09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 تير 1398 در ساعت 10 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد فانتزی ماشینی در طرح های جدید به صورت لایت 1000 و 1200 شانه با تراکم 3600 در شرکت فرش پارس به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

تنوع در طرح های سنتی و مدرن، استفاده از نخ اکریلیک سوپر برایت و هم چنین الیاف بامبو در مجموعه فرش پرسان پارس باعث تولید فرش ماشینی گرد فانتزی و معمولی درجه یک شده است. خریداران فرش ماشینی امروزه به دنبال فرش های مدرن و فانتزی می باشند که اغلب در رنگ های لایت توسط کارخانجات مختلف تولیدی بافت می شوند. از همین رو مجموعه فرش پرسان پارس با در نظر گرفتن علایق و خواست اقشار مختلف جامعه انواع فرش ماشینی گرد فانتزی در ابعاد قطر 1 تا 4 متر را در رنگبندی های کرم، سرمه ای، آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، فیلی تولید می نماید. استفاده از فرش مدرن گرد و بیضی در منازلی که از مبلمان های فرانسوی و یا سلطنتی بهره می برند زیبایی دوچندانی به دکوراسیون و فضای منزل می دهد. همچنین در انتخاب رنگ فرش گرد فانتزی به این نکته توجه داشته باشید که رنگبندی اسباب و هم چنین مبل و ها پرده ها می تواند نقش مهمی ایفا نماید. خریداران محترمی که قصد دارند از فرش گرد فانتزی (فرش مدرن) در منزل خود استفاده نمایند باید ابعاد فضای مورد نظرشان را اندازه گیری نموده و سپس با کارشناسان این مجموعه جهت انتخاب طرح ها از طریق شماره های تماس و یا شبکه های اجتماعی در ارتباط باشند.

خرید فرش گرد مدرن اصفهان

فرش گرد مدرن تولید شده در استان اصفهان و و شهر کاشان تحت عناوین و برندهای مختلفی از جمله، فرش ماشینی کاشان، فرش گرد قیطران، فرش گرد مشهد اردهال، نگین مشهد و ... عرضه می شوند که از طریق فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس قابل خرید می باشند. کامل ترین نقشه ها و رنگ بندی های فرش گرد سایز بزرگ و ... را در این مجموعه عرضه داشته ایم تا خریداران محترم با خیالی راحت و بدون نیاز به صرف زمان و هزینه بتوانند فرش ماشینی گرد مورد نظر خود را خریداری نمایند. دسته بندی انواع فرش گرد و بیضی در مجموعه فرش پرسان پارس شامل فرش گرد فانتزی 1000 شانه تراکم 3600 بافت شده با نخ درجه یک بامبو، فرش گرد 700 شانه اکریلیک هیت ست تراکم 2550، فرش 1200 شانه دایره ای و همچنین انواع فرش گرد و بیضی 1200 شانه گل برجسته می باشد که با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسند. فرش های گرد سنتی و مدرن در این مجموعه تا ابعاد 4 در 4 متر موجود بوده و در صورتی که عزیزان بخواهند فرش سایز بزرگ سفارشی را خریداری نمایند می توانند جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشند.

فرش دایره

فرش بیضی طرح افشان نگین مشهد

فرش بیضی جایگزین مناسبی برای فرش های مستطیل در پذیرایی می باشد به طوری که روز به روز به طرفداران و استفاده کنندگان از فرش ماشینی بیضی اضافه می شود و همین امر شرکت های تولیدی فرش ماشینی را بر آن داشته تا تنوع محصولات خود را بیشتر نمایند. فرش نگین مشهد یکی از تولید کننده های انواع فرش ماشینی می باشد که فرش گرد و بیضی را در سبد تولیداتی خود قرار داده است. شرکت فرش پرسان پارس با عرضه محصولات گسترده فرش بیضی طرح افشان، هالیدی، ریز ماهی، شکارگاه، فرشته، گلستان، باغ ارم، کهکشان، ارکیده و ده ها طرح دیگر در ابعاد 1.5در1، 2.25در1.5، 3در2، 3.5در2.5 و 4در3 فروش این محصول را در سراسر کشور انجام می دهد. فرش بیضی همچنین به صورت جفت در ابعاد سفارشی و سایز بزرگ با طرح های زیبا قابلیت بافت در این مجموعه را دارد. نکته قابل توجه برای خریداران فرش بیضی افشان و سایر طرح ها، ارسال رایگان فرش به سراسر کشور و همچنین فراهم بودن پرداخت وجه در محل می باشد که لذت یک خرید خوب و مطمئن را برای خریداران فراهم می آورد. تمامی فرش های عرضه شده همچنین دارای ضمانتنامه ای 36 تا 60 ماهه می باشند.

فرش گرد بزرگ

دکوراسیون مدرن با فرش گرد ایرانی

محصولات جدید فرش گرد مدرن 1000 شانه تراکم 3600 مجموعه پرسان پارس از قطر 1 متر تا 4 متر بافت و تولید می شوند. تراکم بالای این نوع از فرش های گرد و بیضی سبب می شود استحکام و سفتی فرش بسیار بالا باشد در نتیجه دوام فرش بیشتر می شود. طرح های مدرن و فانتزی فرش دایره ای در نقاط مختلف منزل قابل استفاده می باشند. اگر قضد استفاده از فرش گرد در آشپزخانه منزلتان را دارید حتما در انتخاب رنگ فرش ماشینی گرد دقت بیشتری داشته باشید چرا که به علت ریخت و پاس و پخت و پز در آشپزخانه، ممکن است فرش زیر پایتان دائما کثیف نشان داده شود. فرش گرد اتاق ها بهتر است متمایل به رنگ های آبی و سبز باشند تا احساس آرامش را هنگام استراحت در اتاق برای شما به ارمغان بیاورند. اما بیشترین استفاده از فرش گرد مدرن در پذیرایی منازل می باشد که رنگ انتخابی آن می تواند تحت تاثیر رنگ پرده ها و یا کاغذ دیواری قرار بگیرد. در انتخاب ابعاد فرش گرد فانتزی و یا حتی فرش بیضی مدرن به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است فرش دایره ای طوری انتخاب شود که مبل ها بر روی آن قرار نگیرد و زیبایی دکوراسیون را بیشتر جلوه دهد.

فرش گرد ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر