09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 23 بهمن 1397 در ساعت 10 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت عمده انواع گلیم ماشینی کناره و گلیم فرش متری کاشان برای خرید مغازه داران و پخش کننده های گلیم ماشینی در این سایت ارائه می شود.

گلیم ماشینی رولی یا کناره گلیم با دستگاه بافندگی مخصوص گلیم که عمدتا clp است به شکل 320 شانه و با تراکم 700 تولید می شود. عرض گلیم کناره از 30 سانتی متر شروع شده و تا عرض 4 متر هم قابلیت بافت این محصول وجود دارد. گلیم کناره به دو شکل 6 رنگ و گلیم 8 رنگ در بازار عرضه می شود که به علت قیمت ارزان تر مدل گلیم کناره 6 رنگ، در شهرستان ها بیشتر فروشنده ها از این مدل برای فروش تهیه می کنند. در شهرهای بزرگ هم که زیبایی و ظاهر گلیم کناره مطرح می باشد، گلیم 8 رنگ فروش بالایی دارد. گلیم متری یا گلیم برشی که برای مصرف کننده ها عرضه می شود و فروشش در کارخانه های فرش انجام نمی شود هم از همین نمایشگاه های عرضه گلیم و فرش کناره قابل خرید است. در برخی از شرکت های عرضه گلیم ماشینی هم این محصولات ممکن است به صورت برشی در برخی ایام سال عرضه شود.

گلیم فرش ماشینی یا گبه سنتی

علاوه بر گلیم کناره محصول دیگری هم در کارخانه های کاشان به صورت رولی تولید می شود که با نام گلیم فرش ماشینی و گبه ماشینی سنتی معروف است. تفاوت گلیم با گلیم فرش ماشینی در این است که گلیم فرش یا گبه دارای خاب می باشند و لذا پاخور نرم تری دارند. گبه هم به صورت رولی و هم به صورت سایز بندی تولید می شود، قیمت گبه تقریبا دو برابر قیمت گلیم است و بسیاری از خریداران به خاطر ظاهر زیبای آن، به عنوان فرش اصلی در وسط مبلمان خود استفاده می کنند. گبه ماشینی در کیفیت 320 شانه، 440 شانه و 500 شانه هم تولید می شود. گلیم پادری و گبه یا گلیم فرش پادری هم مصرف زیادی دارد که این مورد را هم می توانید در مجموعه پرسان پارس به صورت عمده سفارش دهید. ابعاد گلیم پادری هم که 50*80 می باشد. برخی موارد هم گلیم رو پله ای مصرف دارد که ابعاد آن از 30*70، 30*80 و 30*90 و 30*100 قابل تولید است و برای نصب روی پله های ساختمان ها استفاده می شود.

گلیم کناره

قیمت خرید عمده گلیم ماشینی

از آنجایی که قیمت خرید نخ و الیاف برای بافت گلیم کناره و گلیم فرش به صورت پیوسته در حال تغییر و نوسان است، نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را در سایت به خریداران عمده گلیم ارائه داد. قیمت عمده گلیم با توجه به قیمت روزانه الیاف، هزینه های جانبی نظیر دستمزد کارگران و استهلاک دستگاه بافندگی محاسبه می شود. لذا اگر شما قصد تهیه گلیم عمده دارید و برای استعلام قیمت گلیم سایت فرش و گلیم پرسان پارس را انتخاب نموده اید؛ می توانید از طریق شماره های ارائه شده در سایت با مشاورین مجموعه تماس گرفته و قیمت روز انواع گلیم کناره، گلیم فرش یا گبه را برای خریدتان استعلام گرفته و جدیدترین نقشه های روی بافت را هم از طریق شبکه های اجتماعی ما می توانید دریافت نمایید. امکان طراحی و بافت طرح های سفارشی گلیم کناره ماشینی و گلیم فرش برای خریداران عمده وجود دارد.

تماس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
2 / 10
از 1 کاربر