09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 22 مرداد 1398 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مسجدی در تهران و اصفهان تولید و در سطح کشور برای حسینیه، نمازخانه ادارات و مدرسه و همچنین مساجد پخش می شود.

فرش مسجدی محرابی از جمله فرش هایی است که در ایران به علت تعداد زیاد مساجد و حسینیه ها در هر شهر و روستایی، مصرف بالایی دارد و به همین دلیل تعداد زیادی کارخانه فرش ماشینی هم به صورت اختصاصی در حوزه بافت این محصولات فعالیت دارند و انواع فرش مسجدی نمازخانه ای را با مشخصات کیفی مختلف بافت نموده و به دست این بخش ها می رسانند. از مزیت های فرش مسجدی که باعث شده روز به روز بر تعداد مشتریانش افزوده شود و خریداران بیشتری را ترغیب به خرید فرش مسجدی کند این است که به محیط مسجد نظم و هماهنگی داده و تمامی فضای آن را به صورت کامل پوشش می دهد. برای نمازگزاران هم مرتب شدن صفوف نماز راحتتر بوده و به صورت کلی جلوه زیباتری به محیط آن می دهد.

فرش مسجدی محرابی کاشان

یکی از اصلی ترین تولید کننده های فرش مسجدی محرابی در کشور ما مربوط به کارخانه فرش سجاده ای کاشان است که بیشترین سهم تولید سجاده فرش را در ایران دارد و بیشتر فرش مسجدی در تهران و اصفهان و سایر شهرهای کشور از طریق کارخانه این شهر تامین می شود و برندهای بزرگی در این حوزه وجود دارند که در بین مشتریان شناخته شده و مطرح هستند. فرش سجاده ای کاشان با مشخصات فنی مختلف اعم از شانه، تراکم جنس الیاف و قیمت هر کدام به مشتریان و خریداران فرش مسجدی محرابی معرفی می شود و با توجه به بودجه و توان مالی هر مسجد، بهترین فرش با مناسب ترین قیمت در اختیارشان قرار می گیرد. در کاشان فرش ماشینی کلاسیک در طرح های عمومی هم با تنوع خوبی وجود دارد و برای مساجدی که قصد دارند یک فرش با طرح سفارشی یا کلاسیک در سایز بزرگ خریداری کنند هم امکان خرید چنین فرش هایی وجود دارد و لزوما تنها فرش محرابی برای مساجد بافت نمی شود. برای مثال مساجد بزرگ در کشورهای عربی عمدتا تمایل به خرید فرش بزرگ یکپارچه برای مسجد دارند و فرش طرح گنبدی، طرح افشان یا دیگر طرح فرش ایرانی را برای این منظور انتخاب می کنند که به صورت سفارش برایشان بافت شده و در محل برایشان نصب می گردد.

فرش مسجدی تهران

قیمت فرش مسجدی در تهران

تهران به علت داشتن تعداد زیادی حسینه و مسجد، ادرات خصوصی و دولتی فراوان و مدارس متعدد بیشترین سهم را در خرید فرش مسجدی محرابی دارد  و حجم زیادی از تولیدات کارخانه فرش مسجدی در تهران توزیع می شود. به همین دلیل آنچه در فروش این محصولات در تهران اهمیت دارد، قیمت فرش مسجدی مناسب و ارزان است، به نحوی که خریداری که از چند مجموعه مختلف در حال استعلام قیمت فرش سجاده است مجاب به خرید شود، این عوامل موجب شده قیمت رقابتی شده و با کمترین قیمت بهترین انواع فرش نمازی در این منطقه توزیع شود. شرکت فرش پرسان پارس در جهت کاهش هزینه ها و کمتر شدن قیمت فرش مسجدی در تهران و به طور کلی در تمام کشور با حداقل کردن هزینه ها و ارسال مستقیم فرش سجاده ای کاشان از کارخانه تا درب مسجد و حسینیه، بهترین قیمت و کیفیت را برای خریداران فراهم نموده است. برای متراژ بالای 500 متر ارسال فرش به تهران نیز برای خریداران فرش سجاده ای رایگان خواهد بود. در زیر لیست قیمت فرش مسجدی محرابی به صورت کلی ارائه شده است و به علت تغییرات پیوسته قیمت مواد اولیه در صورت قطعی شدن خریدتان حتما با مشاورین سایت جهت استعلام قیمت روز تماس بگیرید.

قیمت فرش مسجدی

فرش مسجدی محرابی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر