09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 8 مهر 1398 در ساعت 18 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1500 شانه مشهد اردهال، خرید اینترنتی فرش کاشان، قیمت فرش 1500 شانه، فرش 1500 شانه تراکم 4500، فروشگاه اینترنتی فرش.

در گذشته تنها کفپوش هایی که در ایران وجود داشت، فرش دستباف، گلیم و جاجیم و زیلو ها بودند که توسط اقشار مختلف جامعه استفاده می شد، افرادی که اوضاع اقتصادی بهتری داشتند فرش دستباف و دیگران گلیم و جاجیم را به عنوان کفپوش منزل خود استفاده می کردند. امروزه با توسعه صنعت فرش و گلیم ماشینی این روند دچار تحول زیادی شده و استفاده از فرش و گلیم دستباف نسبت به گذشته کاهش زیادی داشته است. فرش ماشینی، ارزان، زیبا، با کیفیت و با دوام است و سرعت تولید بالایی دارد. در صورتی که برای بافت یک فرش 6 متری دستباف حداقل یک سال زمان نیاز است. فرش ماشینی 6 متری در عرض چند ساعت تولید می شود.

در حال حاضر کارخانه های زیادی در شهرهای صنعتی بزرگ کشور در صنعت فرش ماشینی فعالیت دارند و تولیدات متنوعی را در سطح ملی و جهانی تولید می کنند، فرش مشهد اردهال، فرش قیطران، فرش نیاوران، فرش شاهکار صفویه، یلدای کویر، فرش کشمیر و... از برند های بزرگی هستند که بخش عظیمی از تولیدات فرش ماشینی کشور را عهده دار هستند.

فرش 1500 شانه کاشان

جدیدترین انواع فرش ماشینی

سرعت بالا در تولید فرش ماشینی موجب شد تا حجم زیادی از انواع فرش با شانه و تراکم مختلف وارد بازار شود و مشتریان قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب و خرید فرش مورد نظرشان داشته باشند؛ این روند، همچنین موجب شده تا رقابت بین کارخانه های بزرگ کشور هم بیشتر شده و تلاششان برای ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل های فرش بیشتر شود. در همین چند سال اخیر چندین دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه تراکم 4500 وارد کشور شده است که ثمره آن تولید فرش هایی بسیار متفاوت از نظر بافت و طراحی با محصولات گذشته می باشد. به طور کلی در حال حاضر پرفروش ترین انواع فرش ماشینی با مشخصات زیر تولید می شوند:

  1. فرش 700 شانه تراکم 2550 اکریلیک یا پلی استر
  2. فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ و هشت رنگ
  3. فرش 1200 شانه برجسته و ساده
  4. فرش 1500 شانه تراکم 4500

در بین تولیدات فوق فرش 1500 شانه ظریف ترین جدیدترین ترین مدل فرش ماشینی است که در کارخانه های مختلف با نخ نمره 44 تا 50 تولید می شود. برندهای بزرگی هم در حال حاضر توانسته اند دستگاه این فرش را که قیمت بالایی هم دارد وارد کنند که از جمله این برندها می توان به فرش 1500 شانه مشهد اردهال و قیطران، فرش شاهکار صفویه، فرش مشهد، فرش نگین مشهد تابان و... اشاره نمود.

فرش 1500 شانه مشهد اردهال

مزایا و معایب فرش 1500 شانه

هر محصولی که تولید می شود ویژگی ها و معایبی دارد که ما با توجه به نوع استفاده خود می توانیم تصمیم بگیریم که خرید آن برای ما مناسب است یا خیر، برای مثال در مورد فرش 1500 شانه برجسته ویژگی های آن عبارتند از، زیبایی و ظرافت، لطافت و نرمی، تنوع طرح و خاص بودن نقشه های آن اشاره نمود. ویژگی برجسته دیگر آن هم عدم پرزدهی فرش با وجود داشتن الیاف اکریلیک در بافتش می باشد که آن را برای سلامتی مناسب تر از سایر مدل های فرش ماشینی نموده است.

اما از آنجایی که هر محصولی با هر مشخصاتی قطعا معایبی هم دارد بهتر است با معایب مهم و اصلی فرش 1500 شانه نیز آشنا شوید تا با توجه به آن نسبت به خرید یا عدم خریدش تصمیم گیری کنید:

این مدل فرش ماشینی یک محصول گران قیمت است و همین موضوع مشتریانش را محدود نموده و بسیاری از خریداران به علت بالا بودن قیمت فرش 1500 شانه ترجیح می دهند مدل های با شانه و تراکم کمتر را تهیه کنند.

بالا بودن شانه و تراکم فرش باعث شده طول خاب فرش کوتاه تر شود و این موضوع موجب نازک شدن فرش شده است، برای افرادی که در انتخاب و خرید فرش، ظرافت و زیبایی اولویت است، این ویژگی اصلا عیب محسوب نمی شود و حتی افراد زیادی هستند که فرش نازک را به علت شباهت زیادش به فرش دستباف ابریشمی ترجیح می دهند. اما برای بسیاری از افراد هم طول خاب بالا و پاخور نرم فرش ویژگی مهمی است که نمی توانند از آن بگذرند و به همین دلیل فرش 1500 شانه برایشان مناسب نخواهد بود.

فرش 1500 شانه مشهد اردهال

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه مشهد اردهال

انتخاب شانه و تراکم مناسب برای فرش پاسان ماجرا نیست، در حال حاضر کارخانه های زیادی هستند که فرش 1500 شانه تولید می کنند، اما اینکه کدام برند بهتر است و محصولات با کیفیت تری عرضه می کند هم مطلب مهمی است که خریداران به خصوص در خرید اینترنتی فرش لازم است به آن توجه کنند. فروشگاه اینترنتی فرش عمدتا مدل های متنوع از محصولات برند های مختلف را در گالری خود قرار داده و ویژگی هر کدام را با یکدیگر مقابیه می کنند که این موضوع فرصت مناسبی را در اختیار مشتریان قرار میدهد تا از طریق مقایسه محصول مناسب تر را انتخاب کنند.

برندهای معتبر معمولا برای حفظ اعتبار خود، تولیدات باکیفیت و زیباتری عرضه می کنند. فرش 1500 شانه مشهد اردهال از جمله همین برندهای بزرگ است که تولیداتی متفاوت و جالب توجه عرضه نموده است. برندهای بزرگ دیگر را نیز می توانید در این سایت بشناسید و محصولات شرکت های مختلف را قبل از خرید با هم مقایسه نموده و نهایتا سفارش خرید اینترنتی فرش را از طریق شماره های سایت ارائه دهید.

فرش 1500 شانه افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر