09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 ارديبهشت 1399 در ساعت 17 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ارزان از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان – فروش فرش ارزان قیمت ماشینی به قیمت درب کارخانه – خرید فرش کاشان ارزان قیمت.

کیفیت فرش ماشینی و قیمت آن دو فاکتور مهم هنگام خرید فرش از کارخانه و یا مراکز حضوری فروش فرش کاشان می باشند. یکی از نکاتی را که هنگام خرید فرش کاشان باید به آن توجه کنید فضای کاربری و یا محل استفاده از فرش می باشد چرا که ممکن است برای برخی مکان ها که استفاده زیادی از فرش ندارد و یا اصطلاحا میزان پاخور فرش کم است نیازی به صرف هزینه های بالا جهت خرید فرش نباشد و با پرداخت هزینه های کمتر بتوان فرش مورد نظر را خریداری کرد.

در این نوشته به بررسی انواع فرش های ارزان قیمت ماشینی جهت بهترین انتخاب هنگام خرید اینترنتی فرش کاشان خواهیم پرداخت.

نکات خرید فرش ماشینی

جهت خرید از مراکز فروش فرش ماشینی ارزان باید نکات مهمی که وجود دارد را مد نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها به صورت زیر می باشد.

  • فرش ها پاخور نرمی داشته باشند که الیاف اکریلیک بیشترین نرمی را در بین انواع فرش دارد.
  • برچسب پشت فرش که به عنوان شناسنامه فرش، مشخصات محصول در آن درج شده است.
  • عدم پرزدهی فرش که نشان از کیفیت محصول می باشد.
  • اگر از الیاف مرغوب در فرش ماشینی کاشان استفاده شود هنگام دست کشیدن پرزها به هم نمی چسبند.

البته این ها نشانه های فرش مرغوب و با کیفیت می باشند که در مراکز فروش فرش حضوری، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و برای خرید فرش ماشینی ارزان راه های دیگری وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها نیز خواهیم پرداخت.

خرید فرش ماشینی ارزان قیمت

خرید فرش ماشینی به قیمت کارخانه

ارزان ترین قیمت فرش ماشینی را می توانید را می توانید از کارخانه فرش کاشان خریداری نمایید. به منظور خرید فرش از کارخانه می توانید از طریق فروشگاه آنلاین فرش کاشان اقدام نمایید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی موجب می شود قیمت فرش کاشان در حدود 40 درصد ارزان تر از قیمت فرش در بازار باشد، علاوه بر این موضوع امکان انتخاب از بین ده ها طرح زیبا، جدید و جذاب نیز برای شما فراهم می شود. علت عرضه فرش ماشینی ارزان از کارخانه حذف هزینه های اضافه و ارسال مستقیم از کارخانه تا خانه می باشد.

واحد کنترل کیفیت، تمامی فرش ها را قبل از ارسال بررسی می کند و آن ها را از طریق  شناسنامه پشت فرش تا 5 سال ضمانت می کند. همچنین هزینه ارسال فرش 12 متری و فرش 9 متری به سراسر کشور به صورت رایگان می باشد.

کیفیت فرش ماشینی کاشان

فرش های ماشینی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به عنوان فرش درجه یک همراه با نشان استاندارد می باشند که از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید آن ها استفاده شده است.

انواع الیافی که در بافت فرش ماشینی استفاده می شوند و در کیفیت نهایی قالی ها موثر می باشند شامل اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester)، بی سی اف (BCF) و ورژن (Virgin) می باشند که تضمین خرید فرش ماشینی ارزان و با کیفیت را از ما بخواهید.

فرش ماشینی ارزان

انواع فرش ماشینی کاشان

همانطور که گفتیم الیاف فرش ماشینی کاشان در انواع مختلف بالا می باشد که باعث تولید انواع فرش های ماشینی می شود.

  • فرش اکریلیک: فرش های امروزی از جمله فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه، برخی فرش های 700 شانه و به ندرت فرش 500 شانه با نخ خاب اکریلیک بافت می شوند که گران ترین و مرغوب ترین نوع نخ فرش این مدل می باشد و علاوه بر نرمی، پرزدهی بسیار کمی دارد.
  • فرش پلی استر: پلی استر، فرش ماشینی ارزان تر از اکریلیک می باشد که به دلیل وجود ترکیبات پلاستیک در فرش ماشینی می باشد. مرغوب ترین فرش پلی استر، فرش 700 شانه تراکم 3100 می باشد که نخ ابریشم ماشینی آن سبب براقیت بیشتر فرش ماشینی می شود.
  • فرش بی سی اف: فرش های بی سی اف به صورت فرش 440 شانه و فرش 500 شانه می باشند که در زمره فرش ماشینی ارزان قیمت فرار می گیرند و مصرف غالب آن ها در کشورهای عراق و افغانستان می باشد از همین رو به فرش های صادراتی ارزان قیمت معروف هستند.
  • فرش ورژن: فرش های ورژن نیز از دیگر تولیدات فرش ماشینی کاشان به شمار می روند که امروزه اکثرا به صورت فرش سجاده ای می باشند که فرش 700 شانه ورژن فروش بیشتری نسبت به تراکم های پایین تر دارد و دلیل آن قیمت فرش ماشینی ارزان ورژن می باشد.

همچنین برخی فرش ها وجود دارند از جمله فرش های فانتزی، گلیم و گبه که با نخ های دیگر مثل فریز هیت ست بافت می شوند.

قیمت فرش ماشینی ارزان

در این مقاله اشاره شد که فرش ارزان قیمت دلیلی بر بی کیفیتی آن نمی باشد در صورتی که آن را بتوانید به صورت مستقیم و از کارخانه فرش ماشینی کاشان خریداری نمایید.

مرکز فروش اینترنتی فرش پرسان پارس تمامی محصولات درجه یک کارخانه فرش کاشان را در ابعاد کوچک و بزرگ و در رنگ بندی های جدید در سبد محصولاتش قرار داده که به راحتی می توانید آن ها را در وبسایت فرش پرسان پارس مشاهده نمایید. همچنین جهت دریافت لیست قیمت فرش ماشینی ارزان می توانید به مقالات قبلی مراجعه کرده و یا از طریق شماره های تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فرش ماشینی ارزان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر