09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 مهر 1398 در ساعت 16 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تابلو فرش ماشینی، قیمت تابلو فرش سفارشی، تابلو فرش سفارشی ماشینی، تبدیل عکس به تابلو فرش، تابلو فرش چهره سفارشی.

تابلو فرش سفارشی ماشینی در دو مدل چاپی و بافتی تولید می شود که تفاوت هایی با همدیگر دارند. به طور کل تابلو فرش سفارشی چهره در ابعاد 50 در 35 تا ابعاد 150 در 100 توسط شرکت تابلو فرش پرسان پارس تولید می شود. بافت تابلو فرش ماشینی سفارشی توسط دستگاه 1000 شانه 10 رنگ تراکم 3000 انجام می شود که یکی از نکات قابل توجه آن بافت تابلو فرش به صورت جفت (2تایی) توسط دستگاه بافت فرش می باشد اما در تابلو فرش چاپی ماشینی محدودیت رنگ وجود ندارد و چاپ عکس بر روی فرش 1200 شانه تراکم 3600 صورت می گیرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

تابلو فرش سفارشی هدیه

تابلو فرش سفارشی یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت هدیه می باشد چرا که با هزینه مناسب می توانید تصویر چهره شخص مورد نظر را به تابلو فرش تبدیل کرده و در مناسبت هایی چون تولد، روز مادر، روز پدر، روز زن، روز مرد و ... باعث خوشحالی عزیزانتان شوید. تابلو فرش عکس چهره عرضه شده در مجموعه فرش پرسان پارس علاوه بر ضمانتنامه قابلیت شست و شو دارند. اگر قصد هدیه خاص و ماندگار برای فرد مورد نظرتان را دارید و می خواهید به صورت سورپرایزی به دست او برسد همکاران ما در این مجموعه علاوه بر بسته بندی و کادو کردن تابلو فرش سفارشی چهره، ارسال با مشخصات اعلامی شما را به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان انجام می دهند. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره بدون قاب و یا همراه با قاب آن نیز امکان پذیر می باشد به طوری که فرش سفارشی چهره پس از آماده شدن در قاب های متنوع قرار داده می شود و تصویر آن برای شما ارسال می شود تا طرح انتخابی شما  برایتان آماده و ارسال شود.

تابلو فرش ماشینی سفارشی

تابلو فرش چهره قیمت

قیمت تابلو فرش چهره دستباف، ماشینی و چاپی تفاوت هایی با هم دارند. تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف علاوه بر زمان طولانی هزینه های زیادی نیز برای شما خواهد داشت و قبل از سفارش باید آن را در نظر داشته باشید. اما تابلو فرش بافت ماشینی و تابلو فرش چاپی چهره قیمت های نسبتا مشاهبهی دارند و هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند. تابلو فرش چاپی سفارشی محدودیت رنگ ندارد، زمان بسیار کمی برای اماده شدن می خواهد و امکان سفارش از یک تخته تا بی نهایت را دارد که در صورت سفارش در تیراژ بالا برای مثال به عنوان تابلو فرش تبلیغاتی، قیمت آن بسیار ارزان تر و مناسب تر خواهد شد. در بافت تابلو فرش ماشینی سفارشی به صورت زوج باید باشد و در صورت وجود متن در تصویر به علت بافت قرینه، یکی از تابلو فرش ها عملا قابل استفاده نمی باشد. یکی از بزرگ ترین خصوصیات تابلو فرش بافت چهره ماشینی، نخ های رنگی در پایل فرش می باشد که با کشیدن دست ر روی آن فقط نخ های رنگ تابلو فرش مشخص می شوند.

در جدول زیر قیمت انواع تابلو فرش سفارشی چهره در ابعاد 70 در 50 مشخص شده است.

قیمت تابلو فرش دستباف (تومان)

قیمت تابلو فرش بافتی ماشینی (تومان)

قیمت تابلو فرش چهره چاپی (تومان)

3.000.000-7.000.000

390.000

220.000

 تابلو فرش ماشینی سفارشی

سایت تابلو فرش چهره

در بخش گالری سایت پرسان پارس و یا کانال تلگرام و پیج اینتاگرام مجموعه انواع تصاویر تابلو فرش چهره را می توانید مشاهده نمایید. همچنین جهت سفارش تابلو فرش چهره در کیفیت ها و ابعاد مختلف به راحتی از طریق ارسال پیام به شماره های 09131629159 و یا 09124602254 در تلگرام و یا واتساپ می توانید تصویر مورد نظر را برای کارشناسان ارسال نموده تا راهنمایی های لازم در خصوص ابعاد و یا اصلاحات تصویر در صورت نیاز به شما اعلام شود. پس از تایید طرح از سوی طراح تابلو فرش سفارشی شما در کمترین زمان بافت و به صورت رایگان و تسویه وجه در محل برایتان ارسال می شود.

تابلو فرش سفارشی چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر