09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس شخصی به یک تابلو فرش ماشینی زیبا از چهره به دو شکل چاپی و بافتی قابل انجام است که مدل چاپی محبوبیت بیشتری در حال حاضر دارد.

تابلو فرش طرح چهره از جمله نقشه های محبوب در بازار می باشد و افراد زیادی از این مدل تابلو فرش برای هدیه دادن و یا استفاده در اتاق شخصی خود استفاده می کنند. استفاده از قاب عکس که روی شاسی چاپ شده باشد کمی تکراری و قدیمی شده و سلایق مردم جدیدتر و به روز تر شده، امروزه اکثر عروس ها ترجیح می دهند به جای داشتن عکس روی شاسی از تابلو فرش های زیبای چهره در اتاق خوابشان استفاده کنند و یا مادران هم تصویر فرزندانشان را بر روی تابلو فرش سفارش می دهند تا برایشان تهیه شود. تبدیل عکس به تابلو فرش به این علت در حال حاضر مورد توجه خریداران است که مشتریان می بینند کیفیت محصولات نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و زیباتر شده اند. در روش جدید تبدیل عکس به تابلو فرش از دستگاه سابلیمیشن حرارتی یا یو وی استفاده می شود که مکانیزم آن به صورت چاپ طرح در رنگ بندی اصلی عکس روی فرش می باشد و مشکلات محدودیت در تعداد رنگ تابلو فرش بافتی در این روش وجود ندارد.

همین ویژگی تابلو فرش چاپی آن را در بین خریداران محبوب نموده و افراد زیادی را جذب نموده و حتی کسانی که قصد تهیه این محصول را ندارند با مشاهده زیبایی و کیفیت این محصولات، ترغیب به تهیه آن برای خود و یا برای هدیه دادن به عزیزانشان می شوند. نمونه های متعددی از این تابلو فرش ها در گالری سایت و سایر شبکه های اجتماعی مرتبط با مجموعه پرسان پارس قرار داده شده است که مشتریان عزیز می توانند مشاهده نموده و پس از اطمینان حاصل نمودن نسبت به کیفیت محصولات اقدام به ثبت سفارش عکس چهره خود نمایند تا بهترین و زیباترین تابلو فرش عکس چهره را دریافت نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر