09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 15 اسفند 1398 در ساعت 19 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی با کیفیت درجه یک – قیمت تابلو فرش سفارشی عکس چهره – بافت عکس شخصی بر روی فرش ماشینی.

قیمت تابلو فرش ماشینی سفارشی چقدر است؟ کیفیت تبدیل عکس های چهره به تابلو فرش به چه فاکتورهای وابسته هستند؟ تفاوت بافت عکس بر روی فرش و چاپ عکس روی تابلو فرش در چیست؟ تابلو فرش هدیه تبلیغاتی در نوع بافت به صرفه تر هستند یا چاپ؟

قیمت تابلو فرش عکس شخصی به دلیل این که در 3 کیفیت تابلو فرش چهره دستباف، بافت ماشینی و چاپی تولید می شود بسیار متفاوت می باشد. که در ادامه به صورت جامع تر آن را بررسی خواهیم نمود. تابلو فرش ها می توانند زینت بخش پذیرایی و یا اتاق خواب منازل شما باشند از همین رو انتخاب قاب تابلو فرش نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سفارش تابلو فرش ماشینی چهره

از گذشته های دور بافت تابلو فرش دستباف چهره در گوشه گوشه کشور مرسوم بوده است اما امروزه با پیشرفت بشر و ورود ماشین آلات بافندگی امکان سفارش تابلو فرش چهره به شکل ماشینی به وجود آمده است.

تابلو فرش عکس شخصی ماشینی به روش بافت بر روی فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ و ضخامت 8 میلی متری انجام می شود که سه اندازه 70 در 50، 100 در 70 و 150 در 100 قابل سفارش می باشد. برای افرادی که ضخامت تابلو فرش برایشان حائز اهمیت می باشد این مدل می تواند مناسب ترین گزینه باشد.

یک نوع دیگر و جدیدتر در تبدیل عکس به تابلو فرش، نوع چاپی می باشد که شفافیت رنگی بسیار بیشتری به نسبت بافت دارد اما ضخامت آن کمتر می باشد. یکی از مزایای این مدل از تابلو ها امکان ثبت سفارش در اندازه های A4، A3 تا ابعاد 150 در 100 سانتی متر می باشد از همین رو برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف می تواند یکی از انتخاب های مطلوب باشد.

تابلو فرش ماشینی عکس شخصی

کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت تابلو فرش عکس چهره چاپی و بافتی متفاوت می باشد؟ اما آیا این تفاوت در تبدیل عکس به تابلو فرش مربوط به کیفیت می باشد؟

شرکت فرش پرسان پارس تولیدات تابلو فرش سفارشی خود را با به روزترین و مدرن ترین دستگاه های بافندگی در شهر کاشان و ارسال آن را در بسته بندی های شکیل به سراسر کشور انجام می دهد.

پس در خصوص کیفیت هر دو محصول تضمین شده می باشند اما برای درک بهتر این موضوع تفاوت این دو را در جدول زیر بیان کرده ایم.

مشخصات 

تابلو فرش بافت چهره

تابلو فرش چاپ چهره

الیاف (جنس نخ)

اکریلیک

پلی استر

شانه

1000

1200

تراکم

3000

3600

تعداد رنگ

10

256

ابعاد

از 70*50

از 30*20

سفارش تابلو فرش ماشینی چهره

خرید تابلو فرش هدیه

تابلو فرش عکس شخصی یک هدیه بسیار شکیل و خاص برای عزیزان شما می باشد. همچنین می توانید تابلو فرش هدیه تبلیغاتی را برای کارمندان و یا مشتریان وفادار خود با قیمت عمده از طریق شرکت تابلو فرش پرسان پارس خریداری نمایید.

قیمت تابلو فرش عکس سفارشی اگر می خواهید به صورت عمده و دادن هدیه تبلیغاتی استفاده کنید بهتر است از نوع بافتی باشد که از قیمت ارزان تری برخوردار شود اما در صورت وجود متن تبلیغاتی و یا لوگو ارزان ترین قیمت های بر روی تابلو فرش چاپی امکان پذیر هستند.

قیمت بافت تابلو فرش چهره

بافت تابلو فرش عکس چهره به صورت دستباف در مدت زمان 3 تا 5 ماهه و چله ابریشم توسط بافندگان مجرب مجموعه صورت می پذید. قیمت تابلو فرش عکس شخصی دستباف با توجه به الیاف و ابعاد آن ها متنوع می باشد اما قیمت تابلو فرش عکس شخصی ماشینی بافت و چاپ از طریق همین لینک آبی رنگ قابل مشاهده می باشد.

قیمت تابلو فرش عکس شخصی

انواع قاب های تابلو فرش

انواع قاب تابلو فرش سلطنتی به صورت چوبی و قاب های پی وی سی و ام دی اف در مدل های گوناگون با اندازه های مختلف توسط شرکت تابلو فرش کاشان ساخته می شود که خریداران تبدیل عکس به تابلو فرش می توانند پس از سفارش تابلو فرش عکس شخصی قاب مورد نظر را بر روی تابلو فرش خود مشاهده نمایند و پس از آن یکی را به دلخواه و متناسب با نوع فرش خریداری شده انتخاب نمایند.

رنگ بندی قاب ها شامل سفید، طلایی، مشکی، استخوانی و رنگ چوب می باشد تا در دکوراسیون های مختلف قابلیت استفاده وجود داشته باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر