09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 9 تير 1398 در ساعت 10 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

گلیم ماشینی متری یا رولی در کنار انواع گلیم سایز از قالیچه تا گلیم 12 متری به صورت عمده و ارزان قیمت برای خریداران سراسر کشور تولید می شود.

در کاشان تعداد زیادی کارخانه تولید گلیم و فرش وجود دارد که در چند شهرک صنعتی بزرگ فعالیت می کنند؛ لذا بهترین و متنوع ترین انواع فرش و گلیم ماشینی را می توان به راحتی از کارخانه گلیم ماشینی و فرش تهیه نمود. اکثر افرادی که نمایشگاه یا مغازه های بزرگ دارند، محصولات مورد نیازشان برای عرضه به مشتریان را از همین کارخانه ها تامین می کنند. در سال های اخیر با افزایش ناگهانی قیمت فرش ماشینی، میزان تقاضا برای خرید گلیم ماشینی ارزان افزایش قابل توجهی داشته و خریدارانی که می خواهند از این کفپوش نسبتا ارزان قیمت در منزل خود استفاده کنند بیشتر شده اند. در این شرایط فروشنده های فرش و گلیم هم رویکرد خود را تغییر داده و تلاش می کنند تنوع بیشتری را در خرید گلیم ماشینی داشته باشند و این محصول را با کمترین قیمت و زیباترین نقشه ها تهیه کنند تا فروش بهتری هم داشته باشند.

 

مشخصات انواع گلیم ماشینی اصفهان

گلیم ماشینی عمدتا بر اساس تعداد رنگ تقسیم بندی می شود و در تمامی شرکت های فرش کاشان و اصفهان دو مدل گلیم ماشینی 6 رنگ و گلیم ماشینی 8 رنگ وجود دارد. اکثر گلیم ها دارای شانه 320 و تراکم 650 تا 700 هستند. قیمت گلیم 6 رنگ کمی کمتر از مدل هشت رنگ آن است و در شهرستان های کوچکی که قیمت حرف اول را در انتخاب و خرید مشتریان می زند، این گلیم ماشینی ارزان بیشتر مورد توجه فروشنده ها قرار گرفته و معمولا در خرید گلیم متری کناره، تمامی عرض های آن از عرض 30 سانتی متر گرفته تا عرض 3 متر را از یک یا دو مدل گلیم 6 رنگ انتخاب نموده و برای عرضه در نمایشگاه خود خریداری می کنند. گلیم 8 رنگ نیز در شهرهای بزرگ و نمایشگاه هایی که اجناس شیک و زیبا دارند محبوب تر بوده و خرید و فروش بیشتری دارد.

گلیم ماشینی ارزان

طاقه گلیم رولی مخصوص راه پله

در مفروش کردن راه رو و راه پله منازل مسکونی و در برخی مراکز تجاری از طاقه گلیم یا گلیم رولی که در عرض های مختلف موجود است استفاده می شود. گلیم رولی هم که دو نوع شش و هشت رنگ دارد و هر عرضی که مورد نیاز خریداران باشد تا عرض 3 متر و بعضا 4 متر قابلیت بافت دارد. در مجموعه پرسان پارس شما متنوع ترین انواع گلیم ماشینی رولی یا طاقه گلیم را می توانید مشاهده نموده و در متراژ مورد نظرتان با کمترین قیمت تهیه کنید. امکان ارسال مستقیم طاقه گلیم ماشینی بی واسطه از کاشان و درب کارخانه باعث شده تا رقابتی ترین قیمت و بهترین انواع گلیم ماشینی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

گلیم 6 رنگ

 گلیم ماشینی ارزان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر