09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 26 دی 1398 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش دوازده متری کاشان، قیمت فرش ماشینی 12 متری، فرش دوازده متری مشهد، فرش ماشینی 12 متری کاشان، فرش ارزان کاشان.

تولید فرش ماشینی بر اساس قواعد و استاندارد هایی انجام می شود که کیفیت، دوام و ماندگای، نقشه و طرح فرش و ابعاد و اندازه فرش ماشینی بر اساس این استاندارد ها تعیین می شود. تقریبا همه خریداران می دانند فرش ماشینی در چند سایز فرش 12 متری، فرش شش متری و فرش 9 متری بافته می شود. سایز های کوچکتر نظیر فرش چهار متری یا 1.5در2.25 نیز در این تقسیم بندی جزء ابعاد استاندارد فرش به شمار می روند.

اما اینکه چرا این اندازه های جزء ابعاد استاندارد برای فرش در نظر گرفته شده و چرا تمامی شرکت ها از این قواعد و قوانین برای تولید فرش پیروی می کنند را در این متن می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم؛ تا بتوانید هنگام خرید ویژگی فرش خوب ماشینی را بشناسید و ابعاد استاندارد مناسب و فرش مرغوبی تهیه کنید.

نحوه تعیین ابعاد فرش ماشینی 12 متری کاشان

دستگاه بافندگی فرش یک دستگاه بزرگ با عرض سه یا چهار متر است و دستگاهی با اندازه بزرگتر از این برای بافت فرش ماشینی هنوز تولید نشده است. اکثر شرکت های فرش نهایتا عرض دستگاه بافندگی شان سه بوده و به همین دلیل برای اینکه عرض دستگاه کاملا پر شود، استاندارد ترین سایز برای تولیدشان، فرش ماشینی 12 متری کاشان می باشد. برای بافت فرش 6 متری نیز اگر دو تخته فرش 6 متری در کنار هم قرار گیرند عرض دستگاه متری پر می شود.

بنابراین با توجه به ابعاد دستگاه فرش ماشینی می توان برای فرش یک سری ابعاد مشخص تعریف کرد که کمترین پرتی را در حین بافت برای تولید کننده داشته باشد. دلیل دیگر هم نوع طراحی و معماری منزل ایرانیان است که به نحوی می باشد که این فرش ها بیشترین تناسب را با اکثر خانه ها دارند، لذا مشتریان بیشتر برای فرش ماشینی 12 متری کاشان، فرش 6 متری و فرش 9 متری ماشینی باعث شده به مرور زمان این ابعاد ثابت شده و جزء ابعاد استاندارد قلمداد شوند.

فرش ماشینی 12 متری

قیمت فرش دوازده متری ماشینی کاشان

نقشه اصلی و استاندارد فرش ماشینی دوازده متری است که سایر اندازه های رایج برای بافت فرش از روی نقشه فرش ماشینی 12 متری طراحی و بافته می شود و به همین دلیل استاندارد ترین سایت فرش ماشینی قلمداد می شود. در جدول زیر برای انواع فرش 700 شانه، فرش هزار شانه تراکم سه هزار و فرش 1200 شانه همچنین فرش 1500 شانه جدید کاشان قیمت فرش دوازده متری ماشینی ارائه شده است:

ردیف

مشخصات فرش ماشینی 12 متری کاشان

قیمت فرش دوازده متری ماشینی (تومان)

1

فرش 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ و هشت رنگ

2.600.000-2.500.000

2

فرش هزار شانه تراکم سه هزار هشت رنگ و ده رنگ

3.000.000 – 2.900.000

3

فرش 1200 شانه ساده و برجسته

3.600.000-3.500.000

4

فرش 1500 شانه برجسته

4.950.000

فرش ماشینی 12 متری بهتره یا فرش 9 متری؟

همانطور که گفته شده فرش دوازده متری کاشان استاندارد ترین سایز در تولید فرش ماشینی محسوب می شود و به همین دلیل برای یک طرح و نقشه خاص، معمولا فرش ماشینی 12 متری رخ و جلوه بهتری دارد ؛ به همین دلیل توصیه می شود در صورتی که فضای کافی برای پهن کردن فرش در ابعاد دوازده متر دارید، حتما این اندازه را انتخاب کنید. فرش بعدی که زیبایی و رنخ بهترین دارد فرش 9 متری کاشان می باشد، این سایر معمولا برای بسیاری از خانه های آپارتمانی مناسب است و فروش بالایی نیز دارد. ظاهر و جلوه این فرش نسبت به فرش شش متری بهتر است و نمای بهتری به خانه شما و دکوراسیون منزل شما می دهد.

در کارخانه فرش کاشان انواع فرش سنتی ماشینی، فرش کلاسیک و مدرن با همین اندازه استاندارد و زیبا طراحی و بافته می شود که بر اساس فضایی که دارید و نوع دکوراسیون می توانید یکی از این مدل های زیبا را انتخاب کنید.

فرش سنتی ماشینی

خرید اینترنتی فرش 12 متری ماشینی

در سایت پرسان پارس خرید اینترنتی فرش ماشینی 12 متری کاشان، 9 متری و 6 متری به قیمت کارخانه فرش کاشان انجام می شود. همچنین ابعاد غیر استاندارد و اشکال هندسی خاص مثل فرش دایره ای گرد، فرش بیضی و فرش چند ضلعی نیز به صورت سفارشی امکان بافت دارند.

خرید اینترنتی فرش ماشینی 12 متری برای شما مزیت های زیادی دارد، اولا با کمترین هزینه یک فرش زیبا از بین نقشه های متنوع، پرفروش و جدید انتخاب می کنید، دوما هزینه ارسال برای شما به صورت رایگان می باشد، سوما مشخصات فنی کامل محصول اعم از شانه و تراکم، نوع بافت فرش، تعداد رنگ، جنس نخ پرز و تار و پود، ضمانت و بسیاری دیگ از مشخصات مهم فرش در اختیار شما قرار می گیرد. که حاصل آن یک انتخاب خوب، مطمئن و ارزان خواهد بود.

فرش 12 متری کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر