09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 3 مهر 1398 در ساعت 17 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای مساجد و نمازخانه های کشور در کارخانه سجاده فرش کاشان در طرح های سبحان، آریا، میثاق، بارگاه، مناجات و ... تولید می شوند.

شرکت سجاده فرش پرسان پارس با بهره مندی از دستگاه های روز نساجی و استفاده از مواد اولیه مرغوب تولیدات خود را در داخل و خارج از کشور در سطوح کیفی مختلف عرضه داشته است. فرش سجاده ای سبحان مهم ترین ویژگی یک فرش با کیفیت که خاب مناسب می باشد را دارا می باشد. ما در این مجموعه غالبا از الیاف اکریلیک هیت ست برای تولید فرش سجاده ای استفاده می کنیم که گاها به درخواست مشتریان و جهت ارزان قیمت شدن سجاده فرش محرابی از الیاف های دیگری چون پلی استر، ورژن و یا BCF استفاده می شود.

خاب فرش سجاده ای کاشان

خاب فرش سجاده ای همان نخ اصلی به کار رفته در تولید است که به شکل U می باشد که از تار و پود فرش ها رد شده و پرز فرش را تشکیل می دهد. سوالی که مشتریان هنگام خرید فرش مسجدی می پرسند که ضخامت فرش چه قدر می باشد؟ در پاسخ باید گفت درست است که خاب فرش سجاده مهم می باشد ولی تمام قضیه نمی باشد چرا که عواملی چون تراکم، آهار فرش، چسب پشت فرش و ... نیز می توانند کیفیت فرش محرابی را تحت تاثیر قرار دهند.

فرش سجاده ای سبحان 

شانه و تراکم سجاده فرش

شانه و تراکم فرش رابطه معکوس با ضخامت فرش دارند به طوری که هر چه میزان شانه و تراکم سجاده بالاتر برود خاب فرش کوتاه تر می شود. در جدول زیر میزان ضخامت فرش سجاده ای در کیفیت های مختلف بیان شده است:

ردیف

شانه فرش

تراکم فرش

خاب فرش (ضخامت)

1

1200

3600

8 میلی متر

2

1000

3000

9 میلی متر

3

700

2250

11 میلی متر

4

500

800

13 میلی متر

5

440

800

14 میلی متر

امروزه با تولید فرش 1500 شانه ماشینی کمترین طول خاب متعلق به این فرش می باشد در حالی که گران قیمت ترین فرش نیز متعلق به همین مدل می باشد پس دیدگاه این که هر چه فرش ضخامت بیشتری داشته باشد با کیفیت تر است به طور کلی رد می شود.

فرش سجاده ای سبحان

چرا فرش تراکم بالاتر نازک تر می شود؟

نمره نخ یا همان قطر الیاف در هر شانه و تراکم متفاوت می باشد به طوری که در فرش سجاده ای با شانه بیشتر به دلیل ازدیاد گره های تار و پود به یکدیگر امکان استفاده از نخ های ضخیم وجود ندارد ولی در سجاده فرش 440 یا 500 شانه به دلیل تراکم عرضی کم از نخ 18 می توان استفاده کرد که طول خاب زیادی به فرش سجاده ای می دهد.

قیمت فرش سجاده ای

فرش سجاده ای سبحان به صورت 500 شانه و 700 شانه در شرکت سجاده باف پرسان پارس تولید می شود که قیمت متفاوتی به این محصول می دهد. همان طور که عنوان شد خاب فرش محرابی می تواند تاثیر در تعداد نخ های استفاده شده هنگام تولید را داشته باشد که در نتیجه رابطه مستقیمی بین خاب فرش و قیمت سجاده فرش ایجاد می شود. جدول زیر قیمت فرش سجاده ای در کیفیت های مختلف به ازای هر متر مربع را نشان می دهد.

ردیف

محصول

مشخصات فنی

الیاف

درجه کیفی

قیمت (تومان)

1

سجاده فرش

500 شانه تراکم 800

درصد دار

B

95.000

2

فرش مسجدی

500 شانه تراکم 1000

درصد دار

A

110.000

3

فرش محرابی

500 شانه تراکم 800

اکریلیک

A

155.000

4

فرش سجاده ای

500 شانه تراکم 1000

اکریلیک

A+

165.000

5

فرش نمازخانه

700 شانه تراکم 2550

اکریلیک

A++

190.000

نکات قابل توجه قبل از خرید فرش سجاده ای

فرش سجاده ای نباید قسمت نبافت یا اصطلاحا کچلی داشته باشد که در شرکت سجاده فرش پرسان پارس واحد کنترل کیفیت در تمامی مراحل نظارت کامل بر محصولات تولیدی داشته و بافت های ایراد دار را از چرخه عرضه خارج می کند تا محصول خریداری شده شما به صورت استاندارد و با کیفیت به دستتان برسد.

اگر نرمی فرش سجاده ای سبحان در زیر پایتان مهم می باشد پس الیاف اکریلیک را انتخاب کنید و اگر می خواهید فرش خریداری شده تان عمر طولانی تری داشته باشد از مدل های با شانه و تراکم بیشتر استفاده نمایید.

برای سفارش فرش مسجدی و نمازخانه ای می توانید کروکی محیط که نشان دهنده عرض، طول و جهت قبله باشد را برای ما ارسال نمایید تا متراژ و اندازه سجاده فرش مورد نیاز شما توسط کارشناسان ما مشخص شود و سپس با توجه به طرح، رنگ و کیفیت انتخابی شما سفارش بافت فرش سجاده ای در نوبت تولید قرار بگیرد. پس از آماده شدن سجاده فرش مساجد و بسته بندی محصولات از طریق خودروهای شرکت، فرش ها بار زده شده و به آدرس شما ارسال می شوند. همین طور کار برش، دوخت و نصب فرش محرابی در محل توسط این مجموعه انجام می شود.

فرش سجاده ای قیمت

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر