09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 آذر 1398 در ساعت 11 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای که در شهر کاشان به صورت تخصصی جهت استفاده در مساجد و نمازخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد به شکل محرابی، تشریفاتی و جانمازی تولید می شود.

شرکت های بافت فرش محرابی کاشان محصولات مورد استفاده در نمازخانه، مساجد، مصلی، حسینیه و امامزاده ها را در کیفیت های متنوعی تولید و بافت می کنند که انتخاب برای خریداران با این گستردگی تنوع شاید کمی سخت باشد. در این مقاله به انواع فرش جانمازی و فرش مسجدی و نمازخانه ای از زوایای مختلف اشاره های خواهیم کرد.

مرکز تولید فرش سجاده در کشور شهر کاشان می باشد که از گذشته تا به امروز انواع فرش نمازخانه ای و مسجدی توسط کارخانجات مختلف در این شهر تولید می شود اما منظور از کیفیت فرش سجاده ای چیست؟

انواع کیفیت فرش محرابی کاشان

عوامل دخیل در کیفیت انواع فرش سجاده ای محرابی شامل الیاف خاب، تار و پود، شانه و تراکم می باشد. ما در صنایع کارخانه فرش سجاده ای کاشان با سال ها تجربه در خصوص تولید فرش محرابی کاشان انواع سجاده فرش تشریفاتی و مسجدی را در تراکم های مختلفی تولید می کنیم.

در جدول زیر به بررسی انواع کیفیت فرش سجاده ای پرداخته ایم.

محصول

شانه

تراکم

الیاف

ضخامت (mm)

فرش سجاده ای

440

750

BCF

1±12

سجاده فرش

440

800

BCF,Polyester

1±12

فرش مسجدی

500

1000

Polyester

1±10

فرش نمازخانه

700

1400

BCF

1±11

فرش نمازی

500

2100

Acrylic

1±10

فرش محرابی کاشان

700

2550

Acrylic

1±9

دستگاه های معمول در بافت فرش جانمازی و سجاده ای CRX، CRT، ASR، ماکویی، Textima می باشند که این فرش را به شکل رولی با عرض 125 و 120 سانتی متر و همین طور به صورت فرش محرابی جداگانه بافت می کنند.

فرش محرابی کاشان

شرکت سجاده باف کاشان

شرکت فرش سجاده ای کاشان با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مدرن تولید انواع فرش محرابی کاشان، فرش تشریفاتی (بدون محراب) و فرش جانمازی را در کیفیت های بالا و در رنگ های سبز، آبی فیروزه ای، کاربنی، روناسی، زرشکی، بژ، کرم، گردویی و بادامی در کارخانه سجاده باف کاشان انجام می دهد.

این شرکت با سال ها تجربه در خصوص بافت انواع فرش مساجد و نمازخانه، تیم نصاب را جهت برش، دوخت و نصب فرش به سراسر کشور ارسال می کند تا فرش سجاده ای مطابق با پلان مسجد و یا نمازخانه شما به صورت یکپارچه در بیاید.

قیمت خرید فرش جانمازی

فرش جانمازی به آن دسته از فرش های سجاده ای می گویند که به صورت یکپارچه نیستند و ابعاد استاندارد آن ها 125 در 65 سانتی متر می باشد که غالبا نقش های محرابی در آن ها دیده می شود.

با خرید فرش نمازی کاشان از شرکت سجاده فرش پرسان پارس می توانید این محصول را با تخفیف فروش درب کارخانه تهیه نمایید. جهت اطلاع از قیمت سجاده فرش نمازی با شماره های شرکت در تماس باشید.

خرید فرش محرابی

چرا خرید فرش محرابی 700 شانه؟

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد کیفیت فرش محرابی 700 شانه اکریلیک تراکم 2550 در مقایسه با سایر فرش های مسجدی متمایز می باشد. اما چرا خرید فرش 700 شانه؟

نخ اکریلیک، تراکم بالا و نقشه های ریز بافت تر علاوه بر زیبایی ظاهری باعث طولانی شدن عمر استفاده از این فرش در مساجد و نمازخانه ها شده است از همین رو این کیفیت فرش محرابی کاشان معمولا در مصلی ها و مساجد جامع شهرهای مختلف استفاده می شود.

در خصوص فرایند تولید فرش سجاده ای 700 شانه در مقایسه با سجاده فرش 500 شانه  جانمازی باید گفت زمان بسیار کمتری مورد نیاز است پس برای خریدارانی که زمان برای آن ها مهم می باشد نیز این گزینه مناسب تر خواهد بود.

کدام کیفیت سجاده فرش محرابی را بخریم؟

یکی از چالش های ذهنی خریداران سجاده فرش محرابی کاشان این می باشد که کدام کیفیت را بخریم؟ پیشنهاد ما در این مجموعه این می باشد که جهت خرید فرش سجاده ای مسجدی، فرش 700 شانه و ترجیحا اکریلیک را انتخاب نمایید چرا که به دلیل پاخور زیاد این فرش ها در مسجد با یک مقدار هزینه بیشتر در موقع خرید سالیان طولانی از آن استفاده خواهید کرد و نیازی به تعویض در استفاده کوتاه مدت را نخواهید داشت.

اما در خصوص فرش جانمازی و سجاده فرش نمازخانه ای مدارس و ادارات به دلیل میزان پاخور کمتر و در صورت محدودیت بودجه می توانید فرش سجاده ای 500 شانه اکریلیک را خریداری نمایید.

اما چنانچه با بودجه اندک قصد خرید فرش سجاده ای دست دوم را دارید پیشنهاد می کنیم به جای تهیه فرش های کارکرده و دست دوم سجده فرش محرابی 440 شانه پلی استر و یا بی سی اف را که از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند خریداری نمایید.

جهت بهره مندی از مشاوره رایگان در خصوص انتخاب سجاده فرش می توانید با شماره های 09124602254 و 09131629159 به کارشناسان ما متصل شوید.

فرش محرابی سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر