09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 تير 1398 در ساعت 15 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران و دیگر شهرها از طرفداران زیادی برخوردار می باشد که به عنوان یک هدیه خاص در مراسم های تولد و ... قابل تهیه می باشد.

شرکت های تولید کننده تابلو فرش ماشینی از دو روش برای تهیه تبدیل عکس به تابلو فرش تولد استفاده می کنند:

  1. تابلو فرش چهره بافتی
  2. تابلو فرش چهره چاپی

در روش اول عکس های ارسالی مشتریان عزیز پس از طراحی بر روی پالت رنگی شرکت تولید کننده فرش ماشینی، طرح مورد نظر به صورت فرش 1000 شانه تراکم 3000 و یه صورت جفت بافت می شود. تعداد رنگ در این روش تبدیل عکس به تابلو فرش 10 می باشد چرا که دستگاه های بافندگی تابلو فرش 1000 شانه 10 رنگ می باشند. در روش دوم که به چاپ دیجیتال شهرت دارد ابتدا تابلو فرش خام سفید به صورت 1000 شانه ابریشمی و یا 1200 شانه اکریلیک تولید می شود و عکس مورد نظر بدون نیاز به طراحی توسط دستگاه چاپ سابلیمیشن و یا فلت بد ( چاپ مستقیم) بر روی فرش سفید چاپ می شود. تعداد رنگ مورد استفاده در چاپ عکس بر روی فرش، 256 می باشد که باعث واقعی شدن تصویر خروجی بر روی فرش می شود. نکته قابل ذکر این می باشد که تابلو فرش چاپی های تولید شده در شرکت فرش پرسان پارس قابلیت شستشو بدون افت کیفیت را دارند.

نحوه خرید تابلو فرش تولد

افرادی که قصد خرید کادوی تولد را دارند پیشنهاد ما تابلو فرش عکس چهره است که از تبدیل عکس به تابلو فرش عزیزانتان تهیه می شود؛ چرا که با هزینه ای اندک، هدیه ای با کیفیت، ماندگار و به یاد ماندنی را برای عزیزانی که دوستشان دارید تقدیم می کنید. اما چطور می توانید تابلو فرش تولد را برای عزیانتان خرید کنید، برای این کار کافیست یک تصویر از فرد مورد نظر را از طریق تلگرام، واتس اپ و یا ایمیل فرش پرسان پارس برای ما ارسال فرمایید، پس از انتخاب ابعاد مورد نظر، سفارش ما ثبت و انجام می شود. پس از آماده شدن تابلو فرش چهره سفارشی شما، بستبه بندی آن به سلیقه و خواست شما صورت می گیرد و از طریق پست در کوتاه ترین زمان به آدرس شما ارسال می شود. قابل توجه خریداران عزیز که تسویه و پرداخت وجه هنگام تحویل تابلو فرش تولد در محل صورت می پذیرد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت تابلو فرش ماشینی با طرح دلخواه

همانطور که اشاره شد در سفارشات تابلو فرش چهره، تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران به دو روش انجام می شود که هر کدام در قیمت تابلو فرش ماشینی چهره تاثیرگذار می باشد. برای سفارش عکس چهره دلخواه و تبدیل به تابلو فرش هزینه زیادی لازم نیست بپردازید چرا که تابلو فرش چهره سفارشی در ابعاد مختلف تولید می شود تا خریداران با توجه به وسع خود بتوانند تابلو فرش هدیه مورد نظرشان را خریداری نمایند. تابلو فرش با طرح دلخواه علاوه بر مناسبت های تولد با موضوعات زیر نیز قابل تهیه می باشد:

  •  تابلو فرش عروسی (عروس و داماد)
  • تابلو فرش سالگرد ازدواج
  • تابلو فرش هدیه
  •  تابلو فرش تبلیغاتی (آرم و لوگوی شرکت)
  • تابلو فرش کودک
  • تابلو فرش افراد محبوب (فوتبالیست ها و هنرمندان)
  • تابلو فرش تقدیر و تشکر در مناسبت ها

لیست قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در مدل ها، ابعاد و کیفیت های مختلف به شرح زیر می باشد:

ردیف

ابعاد

قیمت تابلو فرش بافت عکس (تومان)

قیمت تابلو فرش چاپی چهره (تومان)

1

50-35

0

130.000

2

70-50

390.000

220.000

3

100*50

470.000

290.000

4

100-70

750.000

340.000

5

150-100

1.400.000

580.000

کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

شرکت فرش پرسان پارس انواع تابلو فرش چهره را به صورت بافت و چاپ در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت انجام می دهد. لینک کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی از طریق صفحه اصلی وبسایت شرکت قبل دسترس می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق ارسال پیام به شماره های درج شده از طریق شبکه های اجتماعی، لینک کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره را دریافت نمایید. علاوه بر کانال تلگرامی طرح های بافت شده ما را در صفحه اینستاگرام شرکت می توانید مشاهده نمایید. لازم به ذکر می باشد تمامی تصاویر تابلو فرش تولد و ... که در کانال تلگرام و اینستاگرام مجموعه قرار گرفته با رضایت مشتریان گرامی بوده و در صورت درخواست برای عدم درج عکس تابلو فرش چهره در کانال ها، حتما لحاظ خواهد گردید.

تابلو فرش عکس چهره

خرید اینترنتی تبدیل عکس به تابلو فرش در کرج

تبدیل عکس به تابلو فرش تولد، خانوادگی، عکس شخصی، عروسی، عروس و داماد، تبلیغاتی (لوگو و برند شرکت) در مجموعه فرش پرسان پارس با کیفیت درجه یک و قابل شستشو تولید می شود. شهروندان ساکن در کرج، تبیدل عکس، اهواز، شیراز، زنجان، مشهد، تبریز و ... به راحتی می توانند تابلو فرش سفارشی چهره مد نظرشان را به کارخانه تابلو فرش پرسان پارس سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرند. اگر قصد خرید تابلو فرش تولد همراه با قاب را دارید مجموعه ما با تنوع بالا، انواع قاب تابلو فرش چوبی، MDF و PVC را خدمت مشتریان عزیز عرضه می دارد. همکاران ما پس از آماده شدن تبدیل عکس به تابلو فرش، تصویر آن را با قاب های مختلف برایتان ارسال می کنند تا از بین طرح های مختلف تابلو فرش سفارشی چهره با قاب را انتخاب و خریداری نمایید. بسته بندی و تزئین شامل کادو پیچ، گل آرایی و درج نوشته دلخواه نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی تابلو فرش تولد می باشد. هرگونه سوال در خصوص تابلو فرش سفارشی چهره را از کارشناسان مجموعه می توانید پرس و جو کنید.

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر