09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 13 تير 1398 در ساعت 18 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ فرش دیجیتال برای انواع عکس سفارشی با استفاده از فرش ماشینی مرغوب و دستگاه چاپ حرفه ای سابلیمیشن حرارتی در مجموعه پرسان پارس انجام می شود.

چاپ فرش ماشینی دیجیتال یک تکنولوژی جدید و منحصر به فرد در صنعت چاپ و البته در صنعت تابلو فرش ماشینی کشور است که تحولات شگرفی را در حوزه تولید و فروش این محصولات ایجاد نموده است. چاپ فرش ماشینی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی انجام می شود و برای اینکه این فرآیند به بهترین نحو ممکن صورت گیرد لازم است تمامی مواردی که در اینجا ذکر می شود به دقت تمام و به شکل حرفه ای انجام شود. در درجه اول داشتن یک دستگاه سابلیمیشن حرفه ای که مخصوص تولید تابلو فرش ماشینی دیجیتال باشد، اولویت دارد، بنابراین اگر کسی قصد داشته باشد در این حوزه وارد شده و دستگاه چاپ برای تابلو فرش دیجیتال خریداری کند، لازم است بهترین نوع دستگاه را با جستجوی زیاد و مشورت با همکاران این حوزه تهیه نماید. در مرحله بعد استفاده از رنگ مناسب برای چاپ است که اهمیت زیادی دارد و رخ تابلو فرش دیجیتال را تعیین می کند، یکی از مراحل مهم و اساس در فرآیند چاپ فرش ماشینی دیجیتال، داشتن فرش خام مناسب چاپ است که می تواند بیشترین تاثیر را در زیبایی و رخ تابلو فرش چاپی داشته باشد. بنابراین آنچه که باید در فرآیند تولید مد نظر باشد، دست و دل بازی کامل در فرآیند تولید و استفاده از بهترین ابزار آلات و مواد اولیه برای چاپ تابلو فرش دیجیتال می باشد. وجود یک اپراتور حرفه ای و کارآزموده هم فوت کوزه گری این کار است و لازم است کل این فرآیند ها به دست افراد متخصص باشد تا نتیجه حاصل قابل قبول باشد.

دستگاه چاپ دیجیتال فرش در تهران

تهیه دستگاه چاپ دیجیتال برای همکاران عمدتا در شهر تهران راحتتر است و زیرا بیشترین میزان عره انواع دستگاه چاپ حرارتی در این شهر انجام می شود و برای کار خاصی همچون چاپ دیجیتال روی فرش قطعا باید تهیه لوازم از یک مجموعه معتبر و متخصص انجام شود. لذا پیشنهاد ما به شما برای تهیه دستگاه چاپ فرش ماشینی دیجیتال همکاران خبره ما است که در تهران فعالیت دارند و تجربه بیشتری در زمینه واردات، تولید و پخش دستگاه چاپ دارد.

فرش ماشینی دیجیتال

فرش خام برای چاپ دیجیتال فرش ماشینی

کاشان مرکز تولید بهترین انواع فرش خام در ایران است و افرادی که نیاز به فرش سفید خام برای چاپ با دستگاه سابلیمیشن یا چاپ یو وی دارند بهترین مرکز برای تهیه تابلو فرش خام برایشان کاشان می باشد. در این شهر چندین شهرک صنعتی فعال در حوزه فرش ماشینی وجود دارد که می توانند فرش خام مورد نیاز برای چاپ دیجیتال فرش ماشینی را هم به خریداران ارائه دهند. در این گالری به صورت حرفه ای کار چاپ عکس روی فرش به صورت دیجیتال انجام می شود که  حاصل آن در نمونه های ارائه شده در کالری تابلو فرش چاپی قابل مشاهده است. انواع فرش خام سفید ابریشمی و اکریلیک با شانه و تراکم بالا و همچنین تبدیل عکس به تابلو فرش دیجیتال ماشینی هم در این مجموعه به خریداران ارائه می شود و یک مرجع اصلی عرضه کننده فرش ماشینی دیجیتال و چاپ تابلو فرش در ایران به شمار می رود که تمامی تولیدات آن به صورت مستقیم از کاشان به سراسر ایران ارسال می شود.

فرش خام دیجیتال

سفارش تابلو فرش دیجیتال ماشینی در تهران

تابلو فرش های سفارشی که عمدتا از عکس چهره تهیه می شوند، یکی از اصلی ترین سفارشات این مجموعه هستند که عمده مشتریان آن از تهران، شیراز، مشهد و اصفهان هستند. البته شهر های دیگر ایران همچون زنجان، اهواز، تبریز و دیگر شهرهای جنوبی ایران هم از خریداران اصلی تابلو فرش دیجیتال مجموعه پرسان پارس هستند. با توجه به ارسال رایگان تابلو فرش دیجیتال ماشینی به سراسر ایران، تمامی هموطنان می توانند به راحتی برای سفارش و خرید مستقیم تابلو فرش عکس چهره از این مجموعه با مشاورین سایت ارتباط بگیرند و عکس مورد نظرشان را برای چاپ روی فرش دیجیتال ارائه دهند.

فرش ماشینی دیجیتال سنتی و فانتزی

تکنولوژی جدید تولید فرش کلاریس که نوعی فرش دیجیتال ماشینی است به تازگی در ایران راه اندازی شده و خریداران فرش ماشینی می توانند به جای خرید فرش های کلاسیک مرسوم به به صورت 8 رنگ و 10 رنگ توسط دستگاه بافندگی بافته می شود از این فرش ماشینی دیجیتال جدید که انواع طرح فانتزی، سنتی و کلاسیک را بدون محدودیت رنگ تولید می کند، سفارش دهند. عمق نفوذ رنگ در چاپ دیجیتال فرش ماشینی تا ریشه است و داشتن قابلیت شستشو و ثبات رنگ و تنوع در طرح و نقشه از ویژگی های بارز این فرش های جدید است. شما می توانید یک طرح دلخواه برای فرش اتاق کودک و یا اتاق خوابتان هم ارائه دهید تا در سایز دلخواه شما روی فرش چاپ شده و به صورت یک فرش ماشینی دیجیتال به روز و مدرن تولید گردد.

فرش دیجیتال

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر