09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 بهمن 1399 در ساعت 18 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره – خرید تابلو فرش سفارشی عکس شخصی – قیمت بافت عکس بر روی تابلو فرش ماشینی.

کارخانه تابلو فرش ماشینی کاشان انواع سفارشات تبدیل عکس چهره به تابلو فرش را با دستگاه های مدرن و پیشرفته و در بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد. خرید عکس تابلو فرش چهره جهت هدیه در مناسبت های تولد، روز مادر، روز پدر و دیگر مراسمات با پایین ترین قیمت توسط مجموعه پرسان پارس قابل سفارش می باشد.

تابلو فرش پرتره، عکس خانوادگی، عکس شخصی در ابعاد متنوع بر روی فرش ماشینی با کیفیت بافته می شوند تا شما خریداران با حداقل قیمت تابلو فرش چهره را بتوانید خریداری نمایید. در این مقاله در مورد نحوه خرید، انواع تابلو فرش سفارشی و قیمت های آن مطالی را ارائه خواهیم داد.

تابلو فرش عکس چهره برای کادو

از بهترین و ماندگارترین کادوهای روز مادر، روز پدر، تولد، روز زن، روز مرد، ولنتاین خرید عکس تابلو فرش چهره می تواند باشد چرا که با کمترین هزینه می توانید بهترین لحظات را در کنار عزیزانتان رقم بزنید و لبخند شادی را بر لب های آن ها بیاورید.

فرش پرسان پارس به عنوان تولید کننده انواع تابلو فرش سفارشی علاوه بر تضمین ارزان ترین قیمت تابلو فرش چهره، کیفیت محصولات تولیدی خود را در سطح بالایی عرضه می دارد. عزیزانی که قصد سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش برای کادو را دارند می توانند این محصول را بدون قاب و یا با قاب خریداری نمایند.

انواع تابلو فرش سفارشی

انواع تابلو فرش سفارشی از روی عکس

بافت عکس بر روی تابلو فرش سفارشی دارای انواع مختلفی می باشد که می تواند در کیفیت و قیمت این محصول تاثیر داشته باشد از همین رو به بررسی انواع مدل های تابلو فرش ماشینی و دستباف چهره خواهیم پرداخت:

  • تابلو فرش چاپی چهره ماشینی: چاپ عکس بر روی فرش 1200 شانه تراکم 3600 ریز بافت با دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن و با استفاده از 256 رنگ در کارخانه تابلو فرش ماشینی به صورت کاملا پیشرفته و با عمق نفوذ بالا انجام می شود که قابلیت شست و شو با حفظ کیفیت و ارزانی قیمت تابلو فرش چهره ویژگی های این مدل از تبدیل عکس به تابلو فرش می باشد.
  • بافت تابلو فرش از روی عکس: در این روش همانند تولید فرش ماشینی، بافت تابلو فرش سفارشی با دستگاه HCP فرش 1000 شانه تراکم 3000 صورت می گیرد که از 10 نخ رنگی مختلف در آن استفاده می شود و ضخامت حدودا 8 میلی متری از شاخصه های این فرش می باشد. باید در نظر داشت  باشید خرید عکس تابلو فرش چهره به صورت بافت ماشینی به صورت جفت (دوتایی)  می باشد.
  • تابلو فرش چهره دستباف: ارزش قالی دستباف بر کسی پوشیده نیست و هنرمندان داخلی در گوشه گوشه کشور محصولات دستباف خود را به جهانیان نشان داده اند. در مجموعه فرش پرسان پارس تابلو فرش دستباف چهره توسط بافنده های کارکشته و در کیفیت بسیار بالا به فروش می رسد. استفاده از 20 الی 30 نخ رنگی می تواند تابلو فرش سفارشی چهره شما را بسیار زیباتر کند. در هنگام سفارش و خرید عکس تابلو فرش چهره زمان آماده شدن را در نظر داشته باشید چرا که ممکن است گاها با توجه به ابعاد تا 5 ماه نیز زمان نیاز باشد.

خرید تابلو فرش ارزان از  کارخانه

 خرید تابلو فرش سفارش از کارخانه

چه دلایلی باعث می شود سفارش تابلو فرش عکس چهره از کارخانه برای شما بهتر باشد؟ قیمت تابلو فرش چهره همواره در خرید از کارخانه برای شما مناسب و ارزان تر می باشد همچنین تضمین کیفیت و ضمانت نامه یکی دیگر از مزایای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش به کارخانه می باشد.

همچنین خرید عکس تابلو فرش چهره از کارخانه هزینه ارسالی برای ساکنین تمام شهرهای کشور ندارد چرا که تابلو فرش سفارشی از طریق پست به آدرس شما عزیزان ارسال می شود.

تابلو فرش چهره بافتی یا چاپی؟

بسیاری از خریداران هنگام سفارش و خرید تابلو فرش عکس چهره نمی دانند نوع بافتی را انتخاب کنند یا چاپی را؟ اگر هدفتان از سفارش تابلو فرش چهره به عنوان هدیه می باشد می توانید چاپ عکس بر روی فرش را انتخاب نمایید تا با قیمت ارزان تر طرحی بسیار زیبا و جذاب را به صورت تکی در ابعاد مختالف سفارش دهید.

اما اگر می خواهید تابلو فرش هدیه تبلیغاتی را به مشتریان خود بدهید یا حتی تابلو فرش آیه وان یکاد را با نوشته تبلیغاتی برند خود کادو بدهید می توانید نوع بافتی را انتخاب کنید چرا که بافت 2 تایی آن برای شما مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت تابلو فرش چهره

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره

در بالا اشاره کردیم که تبدیل عکس به تابلو فرش با روش های مختلفی صورت می گیرد که می تواند در قیمت تابلو فرش چهره تاثر بگذارد. خرید عکس تابلو فرش سفارشی از مجموعه پرسان پارس متعلق به کارخانه فرش کاشان با کمترین قیمت امکان پذیر می باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت تابلو فرش سفارشی کاشان بر روی متن زیر کلیک کنید:

قیمت تابلو فرش سفارشی چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر