09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 10 اسفند 1398 در ساعت 21 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش دلخواه – بافت عکس بر روی تابلو فرش – تابلو فرش ماشینی سفارشی چهره با قیمت.

آیا می توان یک تصویر سفارشی را بر روی فرش ماشینی بافت کرد؟ ابعادی که امکان بافت فرش سفارشی دارند کدامند؟ برای خرید فرش با عکس دلخواه چطور می توان اقدام کرد؟

صنایع کارخانه فرش ماشینی کاشان علاوه بر تولید فرش های روتین و پر فروش بازار فرش، امکان بافت فرش و تابلو فرش سفارشی را نیز بر روی کیفیت های فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و همچنین فرش 1200 شانه فراهم نموده است.

برای بافت فرش با عکس دلخواه می توان به دو شیوه چاپ عکس بر روی فرش و بافت عکس بر روی تابلو فرش استفاده کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

بافت عکس بر روی فرش

برای بافت عکس سفارشی بر روی فرش ماشینی با کیفیت می توانید طرح مورد نظرتان را برای کارشناسان مجموعه ارسال نمایید تا با بررسی های صورت گرفته توسط طراحان امکان بافت تابلو فرش چهره به شما داده شود.

اما تابلو فرش سفارشی بر روی کدام کیفیت فرش بافت می شود؟ فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ با دستگاه HCP با کیفیت درجه یک تولید می شود. ابعادی که برای تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی امکان پذیر می باشد از سایز 35 در 50 سانتی متر تا اندازه 1.5 در 1 متری متفاوت می باشد و بافت آن به صورت جفت (بافت زیر و رو) می باشد.

چاپ عکس بر روی تابلو فرش

یکی از تکنولوژی های جدید صنعت نساجی چاپ دیجیتال عکس روی فرش می باشد که توسط مجموعه فرش پرسان پارس با کیفیت ممتاز صورت می پذیرد. در این روش فرش 1200 شانه ساده باف سفید در ابتدا  و در اندازه های مختلف تولید می شود و سپس توسط دستگاه های چاپ دیجیتال سابلیمیشن و فلت بد به تابلو فرش سفارشی عکس چهره با کیفیت تبدیل می شود.

طیف رنگی چاپ عکس بر روی تابلو فرش 256 می باشد که باعث زیبایی رخ فرش و جلوه بیشتر آن می شود.

سفارش بافت تابلو فرش با عکس دلخواه یک هدیه مناسب برای روز پدر، روز مادر و تولد عزیزان شما می باشد.

خرید تابلو فرش چهره

خرید هدیه خاص

وقتی به فکر خرید کادو تولد می افتید اولین مساله ای که به آن فکر می کنید خاص بودن هدیه می باشد و دومین نکته قیمت ارزان و مناسب آن می باشد. تابلو فرش تبلیغاتی، تابلو فرش عکس خانوادگی و دیگر موضوعات می توانند به عنوان یک هدیه ای ماندگار و ویژه برای دوستان و افراد خانواده شما باشند.

شرکت تابلو فرش پرسان پارس برای خرید هدیه خاص شما عزیزان این تابلو فرش ها را به صورت ویژه بسته بندی و به آدرس پستی مورد نظر شما با مشخصات اعلامی از سوی شما ارسال می کند.

خرید اینترنتی تابلو فرش چهره

فروش تابلو فرش عکس چهره در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس فرصتی برابر را به هموطنان در اقصی نقاط کشورمان داده است تا بتوانند بافت فرش با عکس دلخواه خود را در اندازه های گوناگون سفارش دهند.

خرید حضوری چالش هایی از جمله آلودگی، ترافیک، کمبود تنوع و هزینه را به همراه دارد از همین رو به راحتی می توانید خرید تابلو فرش سفارشی را در فروشگاه فرش پرسان پارس انجام داده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان و درب منزل دریافت نمایید.

هدیه تولد تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش درجه یک به عنوان یک هدیه خاص باعث سورپرایز شدن عزیزان شما در شب تولد آن ها خواهد شد.

برای بافت فرش با عکس دلخواه می توانید عکس مورد نظرتان را در قالب JPG برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا نظارت های لازم قبل از چاپ عکس بر روی تابلو فرش صورت گیرد و در صورت نیاز به اضافه کردن متن و یا لوگو تغییرات لازمه انجام و به تایید شما برسد تا فرش نهایی مطابق با سلیقه شما بافت شود.

همچنین برای هدیه دادن اگر می خواهید به صورت مستقیم تابلو فرش به منزل شخص مورد نظرتان برود با مشخصاتی که از سوی شما اعلام می شود بسته بندی و ارسال مرسوله صورت می گیرد.

تابلو فرش سفارشی هدیه

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره

همانطور که در بالا عنوان شد تابلو فرش چهره به صورت سفارشی و از دو روش بافت فرش با عکس دلخواه و یا چاپ عکس روی تابلو فرش انجام می شود که قاعدتا موجب تفاوت در قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش خواهد شد.

آنچه در خرید اینترنتی تابلو فرش چهره از طریق شرکت تابلو فرش پرسان پارس تضمین می گردد ارسال رایگان و کیفیت درجه یک تمامی محصولات از ابعاد کوچک تا بزرگ می باشد. ما در این مجموعه انواع تابلو فرش سفارشی را با نازل ترین قیمت ها به شما خریداران محترم عرضه می داریم.

جهت اطلاع از جدیدترین لیست قیمت تابلو فرش چهره سفارشی

این مطلب بخوانید: تابلو فرش سفارشی چهره کاشان


قیمت بافت عکس روی فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر