09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 29 دی 1397 در ساعت 10 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش طرح سالاری یکی از مدل های اصیل و زیبا از فرش ایرانی است که بافت آن به صورت ماشینی در شانه و تراکم بالا انجام می شود و زمینه رنگ سرمه ای، کرم و... هم دارد.

یکی از اصول اولیه در طراحی فرش این است که طراح با نقشه های اصیل و معروف و مطرح ایرانی آشنایی کامل داشته باشد و طرح هایی که به کارخانه های فرش برای بافت ارائه می دهد، اصول اولیه طراحی که در نقشه های اصیل ایرانی در آن اجرا شده است را رعایت کند. برای مثال نسبت سایز ترنج مرکزی در فرش هایی که دارای ترنج هستند به ابعاد کل فرش دارای یک استانداردی است که لازم است این اصول دقت شده و رعایت شود. خریداران هم برای اینکه بفهمند فرشی که تهیه کرده اند دارای این استاندارد ها است و به درستی طراحی و بافت شده است، می توانند نقشه های معروفی چون فرش طرح سالاری، فرش طرح اصفهان، نائین و فرش طرح افشان را که به شکل دستباف و ماشینی در بازار وجود دارد را بررسی نموده و با فرشی که انتخاب نموده اند نقشه آن را مقایسه کنند.

معرفی فرش طرح سالاری

فرش طرح سالاری یک طرح پرکار و ریز نقش است که مدل دستباف آن به وفور در شهر تبریز که مرکز تولید فرش دستباف ایران است یافت می شود. طرح سالاری در واقع ترکیب چند طرح فرش دستباف است که این امر آن را پرکار و جذاب نموده است. محبوبیت و فروش بالای فرش طرح سالاری دستباف باعث شده تولید کننده های فرش ماشینی هم اقدام به طراحی و بافت فرش طرح سالاری ماشینی نمایند. البته برای حفظ زیبایی و ظاهر دستباف گونه این فرش خوش نقشه لازم است بافت آن در شانه و تراکم بالا انجام شود تا یک فرش ریزبافت و ظریف تهیه شود. قیمت فرش 1200 شانه و فرش 1000 شانه کمی بالا تر است اما زیبایی و رخ بهتری که بافت فرش با این کیفیت به آن می دهد باعث شده نقشه فرش سالاری هم در این کیفیت ها تولید شده و فروش خوبی هم داشته باشد. فرش طرح سالاری هم در بافت ماشینی و هم در حالت فرش دستباف رنگ آمیزی و زمینه رنگ متنوع دارد و علاقه مندان به این نقشه زیبا می توانند با توجه به رنگ سایر لوزام منزل، یک زمینه رنگ متناسب برای دکوراسیون خود انتخاب نموده و خریداری کنند.

فرش طرح سالاری

فرش طرح سالاری سرمه ای

فرش ماشینی عمدتا در چند زمینه رنگ مشخص به شرح فرش زمینه سرمه ای، کرم، آبی فیروزه ای و کاربنی، فرش روناسی و فیلی یا بژ تولید می شود و هر نقشه فرش با توجه به تعداد رنگ و نوع ترکیب رنگی که دارد ممکن است در سه زمینه رنگی و یا بیشتر طراحی و بافته شود. برخی نقشه ها چون فرش طرح شکارگاه تنها در یک یا دو زمینه رنگی قابلیت بافت دارند. اما فرش طرح سالاری با وجود پرکار و شلوغ بودن زمینه رنگ های زیبا و جذابی دارد که می تواند آن را برای فضاهای مختلف منزل مناسب کند. البته فرش سالاری سرمه ای با توجه به جذابیت بیشتری که دارد فروش بهتری هم نسبت به سایر رنگ های این مدل دارد و بیشترین حجم بافت و فروش این نقشه در کارخانه فرش کاشان در همین رنگ سرمه ای می باشد.

فرش طرح سالاری

خرید اینترنتی فرش طرح سالاری

از آنجایی که فرش طرح سالاری یک نقشه محبوب اما خاص است، ممکن است در نمایشگاه های فرش بسیاری از شهرها خریداران نتوانند این نقشه را در زمینه رنگ های کمال پیدا کرده و تهیه کنند، لذا خرید اینترنتی فرش طرح سالاری ماشینی هم در این سایت برای هموطنان فراهم شده است و افرادی که قصد خرید ارزان قیمت فرش ماشینی دارند می توانند علاوه بر خرید فرش طرح سالاری از گالری محصولات سایت پرسان پارس دیدن نموده و هر نقشه ای را که مد نظرشان است را با قیمت خوب خریداری کنند. امکان ارسال فرش به سراسر کشور هم فراهم می باشد و شما با یک خرید ساده و آسان فرش دلخواه خود را با زمینه رنگ مورد نظرتان درب منزل می توانید تحویل بگیرید. راه های ارتباطی جهت ثبت سفارش هم در بخش تماس با ما و صفحه اول سایت قرار داده شده و یک تماس کوتاه می تواند شما را به فرش دلخواهتان برساند. کارشناسان ما هم در انتخاب درست فرش مناسب می توانند شما را راهنمایی نموده و بهترین تولیدات و مناسب ترین قیمت ها را برای هموطنان عزیز ارائه می دهند.

فرش طرح سالاری

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر