09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کاشان بهترین مدل های فرش ماشینی کلاسیک را می توان به صورت سفارشی با خرید آنلاین به صورت فرش گرد 12 متری و یا در ابعاد دیگر خریداری نمود.

فرش گرد یا فرش دایره ای و بیضی  عمدتا با طرح های کلاسیک ایرانی تولید می شود، چرا که مردم ایران این سبک از فرش را به فرش های فانتزی ترجیح می دهند و عمده تولیدات فرش ماشینی ایران هم همین فرش های کلاسیک را شامل می شود. در همه کارخانه های فرش بافت انواع فرش در سایزهای استاندارد رایج می باشد و تولید فرش هایی که شکل هندسی متفاوت داشته باشند یا سایزشان خیلی بزرگ باشد انجام نمی شود. فرش گرد و بیضی هم تنها در قطر های کوچک انجام می شود و فرش گرد سایز بزرگ را تنها می توان به صورت سفارشی خریداری کرد.

فرش دایره ای که طرح های کلاسیک و زیبا را در این گالری شامل می شود می توان در ابعاد خاص و سفارشی به صورت جفت خریداری کرد. با توجه به فضایی که برای مفروش نمودن منزلتان در نظر گرفته اید، با کارشناسان مجموعه پرسان پارس جهت بافت و خرید فرش مورد نظرتان مشورت نمایید، راهنمایی های لازم در مورد ابعاد، طرح و رنگ و هر آنچه برای خرید نیاز دارید توسط کارشناسان در اختیار شما قرار می گیرد. فرش گرد و بیضی و به طور کلی همه مدل های فرش سفارشی در این گالری در چند کیفیت فرش 700 شانه، 1000 شانه و فرش 1200 شانه انجام می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر