09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 19 خرداد 1399 در ساعت 9 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت تولیدی سجاده فرش مساجد – فروش اینترنتی فرش های سجاده ای – انواع طرح های فرش سجاده ای مساجد – خرید ارزان قیمت فرش مساجد و نمازخانه.

تولید تخصصی انواع فرش های حسینیه و مصلی، فرش نمازخانه و همچنین فرش مساجد در شرکت سجاده باف کاشان صورت می گیرد که خرید مستقیم از شرکت های سجاده فرش کاشان محاسن زیادی برای خریداران خواهد داشت.

به طور کلی فرش محرابی مخصوص مسجد و نمازخانه به فرش های کناره ای اطلاق می شود که با عرض 120 و یا 125 سانتی متری بافت می شوند اما به دلیل وجود نخ های مختلف و شانه و تراکم های متنوع قیمت فرش طرح سجاده ای دامنه گسترده ای دارد از همین رو آگاهی مقدماتی در خصوص جنس الیاف و سایر مشخصات سجاده فرش نمازخانه ای می تواند شما را در انجام یک خرید خوب و بهینه هدایت کند.

در این نوشته همچنین اطلاعاتی در مورد مراحل سفارش و تولید فرش مخصوص مساجد در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

سجاده فرش مسجدی

فرش های سجاده ای مسجدی به وسیله دستگاه های مختلف تولید فرش ماشینی بافت می شوند که مصارف آن ها علاوه بر مساجد، در نمازخانه ها، حسینیه ها، مصلی ها، امامزاده ها و حتی تکایا نیز می باشد.

امروزه برخی شرکت های فرش سجاده ای در شهر کاشان به صورت کاملا تخصصی بافت سجاده فرش کاشان را در تراکم های متنوع انجام می دهند. فروش فرش سجاده ای در ماه های رمضان، محرم، صفر و شعبان بیشتر می باشد از همین رو شرکت سجاده فرش پرسان پارس تخفیف های ویژه ای را در این ایام برای خریداران قائل می شود.

فرش سجاده ای مسجدی

سفارش اینترنتی فرش مسجدی

امکان سفارش و خرید اینترنتی فرش سجاده ای یا همان فرش مسجدی از قابلیت های جدید از شرکت فرش طرح سجاده ای کاشان می باشد.

سجاده فرش های مساجد در کیفیت های مختلف 1000، 700، 500 و 440 شانه تولید می شوند که فرش سجاده ای 700 شانه و 1000 شانه به دلیل تراکم بالا و ریز بافت بودنشان به سجاده فرش دستباف گونه معروف هستند.

بسیاری از خریدان از جمله هیئت امنای مساجد و مدیران مدارس، بیمارستان ها، پادگان ها به دلیل مشغله کاری و نیاز به صرف هزینه و وقت، جهت مراجعه حضوری ترجیح می دهند در مرکز فروش اینترنتی سجاده فرش کاشان سفارش خود را بدهند تا از هزینه های پرداختی آن ها کاسته شود.

انتخاب کیفیت فرش سجاده ای

در خصوص انتخاب و خرید فرش طرح سجاده ای برای مسجد و یا نمازخانه در نظر گرفته شده میزان کیفیت فرش، اهمیت بالایی دارد.

سجاده فرش های نمازخانه ای با 4 الیاف اکریلیک، پلی استر، ورژن و بی سی اف تولید می شوند که نخ اکریلیک با کیفیت ترین های سجاده فرش کاشان را تولید می کند و الیاف پلی استر به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اما نخ های ورژن و بی سی اف اگر در سجاده فرش مساجد به کار روند موجب می شود محصولات تولیدی بسیار ارزان قیمت تر بشوند و مناسب جهت استراحت گاه ها، نمازخانه های بین شهری و اماکنی از این قبیل می باشند که با کمترین هزینه بتوانند فرش طرح سجاده نو را جایگزین فرش های قدیمی کنند.

تولید انواع فرش های سجاده ای

سجاده فرش های تولیدی به دو شکل فرش محرابی و سجاده فرش تشریفاتی در انواع کیفیت ها توسط مجموعه فرش پرسان پارس عرضه می شوند.

  • سجاده فرش 700 شانه: فرش های سجاده ای 700 شانه با الیاف های اکریلیک و پلی استر و در تراکم های 2100، 2250 و 2550 تولید می شوند که نوع 2550 آن در واقع فرش طرح سجاده ای 700 شانه اصل بوده و با الیاف بایر آلمان که از نوع اکریلیک هیت ست می باشد بافت می شود.
  • فرش سجاده ای 500 شانه: این تراکم را می توان در زمره پر فروش ترین سجاده فرش کاشان قرار داد چرا که از تراکم های بسیار متنوعی برخوردار است و از همین رو باعث تنوع در قیمت فرش سجاده ای می شود. الیافی که در خاب سجاده فرش 500 شانه به کار می رود هم می تواند اکریلیک 100 درصد باشد و هم می تواند پلی استر (Polyester) باشد.
  • فرش مسجدی 440 شانه: افرادی که قصد خرید فرش ارزان قیمت مسجدی را دارند سجاده فرش 440 شانه با الیاف BCF و یا ورژن بهترین گزینه شان می باشد و به راحتی می توانند با پرداخت کمترین هزینه، فرش طرح سجاده ای را جایگزین فرش های کهنه و قدیمی کنند.

طرح فرش سجاده

سفارش سجاده فرش مسجدی

برای ثبت سفارش و خرید فرش مسجدی از شهر کاشان می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی سجاده فرش کاشان اقدام نمایید.

برای این منظور کافیست یک کروکی ساده از نمازخانه و یا مسجد که شامل 3 فاکتور عرض، طول و جهت قبله باشد را ترسیم نموده و به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی برای کارشناسان مجموعه ارسال نمایید تا با توجه به اندازه فرش طرح سجاده ای میزان متراژ مورد نیاز شما به سجاده فرش ها مشخص شود.

کارشناسان ما با ارائه کیفیت های مختلف فرش مساجد به شما میزان مبلغ کل را در کیفیت های مختلف برای شما براورد کرده تا به راحتی بتوانید در خصوص خرید فرش نمازخانه و مسجدی تصمیمات لازم را بگیرید.

فرش سجاده ای کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر