09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 مرداد 1399 در ساعت 18 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سفارش اینترنتی تبدیل عکس به تابلو فرش – خرید تابلو فرش عکس شخصی – قیمت بافت تابلو فرش عکس چهره – سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش.

تبدیل عکس به تابلو فرش از جذاب ترین و ماندگارترین هدیه های می باشد که در مجموعه فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس تولید و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. سفارش تابلو فرش چهره به دو صورت تولید می شود یکی از آن ها بافت تابلو فرش عکس شخصی و دیگری چاپ عکس روی فرش می باشد که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند.

همچنین قیمت تابلو فرش چهره در این دو شیوه به دلایل مختلف با همدیگر تفاوت دارد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

چاپ عکس چهره بر روی تابلو فرش

چاپ عکس بر روی تابلو فرش پیوند صنعت دیجیتال و نساجی می باشد که با استفاده از دستگاه های مخصوص سابلیمیشن و فلت بد انجام می شود. در سفارش تابلو فرش چهره به روش چاپی از 256 رنگ استفاده می شود که این امر موجب می شود کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش بسیار بالا و طبیعی باشد. یکی از بزرگ ترین مزایای تابلو فرش چاپی زمان کوتاه آماده شدن آن ها می باشد که این مسئله برای افرادی که فرصت کمی برای خرید کادو تولد دارند بسیار مناسب می باشد.

فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس قیمت تابلو فرش چهره را با نرخ کارخانه و با استفاده از دستگاه های مدرن و مواد اولیه درجه یک بافت می کند. تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی همچنین این فرصت را می دهد که متن، لوگو و یا هر نوشته دلخواه خود را به تصویر اضافه کنید. از آن جایی که بافت تابلو فرش عکس شخصی نیاز به طراحی دارد و به صورت دو تایی بافت می شود پس بهتر است برای سفارش تابلو فرش چهره شخصی نوع چاپی را انتخاب کنید.

قیمت تابلو فرش چهره

روش تولید تابلو فرش چهره چاپی

برای آماده شدن تابلو فرش عکس شخصی ابتدا فرش خام سابلیمیشن سفید به شکل رولی تولید می شود که به صورت طرح 1200 شانه و با تراکم بالا بوده و مخصوص چاپ تابلو فرش می باشند. قیمت تابلو فرش چهره در این مجموعه به دلیل تولید فرش سفید جهت چاپ در خود شرکت برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر می باشد.

پس از این که فرش های سفید خام بافت شدند به ابعاد کوچک تر برش داده می شوند تا مراحل دوردوزی و ریشه آن ها انجام شود و در مرحله آخر کار چاپ عکس روی فرش صورت بگیرد تا یک محصول بسیار با کیفیت و استاندارد به دست شما برسد.

این نکته را هم بدانید که عکس مورد نظر در ابتدا روی کاغذ سابلیمیشن پرینت گرفته می شود و سپس توسط دستگاه پرس اتویی حرارتی روی فرش برگردان می شود و پس از آماده شدن قابلیت شست و شو نیز خواهد داشت.

سفارش بافت تابلو فرش چهره

بافت تابلو فرش ماشینی چهره یک محصول به نسبت قدیمی تر بوده که مزایا و معایبی در برابر تابلو فرش چاپی دارد. بزرگ ترین حسن سفارش تابلو فرش چهره به شکل بافتی ضخامت بالای آن می باشد و از معایب آن می توان به محدودیت رنگ که نهایتا با 10 نخ رنگی بافت شود و جفت بودن تولید آن اشاره کرد که برای افرادی که قصد دادن کادو و هدیه دارند خیلی مناسب نمی باشد چرا که هم قیمت تابلو فرش چهره بافتی برای آن ها گران تر می شود و هم یکی از تابلو فرش ها بی کاربرد می باشد.

سفارش تابلو فرش چهره

ابعاد مختلف تابلو فرش چهره

در جدول زیر ابعاد مختلف تبدیل عکس به تابلو فرش چهره نشان داده شده است. اما به منظور انتخاب اندازه تابلو فرش سفارشی باید با کارشناسان مجموعه همانگ باشید چرا که ممکن است کیفیت یک عکس خاص برای ابعاد مورد نظر شما مناسب نباشد و یا نیاز به تغییراتی در عکس باشد.

ردیف

عرض و طول تابلو فرش بدون قاب (cm)

1

50 در 35

2

   70 در 50

3

100 در 50

4

100 در 70

5

150 در 100

تصاویر تابلو فرش ماشینی چهره

صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی پرسان پارس جدیدترین نمونه های سفارش تابلو فرش چهره را با کسب اجازه از مشتریان به معرض نمایش در آورده است. کیفیت و رنگ بندی جذاب، قابلیت شست و شو و همینطور ارسال رایگان و ارزانی قیمت تابلو فرش چهره از ویژگی های سفارش بافت تابلو فرش عکس شخصی در این مجموعه می باشد.

انواع عکس های تابلو فرش خانوادگی، عکس کودک، پدر و مادر، عکس شخصیت ها و مراسمات تولد در صفحه اینستاگرام تابلو فرش سفارشی پرسان پارس با نشانی parsan_pars و همچنین کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش به آدرس parsanpars_printedcarpet@ قابل دسترسی می باشد.

شما عزیزان همچنین از طریق نرم افزار واتس اپ و یا تلگرام روی خطوط 09124602254 و 09131629159 می توانید از قیمت تابلو فرش چهره مطلع شوید و یا تصاویر مورد نظرتان را جهت ثبت سفارش تابلو فرش چهره ارسال نمایید.

سفارش تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر