09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 13 آبان 1398 در ساعت 9 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش طرح چهره، تبدیل عکس به تابلو فرش، تابلو فرش عکس شخصی، قیمت تابلو فرش سفارشی، تابلو فرش ماشینی عکس چهره

با وجود گسترش تکنولوژی و دنیای اینترنت و مجازی شدن خیلی چیزها هنوز هم افرادی هستند که چاپ عکس بر روی فرش و یا حتی عکس های آلبومی را به مشاهده و نگهداری عکس در کامپیوتر و گوشی های موبایل ترجیح می دهند چرا که لمس کردن و مشاهده هر لحظه ای برای آن ها لذت بخش تر می باشد. تابلو فرش شخصی امروزه به عنوان یک کالای لوکس و با ارزش می باشد که امکان تهیه راحت و بدون دردسر آن برای خریداران وجود دارد.

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره زیبایی بسیار چشم نوازی دارد که در گذشته فقط نوع تابلو فرش دستباف چهره بافت می شد که هزینه بسیار بالایی برای خریداران در بر داشت و زمانی حداقل 3 الی 4 ماهه برای تهیه آن باید در نظر گرفته می شد اما امروزه تابلو فرش سفارشی ماشینی به دو شکل بافت و چاپ با قیمت بسیار ارزان تر و کیفیت بالا تولید می شوند.

انواع تابلو فرش چهره

در حال حاضر انواع تابلو فرش ماشینی چهره به دو صورت تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی و بافت تابلو فرش سفارشی ماشینی انجام می شود که تفاوت های جزئی با همدیگر دارند.

  • تابلو فرش چاپی

برای تولید تابلو فرش عکس شخصی ماشینی با این روش، از دستگاه چاپ دیجیتال سابلیمیشن (sublimation) و یا فلت بد ( flat bed) استفاده می کنند به طوری که عکس از قبل آماده شده توسط این دستگاه ها بر روی فرش خام سفید از قبل بافته شده چاپ می شود.

تابلو فرش سابلیمیشن 1200 شانه ریز بافت بوده که رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و تابلو فرش شخصی ظاهری دستباف گونه به خود می گیرد. ریشه های گره دار ابریشمی، استفاده از انواع تابلو فرش سفارشی چاپی بدون قاب را نیز امکان پذیر می کند.

 

تابلو فرش عکس شخصی

  • تابلو فرش بافت ماشینی

در این روش عکس مورد نظر شما در ابتدا باید طراحی شود که این فرایند به دست طراح و توسط نرم افزارهای طراحی تابلو فرش انجام می شود و سپس توسط دستگاه بافت فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ تولید آن صورت می گیرد که تعداد هر سفارش به صورت جفت خواهد بود.

پیشنهاد ما بر این است به علت محدودیت رنگ در این روش و به منظور شباهت بیشتر عکس و فرش به یکدیگر حتما از مجموعه های معتبر که طراحی عکس به تابلو فرش را به صورت حرفه ای انجام می دهند سفارش خود را ثبت کنید.

در گذشته تابلو فرش ماشینی محدود به تصاویر منظره و آیات قرآنی بود ولی امروزه در کوتاه ترین زمان تابلو فرش شخصی توسط مدرن ترین دستگاه ها بافت می شود که مورد استقبال خریداران جهت تهیه کادو قرار گرفته است.

سفارش عکس برای تابلو فرش

برای ثبت سفارش تابلو فرش عکس شخصی ماشینی ابتدا طرح پرتره (portrait)  را ترجیحا به صورت عکس آتلیه ای و با کیفیت و فرمت JPG از طریق شماره واتس اپ و تلگرام 09124602254 و یا 09131629159 برای ما ارسال نمایید تا پس از تایید کیفیت سفارش شما در نوبت بافت قرار بگیرد. طراحان این مجموعه تغییر پشت زمینه عکس، بهبود کیفیت و اضافه کردن متن و لوگو را به دلخواه شما انجام می دهند تا آن چه را که در ذهن دارید به صورت یک تابلو فرش چهره سفارشی بتوانید لمس کنید.

تابلو فرش ماشینی چهره

قیمت تابلو فرش چهره در تهران

کارخانه تابلو فرش عکس شخصی ماشینی پرسان پارس سفارشات شهروندان ساکن در تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان و دیگر شهرها را با قیمت ارزان و در زمان بین 24 الی 72 ساعت آماده و درب منزل شما تحویل می دهد.

هزینه ارسال تابلو فرش به همراه قاب آن به صورت کاملا رایگان می باشد و امکان پرداخت وجه سفارش در محل میسر می باشد به این صورت که پس از تحویل تابلو فرش شخصی درب منزل می توانید وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.

قیمت سفارش تابلو فرش چهره با توجه به ابعاد و نوع آن متفاوت می باشد که جهت آگاهی از جدیدترین لیست قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش علاوه بر ارتباط از طریق شماره های زیر، می توانید از سایر مقالات مرتبط با این زمینه استفاده کنید.

بهترین قاب برای تابلو فرش

فروشگاه اینترنتی قاب و تابلو فرش ماشینی پرسان پارس بهترین قاب های چوبی، MDF، پی وی سی و چوب را در رنگ بندی سفید، قهوه ای، شیری، طلایی، سیاه و ... را به فروش می رساند. بعد از آماده شدن سفارش تابلو فرش عکس شخصی، تصاویر فرش ما به همراه قاب های مختلف خدمتتان ارسال می شود تا با توجه به سلیقه و علاقه، یکی از آن ها را انتخاب نمایید تا مراحل بسته بندی و ارسال تابلو فرش شخصی به آدرس مورد نظر شما انجام شود.

بافت تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر