09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل تصویر شخصی به تابلو فرش دیجیتالی چاپی با مناسبترین قیمت در سریع ترین زمان ممکن توسط مجموعه پرسان پارس انجام می شود.

در کشور ما تولید فرش و تابلو فرش ماشینی رونق زیادی دارد و اکثر خریداران فرش و تابلو فرش در کشور های منطقه محصولات مورد نیازشان را از کشور ما تامین می کنند. چرا که به علت تعدد تعداد کارخانه های تولیدی تنوع تولیدات بالا بوده و در عین حال قیمت ها نیز مناسب و رقابتی می باشد. تولید تابلو فرش چاپی دیجیتالی در همین سال های اخیر آغاز شده است که به علت زیبایی و کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند بسیار مورد توجه هم قرار گرفته اند؛ به خصوص تبدیل تصاویر شخصی و عکس سفارشی به تابلو فرش به صورت تابلو فرش چاپی جزء سفارشات ویژه اکثر مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

کشورهایی نظیر قطر و امارات از خریداران اصلی تابلو فرش چاپی و بافتی کشور ما هستند. تولید عمده این محصولات در شهر کاشان انجام می گردد و حداقل قیمت ممکن برای این محصولات را می توان در همین منطقه یافت. لذا افرادی که قصد تهیه تابلو فرش دیجیتالی در تیراژ بالا دارند، لازم است برای تهیه محصول مورد نظرشان سری به تولیدی های بزرگ این منطقه بزنند؛ علاوه براین سفارشات تک تبدیل عکس به تابلو فرش هم توسط سایت های معتبر پذیرفته می شود.

در مجموعه پرسان پارس کلیه سفارشات چاپ و بافت تابلو فرش در کاشان تولید می گردد و به سراسر کشور ارسال می شود. افراد زیادی سفارشات تک یا عمده داشته اند که به کمک این مجموعه توانسته اند بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایند. مشاورین ما در حوزه تبدیل عکس به تابلو فرش می توانند کمک زیادی در مورد نحوه ثبت سفارش، ابعاد استاندارد و قیمت محصولات در اختیار خریداران عزیز قرار دهند.  

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر