09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس شخصی شما به بهترین تابلو فرش چاپی در کیفیت هزار شانه با تراکم 3000 در مجموعه پرسان پارس به صورت سفارشی انجام می شود.

با ورود تابلو فرش چاپی به بازار تبدیل عکس به تابلو فرش در کشور، تعداد سفارشات تابلو فرش چهره افزایش قابل توجهی پیدا کرد. در روش های قبلی تبدیل عکس به تابلو فرش با دستگاه های بافندگی فرش ماشینی، تولید این تابلو فرش ها تنها به صورت هشت رنگ و ده رنگ امکان پذیر بود که همین پایین بودن تعداد رنگ باعث مات شدن تصویر و غیر طبیعی شدن آن می شد و تنها تعداد محدودی از تصاویر ظاهری زیبا پیدا می کردند. اما با ورود دستگاه های چاپ تابلو فرش پیشرفته به صنعت فرش موضوع کاملا عوض شد؛ در این روش فرش سفید به صورت ساده با دستگاه بافندگی هزار شانه با نخ ابریشمی مرغوب بافت می شود و پس از آن طرح مورد نظر که می تواند عکس شخصی یا هر عکس دیگری باشد، با دستگاه چاپ در ابعاد مورد نظر چاپ شده  و روی فرش طرح آن برگردانده می شود که نتیجه آن تولید که تابلو فرش زیبا و با تعداد بالای رنگ و وضوح عالی است.

روش جدیدی هم ابداع شده که مرحله چاپ عکس روی کاغذ حذف می شود و چاپ به صورت مستقیم روی فرش انجام می شود که در این روش نفوذ رنگ به الیاف فرش بیشتر شده و تابلو فرش نهایی ظاهری دستباف گونه خواهد داشت و سفیدی روی طرح دیده نمی شود. این روش هم توسط مجموعه پرسان پارس در حال آزمایش بوده و پس از تاییدات نهایی محصولات جدید با عالی ترین کیفیت وارد بازار می شود که در این صورت محصولات مجموعه تنها تولیدات تابلو فرش چاپی با این کیفیت عالی خواهند بود و سفارشات محصولات چاپی افزایش قابل توجهی در بازار خواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر