09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 22 دی 1398 در ساعت 17 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 10 )

چاپ دیجیتال عکس بر روی قالیچه های ماشینی ابریشمی با کیفیت در ابعاد مختلف توسط شرکت فرش پرسان پارس انجام می شود.

تکنولوژی چاپ دیجیتال تا چند سال پیش به شاسی عکس، چوب، گوشی، تی شرت و لیوان محدود بود ولی امروزه چاپ عکس روی قالیچه به دلیل کاربرد فراوان آن از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است. اما از چاپ تابلو فرش سفارشی در کجاها می شود استفاده کرد؟ قیمت آن در سایزهای مختلف چقدر می باشد؟ انواع دستگاه چاپ عکس روی قالی کدامند؟ برای تهیه فرش خام سفید سابلیمیشن به کجا باید سفارش بدهیم؟

اگر در پی یافتن پاسخ سوالات بالا می باشید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

چاپ عکس روی قالیچه چیست؟

قالیچه به فرش های کوچکی که غالبا به عنوان تابلو فرش ماشینی و جهت استفاده تزئینی می باشند گفته می شود که منظور از چاپ عکس بر روی آن، سفارش تابلو فرش چهره و یا هر عکس دیگری به صورت اختصاصی بر روی فرش می باشد.

در واقع قالیچه هایی که جهت چاپ عکس بر روی فرش استفاده می شوند با نخ سفید و بافت فرش 1200 شانه تولید می شوند که توسط دستگاه هایی که در ادامه به آن ها اشاره می شود فرایند چاپ عکس روی قالیچه صورت می گیرد.

ابعاد قالیچه جهت چاپ تابلو فرش

قالیچه هایی که برای تبدیل عکس به تابلو فرش به کار می روند از کوچک ترین سایز که 50 در 35 می باشد تا ابعاد 150 در 100 در مجموعه فرش پرسان پارس تولید می شوند. به دلیل تولید قالیچه ها با نخ ابریشم ماشینی (Polyester) و بافت ریز و دستباف گونه این قالیچه ها شباهت زیادی به تابلو فرش دستباف خواهند داشت.

اما ابعاد پر فروش تابلو فرش سفارشی سایز 70 در 50 می باشد که پس از چاپ عکس روی قالیچه، کناره های فرش دور دوزی و ریشه خواهد شد.

چاپ عکس روی قالیچه

دستگاه چاپ عکس روی قالی

کدام دستگاه ها برای چاپ عکس روی قالی مورد استفاده قرار می گیرند؟ در پروسه تولید و چاپ تابلو فرش عکس شخصی از دستگاه پرس حرارتی (Sublimation) و همینطور چاپ یو وی (Flat Bed) می توان استفاده کرد که در نوع سابلیمیشن احتیاج به یک پرینتر نیز می باشد تا عکس اختصاصی مورد نظر در ابتدا بر روی کاغذ سابلیمیشن پرینت گرفته شود و سپس عملیات چاپ عکس روی قالیچه توسط پرس حرارتی صورت گیرد.

اگر قصد خرید تابلو فرش سابلیمیشن سفید چاپی را دارید می توانید آن را به شکل رولی و یا قالیچه ای از طریق مجموعه فرش پرسان پارس تهیه نمایید.

نحوه سفارش عکس روی قالیچه

برای سفارش عکس بر روی قالیچه در ابتدا باید عکس مورد نظرتان را از طریق تلگرام و یا واتس اپ به شماره های 09124602254 و یا 09131629159 ارسال نمایید تا کیفیت آن از سوی کارشناسان تایید شود و پس از آن ابعاد مورد نظرتان را اعلام نمایید تا قیمت چاپ عکس روی قالیچه جهت سفارش مورد نظر شما مشخص شود.

مدت زمان فرایند تولید تابلو فرش عکس چهره در حدود 72 ساعت می باشد که در موارد خاص و عجله ای می توانید هنگام ثبت سفارش این موضوع را بیان نمایید.

چاپ عکس روی فرش

کاربرد تابلو فرش سفارشی

کاربردهای تابلو فرش سفارشی چه می باشد؟ امروزه  چاپ عکس روی قالیچه در تهران و دیگر شهرهای کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد و از آن می توان در مراسم های تولد به عنوان کادویی ماندگار استفاده کرد.

همچنین اگر قصد تبلیغات ارزان قیمت و بازدهی بالا را دارید تابلو فرش هدیه تبلیغاتی در این مجموعه با ابعاد مختلف به صورت چاپ عکس روی فرش سفارش دهید که امکان درج متن دلخواه شما نیز در آن وجود دارد.

هدیه ای نفیس، ماندگار و خاص و از همه مهم تر با قیمت بسیار مناسب می تواند ثبت خاطرات خوش را در کنار عزیزانتان برای شما به ارمغان بیاورد.

چاپ عکس روی فرش قیمت

گزینه مهم در ثبت سفارش خریداران محترم قیمت چاپ عکس روی قالیچه و فرش می باشد که ما در مجموعه فرش کاشان با استفاده از مواد اولیه درجه یک، نازل ترین قیمت ها را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

در ضمن برای سفارش چاپ عکس روی قالیچه در هر نقطه از کشور که باشید می توانید ثبت سفارش نموده و تابلو فرش عکس شخصی را در بسته بندی مناسب و همراه با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

جدول زیر لیست قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش را نشان می دهد.

ابعاد چاپ عکس روی قالیچه

قیمت (تومان)

35*50

130.000

50*70

220.000

50*100

280.000

70*100

340.000

100*150

590.000

سفارش تابلو فرش چهره

ارسال نظر
هادی محمدی : سلام هر کسی شهر خودش سفارش بده بهتره تا ...
0 1
هر کسی از شهر خودش بخره بهتره میدون از کجا و چی خریده
مدیریت : پاسخ
1 0
با سلام و احترام. بهترین تابلو فرش عکس چهره در کاشان تولید میشه. به خاطر همین خریدارا ترجیح میدن سفارشاتشون رو به این مجموعه بدن که بهترین کیفیت تابلو فرش ها رو داره و ارسال مستقیم و رایگان از کاشان به سراسر کشور انجام می ده. نمونه تابلو فرش ها و رضایت خریداران محترم هم در اینستاگرام جهت اعتماد شما دوست عزیز منعکس شده.
ویدا محرمی : تابلو فرش چهره
1 0
عالی عالی، با کیفیت و قشنگ خیلی زود درست کردن و سریع ارسال کردن که فردای آماده شدن فرش، به دستمون رسید خیلی راضی ام، خیلی مشتری مدار و باشخصیت هم هستن👌👌
مدیریت : پاسخ
1 0
ممنون از شما بابت خریدتون و کامنت زیبا و پر مهرتون
محدثه قلیزاده : تشکر
1 0
سلام و عرض ادب سپاس از شما بابت تابلوووو بسیار زیبا و عالیییی ممنونممم از تون بی نهایت عالیه
مدیریت : پاسخ
1 1
سلام دوست عزیز سپاس از شما بابت خریدتون و نظر انرژی بخش و صمیمانه تون
بیژن رئوفی : تاید و تشکر سفارش
1 0
سپاس از کیفیت کاراتون و زمان تحویل در کل هنه چی عالی
مدیریت : پاسخ
1 0
مبارکتون باشه
عباس مظفری :
0 0
باسلام و عرض ارادت : متشکرم از کیفیت کار و تحویل سریع و برخورد همکاران کرامتان خدا برکت به کسبتان عنایت بفرماید متشکرم
امیر عارفی :
0 1
بسیار با کیفیت و عالی
آوا. باران :
0 0
سلام و عرض ادب. سپاسگزارم از شما. چاپ عکس خیلی عالی و با کیفیت. خدا به کارتون برکت بده. موفق باشین.
ندا انتطارخیر :
0 0
با سلام بسیار عالی انجام شده بود از شما سپاسگزارم
رضا :
1 0
کاربسیارباکیفیت وعالی هست.من تاالان دومرتبه سفارش دادم‌و خرید کردم‌و تاپایان سال هم‌۷مورد دیگر هم میخواهم سفارش بدم واقعا کیفیت کار بسیار آبرومندانه و مجلسی هست
عباس شه پری :
0 0
خیلی عالیه فقط میخواستم بدونم چند روزه میرسه به دستم برای کادوی تولد دخترم می‌خوام 31اردیبهشت هست
مدیریت : پاسخ
0 0
برای استعلام قیمت زمان تحویل سفارشات و ثبت سفارش واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید: 09124602254
نام شما :
ایمیل :
6 / 10
از 3 کاربر