09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 10 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف و ماشینی با بالاترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان، توسط شرکت فرش پرسان پارس صورت می پذیرد.

خیلی وقت ها هست برای خرید یک هدیه تولد مدت ها قبل به فکر می افتید که چه کادویی خرید کنید و یا به کدام فروشگاه بروید تا بتوانید خرید خاصی داشته باشید و طرف مقابلتان را سورپرایز کنید. تبدیل عکس به تابلو فرش می تواند از آن دسته از هدیه های خاص تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، روز زن، روز مرد، ولنتاین و ... باشد. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش پرسان پارس گستردگی زیادی دارد چرا که این مجموعه، تابلو فرش سفارشی را به صورت دستباف، ماشینی بافتی و ماشینی چاپی تولید می نماید. تابلو فرش عکس چهره سفارشی به عنوان یک هدیه با کیفیت می تواند برای هر رده سنی مناسب باشد و خاطرات خوش یک اتفاق خوب را برای همیشه برای شخص مورد نظرتان تداعی کند.

تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف چهره که به عنوان یک هدیه لاکچری به عنوان فرش اصیل ایرانی به شمار می رود معایبی از جمله هزینه بسیار بالا که امکان خرید را برای همگان ممکن نمی کند و همچنین زمان زیاد آماده شدن سفارش را دارد از همین رو خریداران تابلو فرش سفارشی چهره علاقه بیشتری به سفارش فرش ماشینی با طرح دلخواه خود دارند چرا که قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی بسیار مناسب می باشد و در تولیدات جدید این مجموعه، امکان تولید با 256 رنگ وجود دارد که زیبایی و زنده بودن تصویر را به رخ می کشد.

قیمت تابلو فرش چهره

کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش

کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش چهره مجموعه پرسان پارس به تفکیک، تصاویر سفارشات تابلو فرش بافت چهره و تابلو فرش چاپی ماشینی را منتشر نموده است. تابلو فرش بافتی سفارشی چهره بر روی فرش 1000 شانه اکریلیک هیت ست شده تراکم 3000 انجام می شود که از ابعاد 70 در 50 تا سایز 150 در 100 امکان بافت وجود دارد. این تابلو فرش ها به صورت 10 رنگ (استفاده از 10 نخ رنگی در بافت) و تعداد 2 تخته در هر ابعاد (بافت پشت و رو) تولید می شوند. از طریق شماره های تماس درج شده می توانید هر دو لینک کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش پرسان پارس را دریافت نمایید. همچنین پیج ما در اینستاگرام تابلو فرش پرسان پارس، آماده دریافت سفارشات و پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان در مورد تابلو فرش سفارشی چهره می باشد.

آدرس کانال تلگرام تابلو فرش عکس چهره پرسان پارس:

parsanpars_printedcarpet@

تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش چهره کاشان

بافت تابلو فرش چهره در شهر کاشان توسط مجموعه فرش پرسان پارس سال هاست که صورت می گیرد که تجربه ما در این زمینه و همراهی شما عزیزان موجب شده کیفیت این محصولات به حدی برسد که کشورهای منطقه از جمله حوزه خلیج فارس و قفقاز، استقبال خوبی از محصولات تابلو فرش سفارشی چهره داشته باشند. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در این مجموعه بسیار مناسب می باشد که این قیمت ها همراه با ارسال رایگان و پرداخت در محل می باشد تا موجبات یک خرید خوب و لذت بخش را برای شما فراهم آورد. برای سفارش تابلو فرش چهره کاشان (پرسان پارس)، در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی می توانید عکس مورد نظرتان را از طریق واتس اپ، تلگرام و یا ایمیل برای ما ارسال نمایید و تابلو فرش سفارشی چهره را درب منزل تحویل بگیرید. مدت زمان آماده شده تابلو فرش چهره دستباف بین 3 تا 5 ماه، تابلو فرش بافت ماشینی سفارشی حدود یک هفته و برای تابلو فرش چاپی سفارشی 3 تا 5 روز می باشد. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش را از طریق تماس و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی به شماره های شرکت مطلع شوید.

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران

شهروندان ساکن در تهران، کرج، شیراز، مشهد، تبریز، اهواز، کرمان، بندرعباس و دیگر شهرهای کشور که قصد تبدیل عکس به تابلو سفارشی چهره را دارند از طریق ثبت سفارش در مجموعه پرسان پارس علاوه بر بهره مندی از مزایای ارسال رایگان، تحویل و پراخت در محل، می توانند قاب تابلو فرش سفارشی چهره را انتخاب نمایند و پس از آماد شده تابلو فرششان، تصاویر قاب های مختلف همراه با تابلو فرش را مشاهده کرده و یکی را به دلخواه انتخاب نمایند تا مناسب ترین قاب را برای تابلو فرش چهره خود انتخاب نمایند. ارسال تابلو فرش چهره شخصی به شهر تهران در کمتر از 48 ساعت و دیگر شهرهای کشور نهایتا 72 ساعته صورت می پذیرد. مزیت دیگر سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش در این مجموعه، امکان بسته بندی سفارشی و تزئین همراه با گل آرایی به خواست و سلیقه شما خریداران محترم وجود دارد. همچنین اگر بخواهید امکان ارسال به درب منزل فردی که می خواهید تابلو فرش را به ایشان هدیه بدهید و او را سورپرایز کنید با مشخصات ارسالی شما وجود دارد. برای تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران و دیگر شهرها با ما در ارتباط باشید.

تابلو فرش چاپی کودک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر