09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 خرداد 1398 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی تخفیفی درجه یک با طرح های زیبا و در ابعاد مختلف که در کارخانه فرش کاشان تولید شده است در این سایت به فروش می رسد.

فرش تخفیفی به فرش هایی گفته می شود که کارخانه فرش ماشینی به دلایل مختلف آنها را نسبت به فرش های معمول تولیدی خود ارزان تر به فروش می رساند. برای مثال طرح های جدیدی را خریداری نموده و می خواهد بافت کند و لذا فرش هایی که در انبار موجود بوده و دیگر بافتشان ادامه ندارد را به صورت فرش تخفیفی به مشتریانش ارائه می دهد تا با فروش این فرش های قدیمی فضا و بودجه برای بافت فرش های جدیدتر فراهم گردد. فرش تخفیفی همچنین شامل فرش هایی می شود که فروش کمتری دارند و مدت زمان بیشتری در انبار شرکت مانده اند و هنوز به فروش نرسیده اند لذا با اعمال تخفیف بر روی این فرش ها امکان فروش راحتتر برایشان فراهم می گردد.

فرش ارزان قیمت درجه یک

همواره در شهرهای مختلف خریدارانی هستند که می خواهند یک فرش با کیفیت بالا و درجه یک را با قیمت ارزان تر تهیه نمایند و بر روی طرح و نقشه فرش حساسیت زیادی ندارند. در این حالت فرش تخفیفی می تواند گزینه مناسبی باشد چرا که مرغوب ترین فرش های ماشینی در این حالت به قیمتی گاها با اختلاف چند صد هزار تومان ارزان تر به فروش می رسد و فرصت مناسبی برای خرید فرش ارزان قیمت می باشد. از سوی دیگر عرضه فرش تخفیفی تنها در یک یا چند طرح محدود نمی شود تعداد طرح هایی که به عنوان فرش تخفیفی به مشتریان عرضه می شود زیاد است و خریداران این فرش ها قدرت انتخاب دارند و می توانند از بین نقشه های موجود فرش ماشینی مناسب ترین طرح و نقشه را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایند.

خرید مستقیم فرش تخفیفی از کارخانه

در شهرهای بزرگ و برخی از نمایشگاه های فرش ماشینی و مجموعه هایی هستند که فرش تخفیفی را از کارخانه فرش ماشینی خریداری نموده و به مصرف کننده ها می فروشند. در این صورت قیمت تمام شده فرش باز هم چندان ارزان نمی شود، چرا که از طریق واط ها خرید فرش انجام شده است. لذا پیشنهاد ما به عزیزانی که قصد خرید فرش تخفیفی دارند این است که در ابتدای امر برای یافتن فرش تخفیفی سعی کنند به صورت مستقیم از کارخانه فرش ماشینی طرح و نقشه مورد نظرشان را یافته و خریداری کنند تا با کمترین قیمت بتوانند بهترین محصول را تهیه کنند و با خرید بی واسطه فرش ماشینی ارزان ترین حالت تهیه فرش تجربه نمایند. در سایت فرش پرسان پارس که یک مجموعه بزرگ در زمینه توزیع فرش های تخفیفی در سراسر کشور می باشد هم تنوع طرح و نقشه فرش ماشینی زیاد است و هم به علت ارسال مستقیم فرش از کارخانه قیمت تمام شده فرش هم برای خریداران به حداقل رسیده است.

فرش تخفیفی

فرش 1200 شانه تخفیفی کاشان

فرش 1200 شانه از بهترین و با کیفیت ترین مدل های فرش ماشینی است که هم از نظر ظاهری ظریف و زیبا و ابریشم گونه است و هم دوام و ماندگاری بالایی دارد و با داشتن این ویژگی ها در حال حار جزء محصولات گران قیمت فرش به شمار می رود. لذا اگر بتوانید فرش 1200 شانه تخفیفی خریداری کنید، در واقع یک محصول زیبا، با کیفیت و گران قیمت را با حداقل قیمت خریداری نموده اید. فرش 1200 شانه تراکم 3600 دارد و لذا با این مشخصات کمتر کارخانه ای وجود دارد که آن را به صورت فرش تخفیفی به مشتریانش عرضه کند. در سایت فرش پرسان پارس شما می توانید مدل های زیادی از فرش 1200 شانه تخفیفی را که در کاشان و بهترین کیفیت به صورت درجه یک تولید شده اند را خریداری کنید. مشاورین سایت برای ارائه طرح های فرش تخفیفی و قیمت فرش در خدمت شما هستند.

فرش تخفیفی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 11 کاربر