09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 تير 1398 در ساعت 17 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده پاریس و سبحان از بهترین انواع فرش محرابی مساجد هستند که تولیدشان در کاشان است و قابلیت استفاده در همه مراکز مذهبی نظیر مصلی، نمازخانه ها، مساجد و حسینیه ها را دارند.

فرش سجاده که برای مکان های مذهبی کاربرد دارد، طرح های زیادی دارد و هر طرح هم در زمینه رنگ های مختلف کرم، گردویی، آبی، سبز، سورمه ای و آبی کاربنی بافته می شود و افرادی که می خواهند این مدل فرش را خریداری کنند می توانند هر طرحی که مورد پسندشان باشد را با رنگ دلخواه سفارش دهند تا طبق کروکی مسجد برایشان تولید شود. سجاده فرش پاریس یکی از نقشه هایی است که بیشتر فروش داشته و در واقع مورد توجه عموم خریداران قرار گرفته و در واقع مورد پسند اکثر مشتریان قرار می گیرد سجاده فرش سبحان، سجاده فرش اریا و گل نرگس از دیگر تولیدات فرش محرابی هستند که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان هستند. اما آنچه اهمیت بیشتری در هنگام خرید برای هر مشتری دارد، قیمت سجاده فرش کاشان است که می تواند یک مشتری را مجاب به خرید کند یا برعکس منصرفش کند؛ لذا بهترین مجموعه ها آنهایی هستند که بهترین مدل های سجاده فرش پاریس کاشان را با قیمت خوب و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

انواع سجاده فرش مسجدی

با توجه به اهمیت قیمت سجاده فرش پاریس، لازم است با تفاوت میان سجاده فرش کاشان که تولید می شود آشنا باشید و هنگام خرید بدانید دقیقا چه محصولی مد نظرتان است و سپس به مقایسه بین قیمت سجاده فرش هایی که از شرکت های مختلف دریافت کرده اید بپردازید. یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کنند کیفیت سجاده فرش کاشان، شانه و تراکم آن است و قیمت سجاده فرش هم با توجه به همین عامل می تواند کمتر یا بیشتر شود. سجاده فرش پاریس 440 شانه، 500 شانه فرش سجاده ای 700 شانه و فرش محرابی 1000 شانه تولیداتی هستند که در حال حاضر در کارخانه فرش سجاده ای تولید می شوند و طبقه بندی قیمت فرش نمازی هم بر اساس همین شانه و تراکم است.

دسته بندی دیگر سجاده فرش بر اساس جنس الیاف به کار رفته در خاب فرش است که معمولا جنس نخ یا اکریلیک هیت ست است، یا نخ ورژن و یا پلی استر که به ترتیب، اکریلیک دارای بافت محکم و دوام بیشتری است و بالعکس فرش پلی استر دارای دوام کمتری بوده و قیمت سجاده فرش پلی استر هم به همین نسبت کمتر از مدل اکریلیک است.

سجاده فرش پاریس

بهترین شرکت سجاده فرش کاشان

تعداد شرکت سجاده فرش کاشان بسیار زیاد است و هر کارخانه محصولاتی با ویژگی مشخص بافت می کند. سجاده فرش میثاق، سجاده فرش ثریای کویر و آریا از جمله این شرکت ها هستند. تنوع مشتریان متقاضی سجاده فرش با قیمت های مختلف باعث شده کارخانه های با هم ادغام شده و یا به صورت مشترک فعالیت کرده و چند مدل مختلف از فرش محرابی از فرش 440 شانه تا فرش سجاده ای 700 شانه و 1000 شانه را تولید کنند، لذا شما با ارتباط با یکی از شرکت های خوب و با تجربه در زمینه بافت سجاده فرش می توانید قیمت انواع مختلف این محصول را استعلام بگیرید. استعلام قیمت سجاده فرش پاریس کاشان از بهترین شرکت سجاده فرش کاشان این امکان را به شما می دهد که خرید ارزان تر و مطمئن تری داشته باشد.

سجاده فرش میثاق

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر