09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 تير 1398 در ساعت 12 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش ماشینی منظره رویایی با رنگ آمیزی حرفه ای، بافت زیبا و کیفیت عالی زیباترین مناظر را به فرش تبدیل نموده و برای تزیین منزل خانه های ایرانی بسیار مناسب است.

همه ما دوست داریم زیباترین و مرغوب ترین اجناس را در منزل خود داشته باشیم، به خصوص اگر یک کالای تزیینی برای منزل خریداری می کنیم، حساسیت در انتخاب و خرید بیشتر شده و تلاش زیادی برای یافتن زیباترین محصول و با کیفیت ترین نوع آن داریم و علاوه بر نمایشگاه های موجود در سطح شهر تمامی سایت های اینترنتی مرتبط با کالای مورد نظرمان را هم جستجو می کنیم. همانطور که می دانیدتابلو فرش یک کالای تزیینی و محبوب در بین مردم است؛ در کنار تابلو فرش آیه نظیر تابلو فرش وان یکاد، تابلو فرش منظره که هم به صورت ماشینی و هم به صورت دستباف در کشور ما تولید می شود یکی از محصولات محبوب ایرانیان بوده و زیباترین تابلو فرش منظره با طرح رویایی نظیر تابلو فرش پاییز، زمستان، کلبه روستایی، کوچه باغ و... طراحی و تولید می شود و می تواند به دکور منزل رنگ و بوی زندگی ببخشد. مدل های زیادی از تصاویر تابلو فرش منظره زیبا و جدید در شرکت های مختلف تابلو فرش ماشینی کاشان تولید می شود که بهترین و زیباترین تابلو فرش منظره را در سایز های کوچک 50 در 70 یا ابعاد بزرگتر 50 در 100، 70 در 100 و همچنین 100 در 150 می توانید در این گالری مشاهده کنید و سفارش دهید.

تابلو فرش کوچه باغ

تابلو فرش منظره پاییزی و زمستانی

تصاویر طبیعت همواره برای همه جذاب و چشم نواز بوده است، به خصوص اگر بر روی فرش بافته شود جذابیت آن بیشتر شده و زیباترین تابلو فرش منظره می تواند در منزل استفاده شده و برای اعضای خانواده آرامش بخش باشد. از جمله طرح های محبوب و پرطرفدار در تابلو فرش منظره ماشینی طرح تابلو فرش پاییز است که دارای آب و رنگ زیاد و حس بسیار قشنگ و متفاوتی است، برخی از خریداران هم تابلو فرش منظره زمستانی را که رنگ سپید و زیبای آن مورد توجه است را می پسندند، این مدل تابلو فرش ها هرچه با شانه و تراکم بیشتری بافته شده باشند، ظریف تر می شوند و رخ بهتری خواهند داشت، لذا تولیدات تابلو فرش ماشینی منظره در این سایت همگی یا 1000 شانه ده رنگ هستند و یا بافت تابلو فرش 1200 شانه و 1500 شانه دارند که رخ زیبا و ظرافت بالایی دارند. نمونه طرح های تابلو فرش منظره پاییز و زمستان را حتما در گالری سایت بخش تابلو فرش حتما مشاهده کنید و از دیدن زیباترین تابلو فرش منظره لذت ببرید.

تابلو فرش منظره پاییزی

تابلو فرش منظره زمستانی

تابلو فرش منظره کوچه باغ و روستایی

یکی از طرح های محبوب و شناخته شده تابلو فرش ماشینی منظره طرح تابلو فرش کوچه باغ و تابلو فرش منظره روستایی است که علاوه بر خریداران ایرانی مورد توجه خریداران خارجی هم قرار گرفته است. طرح این تابلو فرش ها در واقع فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران را نیز در خود دارد و برای بسیاری از مردم نماد یک نوستالژی قدیمی است. تابلو فرش کوچه باغ و مناظر روستایی مختلف توسط شرکت های تولید تابلو فرش با چند مدل طرح و رنگبندی به صورت تابلو فرش 1000 شانه و تابلو فرش 1200 شانه تولید شده اند که نمونه هایی از زیباترین تابلو فرش منظره روستایی و کوچه باغ را در این گالری قرار داده ایم و شما می توانید این طرح های زیبا و چشم نواز را مشاهده کنید و بهترین مدل را برای منزل خود سفارش دهید.

تابلو فرش کوچه باغ

تابلو فرش ماشینی چهار فصل و منظره بهاری

همانطور که اشاره شده تابلو فرش منظره انواع مختلفی دارد که چند نمونه از مهمترین و معروف ترین تابلو فرش منظره زیبا که در کارخانه های تابلو فرش ماشینی تولید می شود معرفی شد. مدل دیگر تابلو فرش منظره بهاری است که طراوت و شادابی این مدل طرح ها، آنها را جذاب نموده است. تابلو فرش چهار فصل هم از نمونه های بی نظیر و زیبای تابلو فرش منظره است که با طراحی و بافت زیبا، رخ آن بسیار چشم نواز شده و جزء نمونه طرح های پرفروش و محبوب تابلو فرش منظره قرار گرفته است. تعداد طرح های تابلو فرش منظره زیبا بسیار زیاد است و در یک متن نمی توان تمامی این نقشه ها را به طور کامل معرفی نمود؛ لذا اگر به این مدل تابلو فرش منظره جدید و زیبا علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم شبکه های اجتماعی ما را هم دنبال نموده و در گالری سایت هم نمونه های بیشتر این تابلو فرش های زیبا را مشاهده کنید.

تابلو فرش منظره بهاری

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 2 کاربر