09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 در ساعت 10 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدیدترین مدل های فرش ماشینی کاشان – خرید فرش 700 شانه تراکم 2550 با قیمت درب کارخانه – قیمت فرش کاشان 700 شانه.

فرش هفتصد شانه کاشان یکی از انواع فرش ماشینی محسوب می شود که با وجود تولید فرش های با تراکم بالاتر، همچنان توانسته فروش بالای خود را با وجود رقبایی چون فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش ماشینی 1500 شانه حفظ کند. یکی از دلایل اصلی در محبوبیت فروش فرش 700 شانه جدیدترین طرح های ارائه شده از سوی کارخانه فرش کاشان می باشد به طوری که طرح های بسیار زیبا و مدرن این محصول چشم هر خریداری به سوی خود می کشاند.

در این نوشته به معرفی انواع مدل فرش ماشینی 700 شانه کاشان می پردازیم تا شما بتوانید خریدی باب میل و علاقه خود داشته باشید.

فرش ماشینی مدرن کاشان

فرش های مدرن به طور کلی مجموعه ای از نقشه هایی می باشد که در غرب استفاده بیشتری دارد که امروزه در برخی ازنقشه های تولیدی فرش ماشینی کاشان به چشم می خورد.

فرش 700 شانه جدیدترین مدل خود را با عنوان فرش وینتیج وارد مرحله تولید کرده است. فرش ماشینی وینتیج نقشه های سنتی و قدیمی یا به اصطلاح کهنه نما را با طرح های مدرن ترکیب کرده که این تلفیق نقشه ها مورد استقبال شدید خریداران واقع شده است. از همین رو این مدل فرش ماشینی 700 شانه به سرعت در حال گسترش می باشد.

شما می توانید جدیدترین نقشه های فرش وینتیج را در گالری محصولات سایت مشاهده نمایید.

مدل جدید فرش ماشینی

فرش ماشینی کلاسیک 700 شانه

فرش 700 شانه تراکم 2550 به عنوان یکی از کلاسیک ترین فرش های ماشینی کشور به شمار می رود. نقشه های ریزماهی، ارکیده، کهکشان، افشان، باغ ارم، شکارگاه و خشتی را می توان از معروف ترین مدل فرش ماشینی 700 شانه نام برد.

البته برای این که بتوانید از فرش کاشان 700 شانه در دکوراسیون سنتی منزل استفاده کنید کارخانه فرش ماشینی رنگ هایی همچون قرمز لاکی و زرشکی را در برنامه بافت خود قرار داده است تا بتوانید تم سنتی خود را با استفاده از یک فرش 700 شانه جدید و در عین حال کلاسیک کامل کنید.

مرکز خرید فرش ماشینی 700 شانه کاشان

برای خرید فرش 700 شانه ماشینی کاشان علاوه بر مراجعه به مرکز خریدهای سطح شهر می توانید به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید.

تفاوت خرید اینترنتی فرش 700 شانه با خرید حضوری در چه چیزی می باشد؟ عمده ترین تفاوت در خرید آنلاین فرش کاشان نسبت به خرید از مراکزی همچون شهر فرش، ارزان تر بودن قیمت فرش ماشینی می باشد که با توجه به نوع نقشه و میزان تراکم آن این نسبت ارزان بودن بین 10 تا 40 درصد متغیر می باشد.

همچنین در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی می توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را با توجه به سلیقه اعضای خانواده در اندازه مورد نیاز به کارخانه فرش کاشان سفارش دهید.

مرکز خرید فرش پرسان پارس که محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان را به صورت اینترنتی به فروش می رساند انواع فرش 700 شانه جدید که با مدرن ترین دستگاه های بافندگی بافت شده اند را همراه با ضمانت نامه 60 ماهه کتبی عرضه می دارد.

فرش 700 شانه جدید

چرا خرید فرش کاشان 700 شانه؟

میزان شانه و تراکم فرش چه اهمیتی در انتخاب دارد؟ آیا مدل فرش ماشینی 700 شانه گزینه مناسبی برای خرید می باشد؟

عمده تفاوت فرش هفتصد شانه با دیگر فرش ها در میزان ضخامت فرش زیر پا می باشد که دلیل آن نوع شانه و تراکم این محصول می باشد. البته فرش 700 شانه جدیدتری نیز همچون فرش های وینتیج و بامبو تولید می شوند که میزان ضخامت آن ها به اندازه فرش 1000 شانه و یا فرش های 1200 شانه می باشد.

دیگر ویژگی فرش 700 شانه درشت بافت بودن آن می باشد که می تواند به نوعی آن را شبیه به فرش های دستباف درشت باف نشان دهد.

قیمت فرش ماشینی 700 شانه به نسبت فرش 1500 شانه کاشان که جدیدترین محصول تولیدی می باشد در حدود 50 درصد ارزان تر می باشد که این خصوصیت نیز می تواند باعث انگیزه افراد در انتخاب و خرید فرش 700 شانه کاشان شود.

کیفیت فرش 700 شانه جدید و سنتی هر دو به سبب کاربرد الیاف اکریلیک هیت ست بایر آلمان در بالاترین سطح جهانی می باشد. محصولات فروشگاه فرش پرسان پارس دارای دو نشان استاندارد ایران و گواهی کیفی اروپا می باشند.

جدیدترین فرش های 700 شانه کاشان

با توجه به مطالبی که عنوان شد می توانید فرش 700 شانه جدید را از بین انواع فرش ماشینی کاشان با قیمت ارزان خریداری نمایید. اما برای این که بتوانید با خیال راحت از بین انواع مدل فرش ماشینی 700 شانه طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید می توانید وارد کانال تلگرام فرش 700 شانه شوید سپس تصویر و یا کد محصول را از طریق شبکه های اجتماعی برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا فرایند سفارش شما ثبت شود.

اگر به کانال تلگرام دسترسی ندارید می توانید صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید و همچنین از طریق واتساپ به راحتی می توانید از طریق شماره های 09124602254 و 09131629159 به کارشناسان فروش فرش ماشینی کاشان متصل شوید.

خرید فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر