09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 18 شهریور 1398 در ساعت 11 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اینترنتی فرش 700 شانه، فرش 700 شانه کاشان، قیمت فرش ماشینی، فروشگاه اینترنتی فرش، خرید اینترنتی فرش 700 شانه.

فرش ماشینی 700 شانه انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع دستگاه و بافتی که دارند تقسیم بندی شده و به مشتریان معرفی می شود، البته در نمایشگاه های فرش ماشینی معمولا فروشنده ها اطلاعات کاملی در مورد نوع جنس و بافت فرش به مشتریان خود نمی دهند و تنها به ارائه اطلاعات جزئی بسنده می کنند، در صورتی که هر مدل فرش ماشینی دارای ویژگی های خاص می باشد که در قیمت آن هم تاثیر گذار است، در زیر لیستی از انواع فرش 700 شانه که در کارخانه های مختلف تولید می شود ارائه شده است:

  • فرش 700 شانه اصل یا واقعی

فرش 700 شانه اصل به فرشی گفته می شود که بافت اچ سی پی یا شونهر داشته باشد و تراکم آن 2550 یا 2700 یا در برخی موارد بالاتر است. دستگاه های دیگری که بافت فرش 700 شانه دارند، در این دسته قرار نگرفته و فرش 700 شانه اصل و واقعی نیستند. مشخصا این قیمت فرش 700 شانه اصل می بایست بالاتر از سایر مدل ها باشد.

فرش 700 شانه اصل

  • فرش 700 شانه تبدیلی

فرش 700 شانه تبدیل در واقع با دستگاه بافندگی فرش 500 شانه بافته شده و با بالا بردن تراکم فرش تلاش نموده اند ظاهر آن و نوع بافتش را به فرش 700 شانه اصل نزدیک کنند، نوع نخ اکریلیک که برای بافت این فرش استفاده می شود نیز ممکن است در برخی شرکت ها دارای درجه کیفی پایین تر از فرش 700 شانه واقعی باشد. تراکم طولی این مدل فرش معمولا 1500 است.

  • فرش طرح 700 شانه

فرش طرح 700 شانه دارای تراکم 2100 یا 2400 است، دستگاه بافندگی این فرش نیز 500 شانه بوده که با تغییر تراکم و استفاده از نقشه فرش 700 شانه در طرح های آن تلاش شده با نام فرش 700 شانه و البته با قیمت کمتر به بازار عرضه شود. دستگاه های بافندگی که این فرش را تولید می کنند، شامل تکسیما، CRXT، SRT می شود.

جنس الیاف مورد استفاده در بافت هر سه مدل فرش ذکر شده در بالا اکریلیک هیت ست می باشد که هر کارخانه ممکن است از اکریلیک خاصی استفاده کند. با توجه به مطالب فوق هنگام خرید فرش ماشینی 700 شانه لازم است علاوه بر قیمت به جزییات دیگر فرش یعنی تراکم آن، نوع بافت و جنس الیاف هم باید توجه کرد. فرش 700 شانه اصل جنس اکریلیک بهتری دارد، دوام و ماندگاری آن بهتر است و استحکام بافت و جنس نخ اکریلیک هیت ست که در بافت آن استفاده شده نیز مرغوب تر می باشد؛ علاوه بر این پرزدهی فرش کمتر بوده و نقشه و رخ آن نیز زیباتر است.

توجه داشته باشید که ممکن است افراد سودجو بخواهند فرش با کیفیت پایین تر را به جای فرش 700 شانه اصل با قیمت بالاتر به شما بفروشند، بنابراین برای اطمینان همواره از مجموعه ها معتبر و با تجربه بالا برای انتخاب و خرید فرش استفاده کنید، به خصوص اگر قصد خرید اینترنتی فرش دارید، این موضوع اهمیت بیشتری خواهد داشت و لازم است فروشگاه اینترنتی فرش 700 شانه که از آن خریدتان را انجام می دهید، دارای اعتبار لازم باشد.

فروش اینترنتی فرش 700 شانه

فروش اینترنتی فرش ماشینی 700 شانه

فرش 700 شانه یکی از بهترین انواع فرش ماشینی از نظر نوع بافت، تراکم، کیفیت بافت، دوام و ماندگاری میباشد. فرش های جدید که شانه و تراکم بالاتری دارند، تنها از لحاظ ظرافت و زیبایی می توانند با فرش 700 شانه رقابت کنند، اما به علت داشتن تراکم بسیار بالا، نازک شده و دوام و ماندگاری کمتری دارند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، به همین دلیل است که هنوز بیشتر خریداران فرش ترجیح می دهند فرش 700 شانه را در سایت فروش اینترنتی فرش خرید کنند.

خرید از سایت هاییکه فروش اینترنتی فرش 700 شانه دارند بسیار امن تر و ارزان تر از خرید از نمایشگاه های فرش باشد. دلیل آن هم این است که در نمایشگاه ها معمولا اطلاعات کامل و جزییات فنی فرش در اختیار مشتریان قرار داده نمی شود و این موضوع باعث می شود، خریدار دقیقا نداند چه نوع فرش خریداری کرده و برای مثال ممکن است فرش طرح هفتصد شانه را به جای فرش 700 شانه اصل با قیمت بسیار بیشتر خریداری کند. اما در فروش اینترنتی فرش ماشینی معمولا اطلاعات فنی کامل محصول شامل شانه، تراکم، جنس نخ خاب، رنگبندی کامل هر طرح و نوع بافت و دستگاه بافندگی هم به مشتریان ارائه می شود؛ از سوی دیگر فروش اینترنتی فرش 700 شانه و ارسال مستقیم آن از کارخانه فرش ماشینی موجب شده قیمت فرش ماشینی نیز بسیار ارزان شده و برای خریداران به صرفه تر از خرید فرش از فروشگاه و نمایشگاه های سطح شهر باشد.

فرش 700 شانه طرح ماهی

عکس فرش 700 شانه کاشان

در این گالری شما می توانید عکس فرش 700 شانه کاشان را در رنگبندی کامل مشاهده گنید، در بخش محصولات دو قسمت فرش 700 شانه 10 رنگ و 8 رنگ وجود دارد که همگی شامل جدیدترین نقشه فرش 700 شانه اصل و واقعی هستند. اگر مشتریان بخواهند فرش 500 شانه یا طرح هفتصد شانه را که ارزان تر است را از فروشگاه اینترنتی فرش پارس تهیه کنند، می توانند در قسمت گالری فرش 500 شانه نمونه های این محصولات را ببینند، در زیر لینک عکس فرش 700 شانه تراکم 2550 اصل قرار داده شده و از طریق شماره های تماس نیز می توانید جهت خرید و ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان ارائه شده است.

فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر