09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 مرداد 1398 در ساعت 11 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و 1200 شانه درجه یک کاشان جهت پخش عمده در سراسر شهرستان ها در این گالری به همراه طرح تابلو فرش ها ارائه می شود.

تابلو فرش ماشینی 1000 شانه در کارخانه تولید فرش ماشینی که دستگاه آن بافت ده رنگ داشته باشد، زیبایی و جلوه بیشتری دارد. برخی از کارخانه های فرش ماشینی دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه 8 رنگ دارند که اگرچه فرش ارزان تری تولید می کند، اما به علت داشتن تعداد رنگ کمتر در نخ خواب، معمولا برای بافت تابلو فرش ماشینی منظره و آیه مناسب نیست و تولیدات تابلو فرش ماشینی آن جذابیت تابلو فرش 1000 شانه ده رنگ را ندارد. تابلو فرش ماشینی 1000 شانه شامل انواع طرح تابلو فرش منظره، طرح فرانسوی یا اروپایی و تابلو فرش آیه قرآنی است که به علت زیبایی و ظرافت بافت این مدل تابلو فرش مدل منظره و فرانسوی آن زیبایی بیشتر و ظاهر جذاب تری دارند و لذا اکثر خریداران عمده تابلو فرش، به علت قیمت مناسب تر این مدل تابلو فرش ماشینی نسبت به تابلو فرش 1200 شانه و تابلو فرش 1500 شانه آن را برای خرید و فروش انتخاب می کنند.

کارخانه تولید تابلو فرش ماشینی

کارخانه ای که فقط تولید تابلو فرش ماشینی داشته باشد در کشور وجود ندارد و در واقع تمامی تولیدات تابلو فرش ماشینی از تابلو فرش 700 شانه گرفته تا تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و 1200 شانه و محصولات جدید تابلو فرش 1500 شانه در کارخانه فرش ماشینی کنار فرش بافت می شوند. خود کارخانه فرش عموما وارد بخش فروش تابلو فرش نشده و خط تولید تابلو فرش را در اختیار شرکت های بازرگانی پخش عمده تابلو فرش ماشینی قرار می دهد. این شرکت های بازرگانی نیز معمولا با دو یا چند کارخانه فرش ماشینی قرار داد می بندند تا تمامی محصولات تابلو فرش آن کارخانه را برای فروش در اختیار داشته باشند. لذا خریداران عمده تابلو فرش که در شهرستان های مختلف فعالیت دارند، با ارتباط گرفتن با این مجموعه های بازرگانی می توانند مناسب ترین قیمت عمده تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و دیگر انواع آن را یافته و برای خرید سفارش دهند. مجموعه پرسان پارس یکی از شرکت های بزرگ و کهنه کار در زمینه تولید و پخش تابلو فرش ماشینی کاشان است.

قیمت تابلو فرش ماشینی

قیمت تابلو فرش ماشینی 1200 شانه

قیمت تابلو فرش ماشینی 1200 شانه هم همچون تابلو فرش 1000 شانه توسط شرکت های بازرگانی بزرگ تعیین شده و در بازار پخش می شود. تابلو فرش ماشینی 1200 شانه به علت داشتن ظرافت بافت و ظاهر و رخ زیبایی که دارد برای بسیاری از نمایشگاه داران در شهرهای بزرگ جذابیت دارد و بیشترین فروش تابلو فرش را دارند. امروزه محصولات جدید فرش 1500 شانه با تراکم 4500 نیز به بازار آمده که تابلو فرش آن نیز تولید شده و مورد توجه خریداران قرار گرفته، چراکه این مدل تابلو فرش ماشینی شباهت زیادی به تابلو فرش دستباف ظریف دارد. پخش عمده تابلو فرش ماشینی 1000 شانه و 1200 شانه کاشان در حال حاضر توسط مجموعه پرسان پارس به شهرستان های همه کشور انجام می شود و تابلو فرش 1500 شانه جدید هم که شامل تابلو فرش منظره و اروپایی است در حال طراحی و تولید و وارد شدن به بازار توسط همین مجموعه می باشد.

تابلو فرش ماشینی 1000 شانه

پخش عمده تابلو فرش ماشینی کاشان

با توجه به اینکه هیچ کارخانه ای پخش مستقیم تابلو فرش به فروشنده ها ندارد، لذا مجموعه های بازرگانی که با کارخانه های فرش ماشینی قرار داد دارند، بهترین مرجع برای تهیه انواع تابلو فرش ماشینی هستند. در کاشان شرکت های زیادی هستند که کار تولید و پخش تابلو فرش ماشینی کاشان را انجام می دهند و مشتریان عمده و صادر کننده های تابلو فرش می توانند جهت خرید عمده تابلو فرش ماشینی درجه یک در طرح های مختلف از تابلو فرش آیه گرفته تا تابلو فرش منظره و فرانسوی و... را از طریق همین مجموعه های بزرگ که کمترین قیمت تابلو فرش ماشینی را نیز دارند، سفارشات خود را تهیه نمایند.

تابلو فرش ماشینی 1000 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر