09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 20 تير 1398 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفارشی چهره به صورت ماشینی و دستباف در شرکت پرسان پارس انجام می شود که نوع ماشینی آن، انواع مختلفی دارد که در ادامه صحبت هایمان به آن ها اشاره خواهیم کرد.

تابلو فرش سفارشی چهره یا همان تبدیل عکس به تابلو فرش در مناسبت هایی چون هدیه تولد، سالگرد ازدواج، هدیه و قدردانی به کارکنان و یا مشتریان شرکت ها، ادارات که قصد تهیه تابلو فرش تبلیغاتی را دارند بیشترین کاربرد را دارد. شرکت فرش پرسان پارس به صورت تخصصی بافت تابلو فرش سفارشی چهره را در ابعاد 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و همچنین 150 در 100 انجام می دهد. برای فردی که دوستش دارید و قصد سورپرایز کردن وی را دارید انتخاب هدیه شاید کمی سردرگم کننده باشد. ما به شما تابلو فرش سفارشی چهره را پیشنهاد می دهیم چرا که با حداقل هزینه می توانید یک هدیه خاص را خریداری نموده و از مزایای بسته بندی شکیل و دلخواه، ارسال مستقیم درب منزل و ... شخص مورد نظرتان را غافلگیر و خوشحال نمایید.

خرید تابلو فرش چهره در تهران

برای خرید تابلو فرش چهره در تهران، کرج، شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و سایر شهرهای کشور  به راحتی می توانید عکس مورد نظرتان را از طریق شبکه های اجتماعی درج شده در وبسایت شرکت فرش پرسان پارس برای کارشناسان مجموعه ارسال نموده تا با مشاوره رایگان در خصوص ابعاد تابلو فرش سفارشی چهره، اصلاحات و تغییرات مورد نیاز انجام شود و پس از تایید مشتریان گرامی فرایند بافت تابلو فرش سفارشی چهره ماشینی انجام شود. نکته قابل ذکر این می باشد امکان بسته بندی به دلخواه مشتری شامل تزئین و گل آرایی، درج متن و ... وجود دارد و ارسال تابلو فرش سفارشی چهره به تهران و دیگر شهرهای کشور به صورت رایگان می باشد، همچنین امکان تسویه و پراخت وجه در محل وجود دارد. مشتریان محترمی که قصد قاب نمودن تابلو فرش سفارشی مورد نظرشان را دارند می توانند بعد از انجام سفارششان، تصاویر تابلو فرش را همراه با قاب های متنوع دریافت کرده و به راحتی یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

تابلو فرش چهره سفارشی

قیمت انواع تابلو فرش چهره

تابلو فرش چهره شخصی، عروس و داماد، خانوادگی، شخصیت های محبوب و مورد علاقه و ... به صورت تابلو فرش دستبافت، بافت ماشینی و همچنین تابلو فرش چاپی امکان پذیر می باشد. تابلو فرش سفارشی چهره دستباف به شکل ابریشمی با رج شمار بالا در ابعاد 50 در 35، 70 در 50 و 100 در 70 صورت می گیرد که جهت آگاهی از قیمت تابلو فرش چهره سفارشی دستباف و مدت زمان آماده شده سفارش می توانید با کارشناسان فروش فرش پرسان پارس در تماس باشید. نوع دیگری از تابلو فرش چهره سفارشی بافت کریستال ماشینی می باشد که به صورت 10 رنگ و 1000 شانه تراکم 3000 بافت می شود. نکته مهم و قابل ذکر در تابلو فرش سفارشی چهره بافتی این می باشد به دلیل بافت زیر و روی فرش ماشینی، تعداد تابلو فرش های خروجی 2 عدد بوده که یکی از آن ها به شکل قرینه می باشد. نوع جدیدتری از تابلو فرش سفارشی چهره به صورت چاپی می باشد که خود، به شکل چاپ سابلیمیشن، فلت بد UV، و تابلو فرش کلاریس انجام می شود. این نوع از تابلو فرش های چهره شباهت بسیار زیادی به عکس ارسالی شما عزیزان دارند و از تعداد رنگ و شفافیت بالایی برخوردار هستند. قیمت تابلو فرش سفارشی چهره ماشینی چاپی در حدود 200 الی 220 هزار تومان می باشد که قیمت های دقیق تر آن را می توانید از طریق ارتباط با ما از طریق شبکه های اجتماعی و شماره های تماس شرکت، مطلع شوید.

تابلو فرش عکس چهره

تصاویر تابلو فرش چهره ابریشمی

تابلو فرش سفارشی چهره ماشینی چاپی بر روی فرش سفید ابریشمی صورت می گیرد که باعث شباهت بالای این نوع از تابلو فرش چهره به فرش های دستباف می شود. ظرافت بالا، قیمت ارزان، رنگ پذیری نامحدود (واقعی بودن تابلو فرش)، ارسال رایگان و پرداخت در محل از مزایای تابلو فرش سفارشی چهره در شرکت فرش پرسان پارس می باشد. استفاده از نخ ابریشمی درجه یک در تولید تابلو فرش سفارشی چهره موجب قابل شستشو شدن تابلو فرش ماشینی می شود که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد. شرکت های دولتی و خصوصی که قصد دارند تابلو فرش تبلیغاتی را به کارمندان و یا مشتریان خود هدیه دهند می توانند جهت ارائه تخفیفات ویژه با کارشناسان فرش پرسان پارس در تماس باشند. همچنین تصاویر جدیدترین تابلو فرش چهره سفارشی در کانال تلگرام تابلو فرش چهره پرسان پارس، اینستاگرام مجموعه و گالری سایت، قرار گرفته است.

تابلو فرش سفارشی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر