09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد درر قواره بزرگ مثل قطر 3 و 4 به صورت سفارشی بافت می شود و مشتریان می توانند سفارشات خود را در این مجموعه به صورت آنلاین برای خرید به ثبت برسانند.

فرش گرد از جمله فرش های خاص و زیبایی است که بیشترین حجم فروش آن به شکل آنلاین و توسط سایت شرکت های بازرگانی انجام می شود، در فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش سطح کشور تنها فرش های ماشینی در ابعاد استاندارد و شکل هندسی مستطیل رایج موجود هستند. اما تجربه ما در حوزه فروش نشان داده است که تعداد مشتریان متقاضی خرید فرش گرد بالا بوده و روز به روز هم در حال افزایش می باشد. شرکت های بزرگ فرش ماشینی هم که به این موضوع اشراف دارند، به مرور تلاش نموده اند برخی از نقشه های فرش را که طراحی و بافتشان در قالب فرش گرد و بیضی زیبا و شکیل می شود را وارد خط تولیدشان نمایند، البته از آنجایی که خرید و فروش فرش گرد در بین عمده فروشان و مغازه داران هنوز گسترش نیافته است این تولیدات بسیار محدود بوده و عمدتا به صورت سفارشی انجام می شوند.

خرید آنلاین فرش گرد و فرش بیضی

در مجموعه پرسان پارس که یکی از بزرگترین عرضه کننده های فرش های خاص چون فرش گرد دایره ای و بیضی می باشد تنوع بسیار خوبی از انواع فرش گرد را می توانید مشاهده نمایید. در طول سال هایی که این سایت در حوزه بافت فرش های سفارشی فعالیت داشته است، سفارشات متعددی از فرش گرد و بیضی در شانه و تراکم مختلف و ابعاد گوناگون انجام شده که نمونه های این تولیدات در گالری فرش گرد و بیضی هم قرار داده شده است، بدین ترتیب مشتریان جدیدی که برای خرید فرش گرد و فرش بیضی به سایت فرش پرسان پارس مراجعه می کنند، محصولات متنوع تر و زیباتری را می توانند مشاهده کنند و انتخاب محصول نسبت به گذشته و همچنین در مقایسه با سایر سایت های مشابه بسیار راحتتر شده است. خرید آنلاین فرش گرد و فرش بیضی در این مجموعه از سراسر کشور امکان پذیر بوده و افرادی که خریدشان به صورت جفت باشد می توانند طرح های بیشتر را با قیمت مناسب تر برای خرید انتخاب نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر