09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 خرداد 1398 در ساعت 10 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

جهت سفارش چاپ عکس روی فرش و تولید تابلو فرش چاپی چهره زیبا با بهترین کیفیت از شهر کرج، تهران، شیراز و سایر شهرهای کشور به صورت مستقیم از کاشان می توانید با مشاورین مجموعه پرسان پارس ارتباط بگیرید.

چاپ عکس روی فرش از روش های جدید و جالب تولید تابلو فرش عکس چهره است که در این تکنولوژی جدید تابلو فرش چاپی که تهیه می شود دارای ظاهری زیبا و بسیار چشم نواز است و تعداد رنگ های به کار رفته در چاپ عکس روی فرش هم نامحدود است که این امر به طبیعی تر شدن ظاهر آن کمک زیادی کرده است. در چاپ عکس روی فرش از فرش 1000 شانه ابریشمی استفاده می شود زیرا این مدل فرش هم ظرافت لازم برای چاپ خوب فرش را دارا می باشد و هم جنس الیاف آن برای جاذب بودن نسبت به رنگ مناسب است. از سوی دیگر تابلو فرش چاپی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی در دمای بالا تولید می شود و اینکه جنس الیاف بتوانند این دما را تحمل کنند اهمیت زیادی دارد.

دستگاه چاپ تابلو فرش چاپی

برای تهیه تابلو فرش چاپی از دستگاه های مختلفی می توان استفاده نمود که رایج ترین آن، دستگاه سابلیمیشن حرارتی است که مدل های مختلفی دارد و قیمت آن هم بر اساس مدل و ابعادی که دارد متفاوت است. علاوه براین دستگاه ها، دستگاه چاپ یو وی هم وجود دارد که قادر به تولید تابلو فرش چاپی است و اگر فرش با این دستگاه تهیه شود کیفیت بالایی نیز دارد. اما فرش مناسب برای چاپ با دستگاه یو وی باید فرش 1200 شانه اکرولیک باشد. که هم تراکم بیشتری دارد و هم جنس الیاف آن برای چاپ با این دستگاه مناسب تر است. در کل آنچه در فرآیند چاپ عکس روی فرش اهمیت دارد، انجام آن توسط فرد حرفه ای و با تجربه است. زیرا تکنیک های چاپ عکس روی فرش تنها با تجربه و مهارت به دست می آید و این موضوع هم زمان بر است. در مجموعه پرسان پارس، که از آغاز ورود این صعنعت به کشور کار چاپ اعکس روی فرش از طرح آیه و منظره گرفته تا تابلو فرش فرانسوی و تابلو عکس فرش چهره انجام می شده، بیشترین میزان تجربه و مهارت در اپراتور های مجموعه وجود دارد و تولیداتی کاملا بی نقص و زیبا به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

چاپ عکس روی فرش

خرید آنلاین تابلو فرش چاپی چهره

تابلو فرش چاپی یکی از محصولاتی است که به علت داشتن قیمت مناسب و کیفیت و ظاهر خوب برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف از آن استفاده می شود. چاپ عکس روی فرش در مدتزمان کوتاهی انجام می شود و افرادی که این محصول را برای هدیه انتخاب می کنند می توانند در سریعترین زمان ممکن به صورت خرید آنلاین آن را سفارش داده و تحویل بگیرند. چاپ عکس روی فرش محدودیت ابعاد هم ندارد و شما می توانید از بین سایز های مختلفی که مشاورین برای چاپ عکس روی فرش به شما پیشنهاد می دهند بهترین و مناسب ترین سایز را که با هزینه مورد نظر شما تناسب داشته باشد تهیه نمایید.

سفارش تابلو فرش عکس چهره با قاب

یکی از مهمترین نکاتی که خریداران تابلو فرش چاپی به آن توجه می کنند تهیه قاب مناسب برای تابلو فرش عکس چهره است. معمولا مجموعه هایی در شهری به جز کاشان، در حوزه چاپ عکس روی فرش کار می کنند به علت اینکه کار چاپ تابلو فرش کار اصلی شان نبوده و در کنار سایر کارهای چاپ پارچه و لیوان و... چاپ عکس روی فرش هم انجام می دهند، قاب تابلو فرش مناسب یا اصلا ندارد یا در تعداد محدود و تنوع پایین با قیمت بالا دارند. لذا شما اگر بخواهید یک تابلو فرش عکس چهره با قاب زیبا و با کیفیت تهیه کنید بهترین مجموعه ها در این زمینه آنهایی هستند که به صورت تخصصی کار چاپ عکس روی فرش انجام می دهند و تنوع زیادی هم در ارائه قاب مناسب برای تابلو فرش دارند. نمونه های چاپ شده تابلو فرش عکس چهره که در گالری سایت پرسان پارس و شبکه های اجتماعی آن قرار داده شده است، با قاب های مختلف که طبق سلیقه مشتریان آماده شده اند و شما می توانید جهت انتخاب قاب مناسب تابلو فرش خود از این گالری دیدن نمایید.

فرش چاپی کودک

ارسال نظر
ایمان حسنی : سلام عکس خودم روی تابلو فرش چند
0 0
سلام یک تابلو فرش باعکس خودم چند درمیاد ممنون
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام برای دریافت لیست قیمت ابعاد مختلف و ثبت سفارش به این شماره در واتس اپ پیام بدید: 09131629159
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر