09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه گل برجسته با نقشه های زیبا و جدید برای سفارش به صورت خرید اینترنتی آماده عرضه به سراسر کشور می باشد.

فرش گل برجسته یکی از مدل های جدید تولیدی فرش ماشینی در کارخانه های فرش ایران  است که با کیفیت فرش 1200 شانه و با تراکم 3600 در حال تولید می باشد. اکثر برند های برتر کشور که در حوزه تولید فرش حرفی برای گفتن دارند، تولید این محصول را از سال 1396 آغاز نموده اند و در حال حاضر هم در بازار های داخلی و خارجی محصولاتشان در حال عرضه می باشد.

فرش 1200 شانه گل برجسته یک محصول متفاوت در بین انواع فرش های تولیدی است. تکنولوژی تولید آن هم به این صورت است است که یک یا دو نخ از  نخ به کار رفته در بافت خاب فرش از جنسی انتخاب می شود که در مرحله هیت ست نمودن فرش کمی کاهش طول خاب در این دو نخ ایجاد شود و در مجموع طرح کلی فرش برجسته به نظر می یاید و جلوه بیشتری در طرح و نقشه فرش ایجاد می شود. به علت استفاده از نخ ظریف و نازک نمره 40 در بافت فرش 1200 شانه زیر دست نرم و لطیفی هم در این فرش ها احساس می شود.

خرید آنلاین فرش از کاشان

کاشان مرکز تولید فرش ماشینی در ایران بوده و هر نوع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف و طرح های متنوع را می توان با مناسب ترین قیمت ها از این منطقه تهیه نمود. دسترسی به تمامی طرح های شرکت های خوب برای مشتریان و مصرف کننده ها کار راحتی نیست و از اینرو عرضه اینترنتی فرش موجب شده تا مشتریان بتوانند راحتتر از شهر محل زندگی خود اقدام به انتخاب و خرید فرش دلخواه خود نمایند که به دلیل ارسال فرش از درب کارخانه قیمت تمام شده محصول هم برای مشتریان به حداقل می رسد. فرش 1200 شانه معمول و فرش گل برجسته در فروش اینترنتی فرش، سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند و جذب مشتری بیشتری داشته اند چرا که این محصولات نسبت به بازار تفاوت قیمت بیشتری در خرید اینترنتی دارند و برای مشتریان این روش خرید به صرفه تر می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر