09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 30 مرداد 1398 در ساعت 12 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش هیوا کاشان، فرش کاشان طرح هیوا، قیمت فرش هیوا، فرش طرح هیوا، قیمت فرش کاشان

فرش ماشینی هیوا از تولیدات پر فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 شرکت فرش ماشینی پرسان پارس کاشان می باشد که دارای رنگبندی های سرمه ای، آبی، کرم، بژ (فیلی)، گردویی می باشد. کارخانه فرش هیوا با بهره گیری از متریال درجه یک، دستگاه های بافندگی روز دنیا و نیروهای متخصص و با تجربه زمینه تولید فرش ماشینی با کیفیت درجه یک را فراهم نموده است. شرکت فرش هیوا به تازگی محصول جدید فرش 1200 شانه تراکم 3600 طرح افشان هیوا را با قیمت مناسب روانه بازار نموده است.

کارخانه فرش هیوا کاشان

کارخانه فرش هیوا با بهره گیری از نخ اکریلیک بایر آلمان (Acrylic Heatset Bayer Germany) و دستگاه بافندگی وندویل بلژیک (van de wiele Belgium) اقدام به تولید فرش ماشینی هیوا با درجه کیفی +A نموده است. همچنین در تار و پود فرش کاشان طرح هیوا از پنبه درصد بالا استفاده شده که سبب نرمی پاخور فرش می شود. از مزایای نخ اکریلیک هیت ست به کار رفته در بافت فرش می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • نرمی پاخور
  • عدم کوبش و مقاومت بالا در برابر فشار
  • مقاومت زیاد در برابر حرارت و نور آفتاب
  • عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن فرش ماشینی

فرش هیوا کاشان

شرکت فرش هیوا کاشان

فرش کاشان طرح هیوا به صورت فرش 700 شانه اورجینال 8 رنگ و 10 رنگ در شرکت فرش کاشان تولید می شود که توانسته است نشانه های کیفیت ISO9001 و نشان استاندارد ملی را کسب نماید.

 تعداد گره در هر متر مربع فرش ماشینی هیوا کاشان 595.000 و تعداد پایل به ازای هر متر مربع 1.190.000 می باشد که بیان گر مرغوبیت این کالا می باشد. بیشترین تنوع رنگی که سبب تناسب در دکوراسیون های مختلف می شود، مناسب بودن قیمت فرش هیوا کاشان و خدمات پس از فروش شرکت پرسان پارس سبب استقبال از فرش کاشان طرح هیوا شده است. فرش شاپرک طرح هیوا، فرش پاتریس طرح هیوا نیز از محصولات عرضه شده این مجموعه می باشند.

فرش هیوا کاشان

خرید فرش ماشینی هیوا

فراهم بودن خرید اینترنتی فرش ماشینی هیوا موجبات آسودگی شما را فراهم آورده است. شرکت فرش هیوا کاشان با فروش مستقیم فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه، ارسال رایگان، عرضه ضمانتنامه کتبی 5 تا 10 ساله و از همه مهم تر پرداخت وجه پس از تحویل و مشاهده فرش ماشینی هیوا شرایط آسودگی خیال شما خریداران محترم را فراهم آورده است. قیمت فرش هیوا در فروش اینترنتی فرش ماشینی بین 20 تا 40 درصد ارزان تر می شود که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی را به ارمغان آورد.

قیمت فرش ماشینی هیوا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر