09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 مرداد 1397 در ساعت 16 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مدل فرش ماشینی در شانه و تراکم بالا توسط مجموعه فرش پرسان پارس در این گالری معرفی شده و جهت خرید آنلاین ارائه می شود.

خرید فرش همواره یک خرید وقت گیر بوده و خریداران با وسواس زیادی انتخاب و سفارش آن را انجام می دهند. در چیدمان خانه های ایرانی اینکه چه فرشی با چه رنگبندی و چه کیفیتی تهیه شده است اهمیت زیادی دارد و حتی سایر لوازم در دکوراسیون هم بر اساس طرح و رنگ فرش انتخاب و خریداری می شوند. مصرف بالای فرش ماشینی در ایران باعث شده در طول سال های متمادی که از تولید این محصول در کشور می گذرد، همواره روند تولیدات از نظر تنوع طرح و نقشه و کیفیت و همچنین تعداد کارخانه ها صعودی باشد و در سال های اخیر بازار فرش ماشینی بسیار رقابتی شده است.

در حال حاضر انواع فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه درجه یک و ظریف ترین فرش 1200 شانه با بالاترین کیفیت و بیشترین تنوع وارد بازارهای داخلی و خارجی می شود، حتی فرش های 1400 شانه و فرش 1500 شانه هم به تازگی تولیداشان آغاز شده و رونقی بیشتر به بازار فرش داده اند. البته وجود تحریم های مختلف در طول سال های فعالیت این صنعت در کشور همواره چون سدی مانع از پیشرفت هرچه بیشتر آن شده است و اما تولید کننده های تلاش گر و با پشتکار ایرانی با وجود همه مشکلات توانسته اند این صنعت را تا به امروز با روند رو به رشد حفظ نمایند. حال وظیفه تک تک مردم است که با خرید فرش ایرانی که مرغوب ترین فرش جهان نیز به شمار می رود به رشد هرچه بیشتر این صنعت کمک کنند.

در این مجموعه تلاش ما ارائه جدیدترین تولیدات کارخانه های بزرگ فرش ماشینی کشور است که روانه بازار نموده اند. بهترین مدل از فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف و رنگبندی متنوع را در گالری فرش ماشینی همین سایت می توانید مشاهده نمایید، که چند زیر مجموعه از فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 700 شانه 10 رنگ و 8 رنگ و... دارد و بر اساس شانه و تراکم قیمت ها هم متنوع می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر