09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش ماشینی چاپی هزار شانه ابریشمی در کیفیت خوب و با وضوح تصویر بالا در سایت پرسان پارس که متخصص در حوزه چاپ تابلو فرش می باشد انجام می شود.

کارخانه های بزرگ فرش ماشینی در کاشان، مشهد و تبریز در کنار بافت فرش، تولید انواع تابلو فرش ماشینی هزار و 1200 شانه را هم انجام داده و فروش این محصولات را به شرکت های بازرگانی فعال در این حوزه می سپارند. کیفیت تابلو فرش ماشینی بافتی هیچوقت قابل مقایسه با مدل های زیبا و ظریف دستباف نبوده است اما هم اکنون تولید تابلو فرش های خوب و با کیفیت ماشینی از زمانی رایج شد که تابلو فرش های مرغوب چاپی تولید شدند.

این محصولات وضوح تصویر بالایی دارند و تعداد رنگ در چاپ هم محدودیتی ندارد؛ لذا محصولاتی که با این روش تهیه می شوند دقیقا مشابه عکس اصلی و با همان رنگبندی می باشند که این موضوع به طبیعی تر شدن طرح عکس ها کمک زیادی می کند. در گالری محصولات این سایت هم نمونه های زیادی از تابلو فرش های چاپی ارائه شده که وضوح بالا از عکس ها نیز کاملا مشخص است.

تولیدکننده هاب تابلو فرش های ماشینی بافتی هم برای اینکه بتوانند محصولاتشان را در کنار این تابلو فرش چاپی زیبا به فروش برسانند ناچار شده اند کیفیت محصولات را تا حد زیادی ارتقا بدهند و در حال حاضر انواع تابلو فرش چاپی و بافتی که تولید می شود به علت وجود رقابت زیاد دارای کیفیت خوبی هستند.

تابلو فرش چاپی

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی زیبا

تبدیل عکس به تابلو فرش یکی از سفارشاتی بوده که سال های سال در بازار تابلو فرش بوده و هست. بسیاری از مردم عکس دوستان و نزدیکانشان را به تابلو فرش تبدیل نموده و هدیه می دهند. در گذشته تنها روش بافتی برای تبدیل عکس به تابلو فرش وجود داشت که هم نیاز به طراحی داشت که زمان زیادی نیاز داشت و هم هنگام بافت از هر طرحی دو تابلو فرش تولید می شد که مشتری ناچار بود هزینه هردو تابلو فرش را پرداخت کند. اما امروزه تولید تابلو فرش چاپی این مشکل را حل نموده و سرعت بالای تولید بدون نیاز به طراحی و همچنین قیمت مناسب محصولات، میزان سفارش تابلو فرش چهره را افزایش قابل توجهی داده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر