09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 27 تير 1398 در ساعت 10 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش طرح فلورا کاشان که در گذشته به صورت 700 شانه و فرش 1000 شانه بافت می شد امروزه به شکل فرش 1200 شانه ساده و گل برجسته با قیمت مناسب در شهر کاشان بافت و تولید می شود.

فرش فلورا گل برجسته به صورت فرش 1200 شانه تراکم 3600 تولید و بافت می شود که کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد. نخ به کار رفته جهت تولید فرش مدل فلورا، اکریلیک هیت ست شده ریزبافت می باشد که دو خاصیت عدم پرز دهی و ضد حساسیت بودن در آن دیده می شود. بافت فرش 1200 شانه با دستگاه های مدرن و پیشرفته فرش بافی (HCP) انجام می شود که سبب کیفیت بالای محصولات عرضه شده می شود و این کیفیت از طریق نشان استاندارد و ضمانتنامه های 4 و 5 ساله در پشت فرش خدمت مشتریان گرامی ارسال می شود. فرش فلورا گل برجسته 1200 شانه با رنگبندی جدید، از محصولات عرضه شده این مجموعه می باشد.

فرش کاشان طرح فلورا کرم

شرکت فرش کاشان تولید کننده فرش 1200 شانه فلورا با رنگبندی کرم، سرمه ای، ابی و فیلی می باشد. فرش طرح فلورا با نام فرش طرح فرشته در میان برخی مردم نیز شناخته می شود که در میان رنگ های تولید شده فرش کاشان، فرش طرح فلورا کرم، فرش فلورا سرمه ای، فرش طرح فلورا فیلی و فرش فلورا ابی به ترتیب پر فروش ترین و محبوب ترین رنگ های فرش 1200 شانه نقشه فلورا (فرشته) می باشند. ابعاد فرش ماشینی فلورا شامل فرش 4، 6، 9 و 12 متری می شود که در این مجموعه برای اولین بار فرش مدل فلورا بیضی و گرد نیز در ابعاد مختلف تولید و به سراسر کشور عرضه می شود. کیفیت و قیمت فرش طرح فلورا از ویژگی های بارز این فرش می باشد چرا که الیاف به کار رفته در تار فرش ماشینی 1200 شانه گل برجسته فلورا، اکرولیک هیت ست می باشد که موجب بالا رفتن عمر فرش ماشینی می شود و همچنین به دلیل فروش مستقیم فرش از کارخانه، قیمت فرش طرح فلورا کرم و ... برای مصرف کنندگان گرامی بسیار مناسب و ارزان می شود.

فرش طرح فلورا

خرید اینترنتی فرش فلورا 1200 شانه

همانطور که گفته شد فرش مدل فلورا 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته در ابعاد مختلف مستطیل، گرد و بیضی تولید می شود در این مجموعه به راحتی قابل خرید اینترنتی می باشد. فرش گل برجسته فلورا به دلیل هیت ست شدن نخ آن و برجسته کردن دو نخ در گل های نقشه، زیبایی خاصی به فرش ماشینی می دهد و باعث زنده تر شدن نقشه و رنگ های آن می شود. برای خرید اینترنتی فرش فلورا کاشان ابتدا قیمت فرش 1200 شانه را از طریق جدول لیست قیمت مطلع شوید و پس از آن با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره های تماس و یا شبکه های اجتماعی، جهت ثبت سفارش فرش فلورا در رنگ و ابعاد مورد نظرتان در ارتباط باشید. در خرید اینترنتی فرش ماشینی این مجموعه هزینه ارسال به سراسر کشور رایگان می باشد و امکان پرداخت وجه در محل در تمامی شهرها امکان پذیر می باشد.

فرش طرح فلورا

مشخصات فنی فرش طرح فلورا

در توضیحات بالا مشخصات فنی فرش 1200 شانه طرح فلورا ارائه شد و در جدول زیر تمامی قیمت ها به صورت تقریبی بیان شده است. شما خریداران محترم از طریق تلگرام، واتس اپ و تماس تلفنی می توانید در جریان دقیق تر قیمت فرش ماشینی فلورا قرار بگیرید.

قیمت فرش

فرش طرح فلورا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر