09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 4 مهر 1398 در ساعت 18 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید آنلاین فرش، خرید فرش ماشینی 9 متری، خرید اینترنتی فرش، خرید فرش از کارخانه کاشان، فرش ارزان قیمت.

خرید آنلاین فرش ماشینی چه مقدار می تواند موجبات رضایت خریداران را فراهم نماید؟ اعتماد به خرید اینترنتی فرش و هر محصول دیگری چگونه حاصل می شود؟ آمار و ارقام از رشد خریداران اینترنتی فرش در سال های گذشته خبر می دهد که نشان از اعتماد مردم به خرید آنلاین فرش ماشینی می باشد که این اعتماد به دلیل مشتری مداری عرضه کنندگان این محصول صورت گرفته است.

فرش 9 متری کاشان از ابعاد پر فروش فرش ماشینی محسوب می شود که در سراسر کشور مشتریان خود را دارد. فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس با عرضه مستقیم فرش از کارخانه کاشان امکان خرید آنلاین فرش ماشینی 9 متری را برای هم میهنان عزیز فراهم آورده است.

اعتماد به خرید اینترنتی فرش ماشینی

این مجموعه با عرضه خدماتی همچون ارسال رایگان فرش تا درب منزل، ارائه ضمانتنامه فرش های خریداری شده از سوی مشتریان که همراه با نشان استاندارد ایران در لیبل پشت فرش حک شده است و همینطور فراهم آوردن پرداخت وجه در محل شما موجبات اعتماد به خرید اینترنتی فرش ماشینی را فراهم ساخته است. در نمودار زیر میزان رشد خرید آنلاین فرش ماشینی در سال های اخیر بررسی شده است.

خرید فرش 9 متری

مراحل خرید آنلاین فرش ماشینی

به منظور خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان لازم است ابتدا مواردی را خدمت شما اعلام کنیم تا به راحتی بتوانید تجربه خرید راحت و لذت بخش را تجربه نمایید.

شرکت فرش پرسان پارس با سال ها تجربه در زمینه فرش ماشینی افتخار دارد انواع فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه را با قیمت درب کارخانه خدمت شما خوبان عرضه می دارد. برای انتخاب طرخ مورد نظر می توانید از بخش گالری محصولات، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه اقدام نمایید و پس از انتخاب طرح، رنگ و ابعاد فرش مورد نظر، از طریق شماره تماس شرکت 03154753961 و همچنین تلگرام و واتساپ به شماره های 09124602254 و 09131629159 تصویر و یا کد مورد نظر را برای کارشناسان این مجموعه ارسال نموده تا در صورت نیاز، تصاویر زوایای دیگر فرش درخواستی برای شما ارسال شود. پس از تایید و انتخاب از سوی شما فرش ماشینی مورد نظر، سفارش شما در نوبت بافت قرار می گیرد و پس از آماده شدن به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال می شود و به راحتی بعد از مشاهده فرش خریداری شده نسبت به پرداخت و تسویه وجه آن اقدام می نمایید.

خرید آنلاین فرش

قیمت آنلاین فرش ماشینی 9 متری

قیمت آنلاین فرش ماشینی بین 20 تا 40 درصد از شهر فرش و نمایشگاه های دیگر ارزان تر خواهد بود که در مورد فرش 9 متری نیز این قضیه صدق می کند. نمودار زیر مقایسه قیمت خرید آنلاین فرش ماشینی 9 متری و قیمت فرش در نمایشگاه های عرضه فرش در سال 98 را مقایسه می کند.

 قیمت فرش 9 متری

نمودار بالا اختلاف قیمت خرید آنلاین فرش ماشینی و قیمت نمایشگاهی این محصول را به وضوح نشان داده است که این تفاوت قیمت در فرش 1200 و فرش 1500 شانه بیشتر مشهود می باشد. قیمت دیگر ابعاد فرش ماشینی کاشان را می توانید از بخش مقالات مشاهده نمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

خرید فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر