09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 30 فروردین 1399 در ساعت 14 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید از کارخانه فرش سجاده ای کاشان – قیمت سجاده فرش آبی فیروزه ای – شرکت تولید فرش نمازخانه ای – فروش فرش مسجدی.

کارخانه فرش سجاده ای کاشان با بهره گیری از دستگاه های بافت فرش مسجدی پیشرفته که در این نوشته آن ها را بیان خواهیم کرد و همینطور نیروهای متعهد تولید انواع فرش نمازخانه ای را انجام می دهد.

در میان شرکت های تولیدی برخی کارخانجات تولید فرش در کاشان نیز فرش مسجدی را بافت می کنند که معمولا به شکل کناره هایی با عرض 3 متر می باشد اما اگر قصد خرید فرش سجاده فیروزه ای را برای مسجد و نمازخانه ای می خواهید که نقشه آن قناسی دارد و استاندارد نمی باشد حتما باید از شرکت های تولیدی سجاده فرش خرید خود را انجام دهید.

بیشتر تولیدات شرکت سجاده فرش مساجد در دو شهر کاشان و مشهد صورت می گیرد و در سایر شهرها اگر تولیداتی در این خصوص وجود دارد به صورت محدود و یا با نقشه های اندکی تولیدات صورت می گیرد.

محصولات شرکت تولیدی فرش سجاده ای

محصولات متنوعی که در شرکت سجاده فرش کاشان تولید می شوند انواع مختلفی دارند. به طور کلی دسته بندی انواع فرش سجاده به صورت زیر می باشد:

  • فرش محرابی: فرش هایی با نقشه هایی بر گرفته از گلدسته و محراب مساجد که با گل و بوته های نقشه فرش ماشینی آمیخته شده و باعث تولید فرش های مسجدی شده اند. ابعاد هر محراب 125 در 63 سانتی متر می باشد که در واقع جا نمازی شخص نمازگزار می باشد.
  • فرش تشریفاتی: فرش سجاده فیروزه ای، قرمز لاکی، زرشکی، سبز، سرمه ای و ... که به شکل ساده و با یک حاشیه که محل قرار دادن مهر می باشد انواع سجاده فرش تشریفاتی را تشکیل می دهند.
  • فرش یکپارچه: فرش یکپارچه یا همان فرش بزرگپارچه در واقع همان سجاده فرش مساجد هستند که به صورت اختصاصی و متناسب با ابعاد محیط مصلی، امازاده و یا مساجد بافت می شوند.
  • فرش سنتی ماشینی: برخی از متولیان اماکن مذهبی ترجیح می دهند از فرش ماشینی سنتی همچون نقشه های افشان و ماهی برای مکان مورد نظر استفاده کنند که با توجه به وجود ستون و نیاز به برش و دوخت فرش سجاده ای در اماکن بزرگ، کاربرد زیادی ندارد.
  • کناره فرش: کناره فرش هایی که توسط شرکت سجاده فرش مسجدی تولید می شود می تواند شامل طرح های کلاسیک و یا نقشه های معمول باشد که با عرض های مختلف از جمله یک متر امکان تولید آن وجود دارد.

سجاده فرش کاشان

رنگ های فرش سجاده ای

شرکت فرش محرابی کاشان انواع مختلفی از نقشه های سجاده فرش نمازخانه و مساجد را در رنگ های گوناگون تولید می کند. شاید برای شما جالب باشد که خرید فرش نمازخانه یا همان فرش سجاده فیروزه ای، سبز و لاکی بیشترین محبوبیت را نزد خریداران دارند. شرکت سجاده فرش کاشان رنگ های کرم، سرمه ای، زرشکی، آبی کاربنی، فیلی و بژ را در طرح های مختلف بافت و به سراسر کشور ارسال می کند.

کیفیت های سجاده فرش مساجد

فرش مساجد در شرکت های تولیدی فرش سجاده با کیفیت های مختلفی تولید می شوند اما منظور از کیفیت چه موارد می باشد؟ به طور کامل اگر بخواهیم عوامل کیفیت فرش سجاده ای را بررسی کنیم می توانیم موارد زیر را اشاره کنیم:

  • شانه فرش
  • دستگاه بافت
  • تراکم فرش
  • الیاف خاب
  • نخ پود

شانه سجاده فرش

شانه میزان تعداد گره های عرضی فرش سجاده ای می باشد که در شرکت سجاده فرش کاشان انواع آن به صورت 320، 440، 500، 700 و 1000 کیفیت های مختلف فرش مساجد را تشکیل می دهند.

فرش سجاده فیروزه ای

دستگاه بافت فرش سجاده ای

فرش سجاده ای 700 شانه و 1000 به عنوان با کیفیت ترین محصول فرش مسجدی با دستگاه HCP و نخ اکریلیک هیت ست بافت می شوند و در تولید سایر کیفیت های سجاده فرش ها از دستگاه های CRT، ASR و تکسیما استفاده می شود.

تراکم فرش نمازخانه ای

میزان تراکم هر سجاده فرش بر اساس شانه آن می باشد که این عدد برای سجاده فرش 500 شانه 800، 1000، 1200، 2100 و 2400 می باشد و برای فرش سجاده فیروزه ای 700 شانه 2100، 2250، 2400 و 2550 می باشد.

الیاف خاب فرش نمازی

خاب فرش همان ضخامت سجاده فرش می باشد که با توجه به شانه و تراکم میزان آن متفاوت است اما از لحاظ کیفیت نخ های به کار رفته در بافت فرش های سجاده ای مرغوب ترین آن متعلق به اکریلیک هیت ست بایر آلمان می باشد که نرمی بسیار خوبی دارد.

نخ ورژن و پلی استر که بیشتر در سجاده فرش های 440 و 500 شانه به کار می رود کمی زبر بوده ولی میزان براق بودن آن بیشتر بوده از همین رو ظاهر زیباتری به فرش های مسجدی می دهد. همینطور شرکت سجاده فرش مسجدی کاشان نخ BCF را در برخی محصولات 320 شانه و 440 شانه به کار می برد که پایین ترین میزان کیفیت را دارند و بیشتر برای صادرات به کشورهای عراق و افغانستان می باشد.

قیمت سجاده فرش فیروزه ای

فرش سجاده فیروزه ای مانند سایر رنگ ها در کیفیت های مختلف فرش محرابی قابلیت بافت دارد و رنگ به طور کلی تاثیر زیادی بر روی قیمت فرش سجاده ای ندارد. بیشترین مورادی که می تواند در قیمت سجاده فرش کارخانه فرش کاشان تاثیر گذار باشد جنس نخ و همینطور میزان شانه و تراکم فرش های سجاده ای می باشد.

فرش سجاده فیروزه ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر