09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 مهر 1398 در ساعت 19 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سجاده فرش مسجدی محرابی در اصفهان و کاشان به صورت رولی در عرض 1.25 برای حسینیه، مصلی، نمازخانه و مساجد به صورت سفارشی و عمده تولید می شود.

برای سفارش سجاده فرش مسجدی اولین نکته انتخاب کیفیت مناسب برای بافت فرش می باشد، زیرا این محصولات در ند کیفیت مختلف تولید می شود که با توجه به این موارد قیمت سجاده فرش محرابی نیز تعیین می شود، کیفیت رایج بافت این سفارشات به صورت زیر است:

  • فرش محرابی 440 شانه پلی استری
  • فرش مسجدی اصفهان 500 شانه پلی استر یا اکریلیک با تراکم 1000 که با دو دستگاه CRT و ASRبافت می شود و هر کدام یک از این موارد کیفیت و قیمت مشخصی دارند.
  • فرش سجاده ای طرح 700 شانه تراکم 2100 یا 400 تکسیما اکریلیک
  • فرش 700 شانه تراکم 2550 اکریلیک

پس از انتخاب نوع سجاده فرش مسجدی اصفهان نوبت به انتخاب طرح و نقشه آن می باشد که دو روش به شما پیشنهاد می شود:

  • از طرح های ارائه شده در گالری فرش سجاده ای سایت دیدن نموده و طرح مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
  • طرح و نقشه مورد نظرتان را برای طراحی و بافت برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا با توجه به کیفیت مورد نظر شما طراحی و بافت سجاده فرش مسجد برای شما انجام شود.

فرش مسجدی اصفهان

ارسال سجاده فرش مسجد به تمام ایران

پس از اینکه سفارش خود را در مجموعه پرسان پارس ثبت کردید، طراحی و بافت سجاده فرش مسجد طبق متراژ ارائه شده توسط شما انجام می شود. فرش مسجدی اصفهان در این گالری پس از تولید، به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده می شود. ارسال سجاده فرش مسجد هم از خدمات ویژه این مجموعه می باشد. شما در هر جای ایران که باشید، ارسال فرش با هزینه کمتر توسط خود مجموعه برایتان انجام می شود و تخفیف ویژه ای در هزینه ارسال برای مشتریان در نظر گرفته می شود. ارسال های صادراتی نیز با تخفیف در هزینه ارسال همراه هستند.

سجاده فرش مسجد

نصب فرش مسجدی اصفهان

یکی از مهمترین مراحل خرید سجاده فرش مسجد، نصب آن در محل می باشد که اهمیت زیادی دارد، زیرا معمولا فضاهای بزرگ دارای ستون و قناسی در گوشه ها هستند که لازم است نصاب حرفه ای این بخش ها را برش داده و دور آن را دوخت نماید تا فرش به خوبی در کف پهن شده و شکستگس در آن ایجاد نشود و هنگام شستشوی فرش هم اگر دور فرش دوخته شده باشد احتمال پارگی یا باز شدن بافت به صفر می رسد.

در این مجموعه برای سفارشات بالا 400 متر معمولا نصاب هم به همراه سفارشات به محل اعزام شده و کار نصب سجاده فرش مسجدی را انجام می دهد که هزینه نصب هم با تخفیف ویژه برای مشتریان خواهد بود.

سجاده فرش تشریفاتی

لیست قیمت سجاده فرش مسجد

عامل مهم در انتخاب و خرید سجاده فرش مسجد، قیمت آن است. همه شرکت های فرش محرابی لیست قیمت عمده فرش سجاده ای خاصی دارند که بر اساس مشخصات فنی آن تعیین می شود. در این مجموعه هم قیمت فرش مسجدی اصفهان به صورت کامل در بخش های مربوطه ارائه شده است و می توانید بر اساس قیمت های عمده که کمترین قیمت موجود برای سجاده فرش با توجه به کیفیت بالای محصولات ما می باشد، سفارشات خود را ارائه نموده و خریدتان را انجام دهید.

فرش سجاده ای مسجد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر