09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 مهر 1397 در ساعت 12 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
فرش خام ساده باف سفید جهت چاپ سابلیمشن و یو وی در این مجموعه بافت شده و طبق سایزهای سفارشی مشتریان جهت تولید تابلو فرش چاپی برش داده و ریشه می شود.
افرادی که در حوزه چاپ سابلیمیشن حرارتی فعالیت دارند یا دستگاه یو وی مخصوص چاپ دارند. می توانند کار چاپ را بر روی پارچه، آب، لیوان و ظروف شیشه ای و.... انجام دهند. یکی از جدیدترین محصولاتی که می توان با این دستگاه تولید نمود. تابلو فرش چاپی است. به این ترتیب که فرش سفید به صورت ساده باف تولید می شود و با توجه به ابعاد دستگاه و سایز مورد نظر برش داده و ریشه می شود و پس از آن با دستگاه سابلیمیشن طرح مورد نظر روی فرش چاپ می شود. اگر چاپ به صورت پشت و رو انجام شود هم ظاهر تابلو فرش کاملا دستباف گونه شده و یک محصول منحصر به فرد بدست می آید.
یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که می خواهند تابلو فرش چاپی تولید کنند، تهیه فرش خام سفید ساده باف است. مدل های مختلفی از این فرش ممکن است بافت شود که متاسفانه تنها تعداد محدودی از اینها قابلیت پذیرش رنپ و چاپ را دارند. اگر هنگام خرید فرش سفید مشتری اطلاعات کافی در مورد جنس مناسب دستگاهش نداشته باشد ممکن است هزینه زیادی را بابت جنسی که چاپ خوبی را نمی دهد پرداخت نماید. برای مثال در ظاهر قضیه به نظر می رسد که فرش 1200 شانه اکریلیک که بهترین فرش ماشینی در حال حاضر به شمار می رود، برای چاپ هم بهترین گزینه باشد، در صورتی که جنس پلی استر یا همان ابریشم مصنوعی مناسب ترین جنس برای کار چاپ عکس روی فرش است و این جنس هم نهایتا با دستگاه فرش 1000 شانه بافت می شود و فرشی که هم 1200 شانه اصل باشد و هم جنس آن پلی استر باشد اصلا وجود ندارد.
بسیاری از خریداران به همین دلیل دچار اشتباه شده و ممکن است یک فرش خام 1200 شانه خریداری کنند که چاپ زیبایی را ندهد و در نتیجه نتیجه مطلوبی هم نگیرند. پس قبل از انتخاب فرش خام و خرید، حتما با کارشناسان مشورت نموده و یک محصول خوب و مناسب را خریداری کنید، حتی اگر قیمت آن بیشتر باشد و یا برای نمونه هم باشد، لازم است انتخاب خود را با دقت انجام دهید تا انگیزه تان برای تولید یک محصول خوب و پرفروش به خاطر عدم دقت در ابتدای کار از دست نرود.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر