09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 25 تير 1398 در ساعت 10 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی سنتی جدید در تهران با انواع مختلف پشتی دیواری و سنتی های روی تختی به صورت اینترنتی به فروش می رسد که می تواند تجربه یک خرید خوب و راحت را برای شما به همراه داشته باشد.

خریداران پشتی به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند گروه اول افرادی هستند که پشتی دیواری منزل هدفشان می باشد و پس از خرید فرش پشتی ست شده آن را نیز می خواهند خریداری نمایند. دسته دوم افرادی می باشند که قصد خرید پشتی سنتی جدید را به صورت عمده برای سفره خانه ها و رستوران ها دارند که این افراد می توانند پشتی سنتی مخملی و یا دیواری را می توانند خریداری نمایند و گلیم متری یا رولی را هم برای مفروش نمودن در راه پله و آلاچیق ها استفاده نمایند. فروش پشتی سنتی در تهران در فروشگاه های فرش به صورت جزئی انجام می شود، از همین رو ما برای خریداران عمده پشتی سنتی پیشنهاد می کنیم به صورت مستقیم و از درب کارخانه پشتی ماشینی مورد نظرشان را خریداری نمایند تا علاوه بر صرفه جویی در قیمت، از بین طرح های بیشتر بتوانند انتخاب خود را انجام دهند.

ابعاد پشتی سنتی جدید

پشتی سنتی جدید به دو صورت مخملی گرد و یا فوم فشرده دیواری تولید می شوند. مجموعه فرش پرسان پارس با فروش پشتی سنتی در تهران، خرید را برای افرادی که قصد تهیه پشتی به صورت جزئی و عمده دارند آسان نموده و دغدغه گشت و گذار در ترافیک های سنگین شهری را برطرف نموده است. ابعاد پشتی دیواری سنتی 100 در 60 می باشد که با ضخامت 10 سانتی متری و با استفاده از فوم های فشرده که در برابر شکنندگی مقاومت بسیار بالایی دارند پر شده اند. همچنین پشتی سنتی جدید به صورت مخملی 11 پارچه می باشند که با استفاده از پرز پر شده اند و قابلیت اسفاده به عنوان پشتی سفره خانه را دارند.

پشتی سنتی

پشتی فروشی در تهران

همانطور که قبلا گفته شد فروش پشتی سنتی در تهران، رشت، کرمانشاه، مشهد، قم، تبریز به صورت اینترنتی توسط شرکت پرسان پارس انجام می شود. پشتی فروشی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ و کوچک به صورت تخصصی وجود ندارد و افرادی که قصد خرید پشتی مسجد، پشتی سنتی سفره خانه و پشتی منزل را دارند به راحتی می توانند خرید خود را از بین طرح های متنوع پشتی سنتی جدید انجام دهند که در تعداد بالا امکان ارسال این پشتی ها با وانت و نیسان به شهرهای سراسر کشور وجود دارد.

پشتی فرش تهران

قیمت پشتی ماشینی سنتی ارزان

ارزان بودن قیمت پشتی های سنتی ماشینی می تواند عوامل مختلفی داشته باشد که شامل رویه پشتی ها، فوم و یا پرز داخل پشتی و... باشد. شرکت فرش پرسان پارس با تولید تخصصی انواع پشتی سنتی به صورت مخملی و دیواری در خدمت خریداران محترم این محصولات می باشند. از مزایای پشتی سنتی دیواری این مجموعه زیپ دار بودن و قابلیت شستشو می باشد که به علت استفاده از یونولیت های فشرده با ضخامت 10 سانتی متر به هیچ عنوان شکسته نمی شوند. همچنین در پشتی های سنتی مخملی که به صورت 11 تکه می باشند و مناسب جهت استفاده در تخت و آلاچیق سفره خانه ها و رستوران ها هستند از پرز برای پر کردن آن ها استفاده می شود تا علاوه بر قیمت ارزان از نرمی و انعطاف بسیار بالایی برخوردار باشند. لیست قیمت فروش پشتی سنتی در تهران و سایر شهرها را از طریق ارتباط با کارشناسان این مجموعه آگاه شوید.

پشتی خانگی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر