09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 مهر 1398 در ساعت 10 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اینترنتی فرش، فروشگاه فرش اینترنتی، خرید آنلاین فرش 12 متری، فرش ماشینی 9 متری ، قیمت فرش ماشینی کاشان.

فرش ماشینی در هر شانه و تراکمی که باشد و توسط هر کارخانه و شرکتی که تولید شده باشد، دارای ابعاد و سایز های استانداردی است که تمامی تولید کننده ها این ابعاد را برای تولید انتخاب نموده و بافت می کنند و اگر نمونه هایی از فرش ماشینی را در برخی نمایشگاه ها مشاهده کنید که ابعادش در لیست سایز های استاندارد فرش نباشد، قطعا بافت آن به صورت سفارشی و به درخواست مشتریان انجام شده است. سایز های متدوال و رایج بافت فرش به صورت زیر می باشد:

  • فرش 1 در 1.5
  • فرش 1.5 در 2.25 یا قالیچه
  • فرش ماشینی 6 متری یا فرش 3 در 2
  • فرش ماشینی 9 متری یا 2.5 در 3.5
  • فرش 12 متری یا فرش 3 در 4

در کارخانه های بزرگی که دستگاه بافندگی با عرض 4 متر دارند تعدادی نقشه پرفروش انتخاب شده و در سایز های بزرگ نظیر فرش 20 متری و فرش 24 متری 4 در 6 تولید می شوند که معمولا کشورهای عربی از خریداران اصلی این فرش سایز بزرگ هستند.

فرش ماشینی 9 متری کاشان

سایز های پرفروش فرش در گذشته عمدتا فرش 6 متری و فرش 12 متری بودند که با توجه به ابعاد و اندازه فضای داخلی اکثر خانه ها تناسب داشتند. در واقع ساختمان سازی هم در اکثر شهر های ایران بر اساس سایز 12 متر برای پذیرایی انجام می شود. برای مثال پذیرایی های بزرگ 4 تخته فرش 12 متری نیاز دارند و پذیرایی های کوچکتر یک یا دو تخته از این سایز را نیاز دارند.

تغییری که امروزه در سبک چیدمان منزل ایجاد شده باعث متفاوت شدن این موضوع شده است، در حال حاضر کف خانه ها پارکت یا سرامیک می شود و معمولا خریداران تمایل دارند یک فرش کوچکتر از اندازه فضای داخلی مورد نظرشان پهن کنند تا هم زیبایی و رخ فرش بهتر دیده شود و هم پارکت یا سرامیک هم به شکیل تر شدن محیط خانه کمک کند و فرش هم زیر پایه های مبل نرود. این عوامل باعث شده فروش اینترنتی فرش 9 متری به مرور بیشتر از گذشته شود و افرادی که قصد خرید فرش زیبا و متناسب با فضای داخلی خانه شاند دارند بیشتر به دنبال یک نقشه خوب برای فرش ماشینی 9 متری برای منزلشان باشد.

فروش اینترنتی فرش ماشینی

فرش 9 متری بهتر است یا فرش 6 متری؟

همانطور که می دانید هرچه اندازه فرش بزرگتر باشد نقشه آن نیز جلوه و نمای بهتری دارد به همین دلیل است که همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم، بزرگترین سایزی که فضای داخلی منزلشان را پوشش می دهند برای فرش انتخاب کنند، انتخاب بین فرش ماشینی 9 متری و فرش 12 متری، فرش 12 متری ارجحیت دارد، البته به شرطی که فضای خالی اطراف فرش برای جلوه بهتر آن باقی بماند. در انتخاب بین فرش ماشینی 9 متری و فرش 6 متری هم فرش 9 متری که بزرگتر است و ظاهر زیباتری به دکوراسیون میدهد پیشنهاد می شود.

فروش اینترنتی فرش 9 متری

فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان

پس از انتخاب اندازه مناسب فرش نوبت به انتخاب شانه و تراکم آن می باشد. قیمت فرش ماشینی هم به طور کلی با توجه به شانه و تراکم و جنس نخ خاب آن مشخص می شود. هر فرشی با توجه به این مشخصات دارای ویژگی هایی می شود که ما می بایست با توجه به آن فرش مناسبی را برای منزل خود انتخاب کنیم. برای مثال فرش 700 شانه تراکم 2550 دارای طول خاب یا ضخامت بیشتری نسبت به فرش 1200 شانه است، قیمت مناسب تری دارد و دوام و ماندگاری آن هم بالا است؛ در مقابل فرش 1200 شانه نازک تر است، پرزدهی کمتری دارد، ظرافت و زیبایی بیشتری دارد و قیمت آن هم بالاتر است.

در فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان که توسط این مجموعه انجام می شود تمامی انواع فرش از فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه گرفته تا فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه کاشان با مشخصات کامل معرفی می شود و ابعاد مختلف هر محصول شامل فرش ماشینی 9 متری و 12 متری و... با قیمت فروش مناسب به مشتریان عرضه می گردد.

در تصویر زیر شماره های تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش ارائه شده است و لینک گالری محصولات تمامی محصولات که در فروش اینترنتی فرش ماشینی این مجموعه موجود هستند ارائه شده است.

گالری فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر