09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 27 دی 1397 در ساعت 12 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین هدیه برای ولنتاین یا جشن تولد دختر یا پسر تابلو فرش چاپی است که قیمت ارزان دارد و بدون توجه به جنسیت می تواند برای هر کسی استفاده شود.

یکی از بزرگترین دغدغه های نزدیک ولنتاین برای دختر ها و پسرها گرفتن هدیه مناسب است. هدیه ای که هم ماندگار باشد و تا سال های سال دوام و جذابیت داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. جستجوی اکثر خریداران و به خصوص دختر ها و خانم ها برای همسرانشان همین هدیه روز ولنتاین یا روز عشق می باشد. یکی از بهترین و مناسب ترین هدیه هایی که می شود برای این روز انتخاب کرد، تابلو فرش چاپی عکس چهره می باشد، شما می توانید برای هر کسی فارغ از جنسیتی که دارد، دختر یا پسر، پیر یا جوان و کودک یک تابلو فرش عکس چهره زیبا تهیه نمایید و شاهد باشید که چقدر تحت تاثیر قرار گرفته و از گرفتن چنین هدیه با ارزشی شوکه خواهد شد.

تابلو فرش چاپی هدیه ولنتاین ارزان

ارزان بودن قیمت هدیه برای بسیاری از مردم بسیار اهمیت دارد، چرا که از نظر اقتصادی هزینه زیادی نمی توانند برای گرفتن هدیه پرداخت کنند، لذا معمولا همه به دنبال یک هدیه ولنتاین شیک و زیبا و البته ارزان قیمت هستند. تابلو فرش چاپی چهره از این جهت هم هدیه مناسبی است، زیرا هم کیفیت چاپ و و زیبایی فوق العاده ای دارد و هم در عین حال قیمت آن مناسب است. از سوی دیگر این مدل تابلو فرش در ابعاد مختلف بافته می شود و هر کسی با توجه به هزینه ای که می خواهد برای هدیه ولنتاین داشته باشد، می تواند ابعاد خاصی را سفارش دهد. مثلا ابعاد کوچک تر که ارزان تر هستند هم می توانند با یک قاب ساده شیک با قیمت خوبی خریداری شوند و یا بر عکس اگر می خواهید هدیه شما بسیار چشمگیر و با ارزش جلوه کند، یک تابلو فرش از عکس چهره دوست و همسر خود در ابعاد بزرگ با یک قاب سلطنتی شیک سفارش دهید تا هدیه تان بسیار گران قیمت و با ارزش جلوه کند.

تابلو فرش چاپی

نحوه خرید تابلو فرش چاپی برای ولنتاین

شما می توانید تابلو فرش چاپی چهره را به صورت اینترنتی از سراسر کشور خرید نمایید و نیازی به مراجعه حضوری و وقت گذاشتن برای آن وجود ندارد. ارسال فرش از شهر کاشان به سراسر شهرهای ایران انجام می شود و شما بدون پرداخت هزینه ارسال می توانید تابلو فرش چاپی که از چاپ عکس روی فرش تهیه شده است را درب منزل تحویل بگیرید. امکان تسویه درب منزل هم وجود دارد و شما تنها با پرداخت مبلغ جزئی به عنوان بیعانه می توانید تابلو فرش چهره مورد نظرتان را خریداری کنید.تنها کافی است با شماره های ارائه شده تماس گرفته و یا از طریق تلگرام عکس خود را به این شماره ها ارسال نمایید.

تابلو فرش زیبا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر