09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 8 مرداد 1398 در ساعت 20 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی طرح یاشار از جدیدترین نقشه های فرش 1000 شانه کاشان محسوب می شود که با تراکم اورجینال 3000 توسط شرکت فرش پرسان پارس عرضه می شود.

اگر بخواهیم انواع فرش ماشینی را از لحاظ کیفی مقایسه داشته باشیم می توان به فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش 700 شانه تراکم 3100، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1000 شانه تراکم 3600، فرش 1200 شانه تراکم 3600 و فرش 1500 شانه تراکم 4500 اشاره کرد که فرش طرح یاشار کاشان به صورت فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 تولید می شود. دو عاملی که نقش تعیین کننده در کیفیت فرش ماشینی دارند دستگاه بافندگی و نخ استفاده شده در بافت فرش می باشد. فرش کاشان طرح یاشار با دستگاه بافندگی HCP و نخ اکریلیک (ACRYLIC) هیت ست (HEATSET) تولید می شود که نشان دهنده مرغوبیت این محصول می باشد. مشخصات فرش ماشینی طرح یاشار در پشت فرش از طریق لیبل حک شده قابل مشاهده می باشد. از دیگر دستگاه های بافندگی درجه یک در فرش ماشینی می توان HCI را نام برد که در بافت فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه مورد استفاده قرار می گیرند.

فرش طرح یاشار سرمه ای

وجود رنگ بندی متنوع سرمه ای، کرم، آبی و گردویی در تولید فرش طرح یاشار کاشان سبب شده تا بتوان از این فرش ماشینی زیبا در دکوراسیون سنتی و همچنین دکوراسیون مدرن با فرش ایرانی استفاده کرد.

فرش طرح یاشار سرمه ای به همراه رنگ گردویی (بژ)، رنگ بندی های تیره فرش طرح افشان یاشار محسوب می شوند و مناسب برای فضاهای بزرگ می باشند. فرش افشان طرح یاشار که از نقشه های بدون ترنج محسوب می شود دارای گل های درشت در سرتاسر فرش ماشینی می باشد که جذابیتی خاص به این نوع از فرش داده است. فرش طرح یاشار کرم و ابی که در دسته رنگ بندی های روشن فرش ماشینی قرار می گیرند مختص آپارتمان های نقلی و سالن های کوچک می باشند و فضا را بزرگ تر نشان می دهند. جدیدترین رنگ فرش طرح یاشار رنگ لاکی و فیلی می باشد که به تازگی بافت شده و در این مجموعه در تمامی ابعاد فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری عرضه می شود. اصطلاحی که در رنگ فرش ماشینی وجود دارد و هنگام خرید ممکن است به آن برخورد نمایید فرش 8 رنگ، فرش 10 رنگ و فرش 12 رنگ می باشد و به معنای تولید یک مدل از فرش ماشینی با این تعداد زمینه رنگ نمی باشد بلکه به این معنی است که در تولید فرش ماشینی از 8، 10 یا 12 نخ رنگ مختلف استفاده شده است.

فرش طرح یاشار

قیمت فرش کاشان طرح یاشار

قیمت فرش طرح یاشار کاشان تحت تاثیر عوامل مختلف می باشد که به مهم ترین آن ها یعنی دستگاه بافندگی و همچنین نخ به کار رفته در فرش اشاره کردیم. شرکت فرش پرسان پارس با عرضه مستقیم فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه، انواع فرش جدید کاشان از جمله فرش طرح یاشار را به صورت رایگان و تنها با پرداخت 50 هزار تومان بیعانه به درب منزل شما ارسال می کند که پس از دریافت محصول و تایید آن می توانید مابقی مبلغ را در محل تسویه نمایید. قیمت فرش کاشان طرح یاشار به ازای هر تخته فرش 12 متری در حدود 2.950 تا 3.100 هزار تومان، فرش 6 متری 1.450 تا 1.550 و فرش 9 متری 2.300 هزار تومان می باشد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت فرش 1000 شانه می توانید صفحه اختصاصی فرش ماشینی 1000 شانه را باز کرده تا جدول لیست قیمت را مشاهده نمایید. همچنین مشاوران ما از طریق تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و شماره های تماس آماده پاسخگویی در خصوص قیمت فرش طرح یاشار و سایر نقشه های فرش ماشینی هستند.

فرش طرح یاشار

خرید اینترنتی فرش طرح یاشار کاشان

چرا خرید اینترنتی فرش؟ مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی چه می باشد؟ اصلی ترین تفاوت در خرید اینترنتی فرش طرح یاشار کاشان عدم نیاز به مراجعه حضوری و صرف زمان و هزینه می باشد. مجموعه فرش پرسان پارس قیمت فرش ماشینی را 20 الی 40 درصد ارزان تر از فروشگاه ها و شهر فرش عرضه می کند و نگرانی که ممکن است ذهن خریداران را درگیر کند پرداخت هزینه و کیفیت فرش ماشینی می باشد. این مجموعه تنها با پرداخت مبلغ 50 هزار تومان، فرش ماشینی را به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می کند و پس از رویت خریدار و تایید آن از سوی شما، مابقی هزینه در محل توسط تحویل دهنده دریافت می شود. کیفیت فرش ماشینی طرح یاشار از طریق نشان استاندارد حک شده در پشت فرش ماشینی قابل مشاهده می باشد. همچنین ضمانتنامه 5 تا 10 ساله فرش های ماشینی در لیبل پشت فرش درج شده اند. در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص خرید فرش طرح یاشار کاشان در تمامی طول هفته می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

فرش طرح یاشار

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر