09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 24 مرداد 1398 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سفیر کاشان از کارخانه های بزرگ و مطرح تولید کننده فرش ماشینی در ایران است و تولیدات متنوع این شرکت در این گالری معرفی می شود.

امروزه بیشتر فروش فرش ماشینی در محصولاتی چون فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه است که هم ظرافت و زیبایی بیشتری دارند و هم تنوعشان در بازار بالا بوده و روز به روز هم بر تنوع و کیفیت این تولیدات افزوده می شود. فرش سفیر کاشان یکی از برندهای مطرح و نام آشنا در حوزه تولید فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه است که طرح های آن با رنگ و لعاب منحصر به فرد و زیبایی که دارند توانسته اند نظر مشتریان مشکل پسند را هم به خود جلب نمایند. طرح های جدید و پرفروش فرش طرح فلورا، نکیسا، نائین، گل یخ و ترنم همگی جزء تولیدات پرطرفداری این مجموعه بزرگ هستند که با رنگ زمینه مختلف طراحی و بافت می شود. مجموعه کلکسیون کامل از تولیدات زیبای فرش سفیر را هم در شبکه اجتماعی مرتبط با سایت پرسان پارس و هم در گالری سایت قرار داده ایم و علاقه مندان به خرید فرش سفیر کاشان می توانند طرح های زیبای این برند بزرگ را برای خرید مشاهده نمایند.

شرکت فرش ابریشم جاوید کاشان

کارخانه فرش ابریشم جاوید محصولات جدید و زیبای خود را با نام تجاری فرش سفیر به بازار وارد می کند و تولیدات قدیمی آن هنوز هم در بازار با نام فرش ابریشم جاوید موجود است. بنابراین هر کدام یک از این دو برند را که خریداری کنید، در واقع از همین کارخانه تولید شده و با دو نام تجاری مختلف می باشد. فرش 1200 شانه از محصولات جدید شرکت فرش ابریشم جاوید است که به سبب جدید بودن دستگاه بافندگی، تولیدات آن هم کیفیت بهتری دارند و همچنین از الیاف خوب و درجه یک برای بافت این فرش ها استفاده می شود تا فرش هایی که به بازار فروش عرضه می شود کاملا مطابق با نیاز و سلیقه خریداران باشد و نظر مشتریان مشکل پسند را هم جلب کند. این طرح های زیبا با کمک بهترین طراحان فرش ایرانی در کاشان طراحی شده و از لحاظ طراحی و رنگ آمیزی جزء بهترین مدل فرش ماشینی کاشان محسوب می شوند.

فرش سفیر کاشان

قیمت فرش ابریشم جاوید کاشان

کارخانه فرش ابریشم جاوید تولیدات متنوع و زیبایی دارد و ممکن است به سبب اینکه نمایندگی این کارخانه در هر شما وجود ندارد، نتوانید این محصولات زیبا و درجه یک را از نزدیک ببینید و خریداری نمایید. لذا در این گالری ارسال مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش ابریشم جاوید یا فرش سفیر کاشان هم به سراسر کشور انجام می شود و قیمت فرش ابریشم جاوید در این حالت برای شما بسیار مناسب تر از قیمت نمایشگاهی خواهد بود. طرح های زیبای این مجموعه معتبر را می توانید از کارشناسان دریافت کنید. در زیر یک لیست قیمت کلی از انواع فرش ماشینی موجود در کارخانه فرش سفیر کاشان ارائه شده است و شما می توانید با توجه به قیمت های ارائه شده محصول مورد نظرتان را انتخاب نموده و طرح های همان دسته را هم در گالری سایت مشاهده کنید، پس از انتخاب طرح و نقشه می توانید با مشاورین مجموعه جهت ثبت سفارش و خرید فرش ابریشم جاوید ماشینی در تماس باشید.

ردیف

شانه

تراکم

جنس نخ خاب

قیمت

1

فرش 1000 شانه

3000

اکریلیک هیت ست

3.200.000

2

فرش 1200 شانه

3600

اکریلیک هیت ست

3.500.000

فرش طرح سفیر

ارسال تمامی محصولات فرش سفیر کاشان از این مجموعه به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود و تحویل سفارشات نیز عمدتا درب منزل می باشد مگر اینکه شهر مقصد، خدمات پستی تحویل درب منزل نداشته باشد که در این صورت بار از طریق باربری ارسال می شود. جهت انتخاب فرش ماشینی متناسب با دکور منزتان، یا انتخاب فرش مرغوب از نظر جنس و کیفیت و متناسب با هزینه ای که می خواهید جهت تهیه فرش پرداخت نمایید با مشاورین سایت می توانید مشورت نموده و راهنمایی های لازم جهت انتخاب بهترین فرش ماشینی ابریشم جاوید را دریافت کنید.

فرش ابریشم جاوید

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر