09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 دی 1397 در ساعت 17 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش لاکی یا فرش روناسب از انواع فرش ماشینی کاشان است که با بافت در کیفیت 440 شانه و فرش 500 شانه قیمت ارزان و مناسبی دارد.

فرش لاکی یکی از قدیمی ترین رنگ هایی است که در بافت فرش ماشینی همیشه استفاده میشده و نزد ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. در چند سال گذشته، ورود انواع فرش ماشیین با رنگ های جدید نظیر آبی آسمانی، کاربنی و فیروزه ای، فرش سرمه ای و... فرش طرح لاکی کاشان تولیدش کاهش یافت و تنها به صورت فرش 440 شانه ارزان قیمت بافت فرش لاکی کاشان ادامه یافت که قیمت ارزانی دارد و برای صادرات به پاکستان، عراق و افغانستان استفاده می شود.

اما فرش های با زمینه رنگ های متنوعی که امروزه به بازار وارد شده اند، دوره فروش کوتاهی داشته و به مردم دوباره به خرید فرش لاکی کاشان علاقه مند شده اند. البته امروزه بافت فرش لاکی با کیفیت 700 شانه و فرش 1200 شانه بسیار زیباتر و جذاب تر از فرش های قدیمی انجام می شود و بسیار مورد توجه مشتریان جدید قرار گرفته است. فرش لاکی کاشان یا فرش روناسی رنگ زنده و جذابی دارد و می تواند هر خانه ای را پر هیجان و دکوراسیون را چشم نواز و زیباتر می کند.

فرش لاکی چیست

فرش لاکی در واقع هر نوع فرشی از فرش 440 شانه گرفته تا فرش 1200 شانه می تواند باشد. کارخانه فرش کاشان انواع فرش لاکی کاشان را در کیفیت های مختلف تولید می کند و خریداران بر اساس نیاز و سلیقه شخصی که دارند می توانند یکی از مدل های این فرش زیبا را تهیه نمایند. امروزه تعداد از کارخانه فرش ماشینی هم بافت فرش ماشینی را با رنگ روناسی انجام می دهند که نسبت به رنگ لاکی در برخی نقشه ها زیباتر و جذاب تر می شود.

فرش لاکی

فرش لاکی افشان جدید

فرش لاکی کاشان با رنگ زیبا و جذابش به صورت فرش 1200 شانه با بالاترین کیفیت و زیباترین نقشه ها بافت می شود، یکی از نقشه های خاص و زیبای فرش لاکی کاشان، فرش لاکی افشان جدید است که بسیار محبوب می باشد و جذابیت فوق العاده ای به چیدمان خانه می دهد، این نقشه زیبا را در تصویر زیر می توانید مشاهده نموده و قیمت فرش 1200 شانه را هم در بخش های دیگر سایت مشاهده نموده و یا از کارشناسان قیمت روز فرش را دریافت کنید.

فرش لاکی افشان

فرش زمینه لاکی ارزان

ارزان ترین فرش زمینه لاکی کاشان مربوط به فرش 440 شانه می باشد که هم سبک وزن بوده و هم طرح های ساده تری دارد. البته با افزایش قیمت فرش در سال های اخیر، مشتریان فرش لاکی کاشان که بافت 440 شانه دارند هم بیشتر شده و در نتیجه تولید کننده های این محصول هم برای جلب رضایت خریداران بافت این فرش ها را با تنوع بیشتری در نقشه ها انجام می دهند. لذا فرش لاکی کاشان که ارزان قیمت بوده و بشود به صورت عمده برای فضاهای عمومی استفاده نمود همین مدل های جدید از فرش 440 شانه هستند.

فرش لاکی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر