09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 5 تير 1398 در ساعت 11 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 12 متری با دستگاه فرش 700  شانه و تراکم 2550 از تولیدات مرغوب، ارزان قیمت و درجه یک کارخانه فرش کاشان است که در این گالری عرضه شده است.

فرش 12 متری استاندارد ترین نوع فرش از لحاظ ابعاد در کارخانه فرش به شمار می رود و سایر سایز های فرش ماشینی از روی طرح این فرش طراحی و بافت می شوند. ابعاد استاندارد فرش در تمامی کارخانه های فرش ماشینی شامل فرش 4 متری، فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری می باشد و در برخی از شرکت ها فرش 1در 2، 1 در 3 و فرش 1 در 4 هم که کناره فرش به حساب می آید در کنار فرش های استاندارد دیگر بافته می شود. فرش 12 متری از این لحاظ حائز اهمیت است که ابعاد آن متناسب با اکثر خانه های ایرانی است و معماری خانه ها و ابعاد داخلی فضاهای مختلف منزل بر اساس فرش 12 متری طراحی شده و همین امر باعث شده بیشتر تولید و میزان فروش را فرش ماشینی 12 متری به خود اتخصاص دهد.

فرش ماشینی 12 متری ارزان کاشان

وجود تورم و کاهش نقدینگی خریداران باعث شده افرادی که نیاز به فرش ماشینی خوب دارند، به دنبال یک فرش ارزان قیمت و با کیفیت برای منزل خود باشند تا علاوه بر اینکه هزینه کمی صرف خرید آن می کنند، فرش دوام و ماندگاریی بالایی داشته باشد و نیازی به تعویض فرش در بازه زمانی کوتاه نباشد. در بین تولیدات مختلفی که توسط کارخانه های مختلف فرش در کاشان وجود دارد، فرشی که این دو ویژگی را به طور همزمان داشته باشد فرش 700 شانه کاشان است. فرش ماشینی 12 متری 700 شانه با تراکم 2550 تولید می شود و جنس نخ آن اکرولیک هیت ست مرغوب با کمترین پرزدهی است و لذا از این نظر بهترین نوع فرش برای خریدارانی است که فرش ماشینی 12 متری خوب و ارزان قیمت می خواهند، چرا که قیمت فرش 700 شانه کاشان به نسبت کیفیت بالا و دوام خوبی که دارد بسیار مناسب است. فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارای ظرافت و قیمت بیشتری هستند و اگر اولویت شما در خرید فرش قیمت و کیفیت فرش به طور همزمان است بهترین انتخاب فرش 12 متری ارزان 700 شانه است که تنوع زیادی هم در طرح و نقشه آن وجود دارد.

فرش ماشینی 12 متری

فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه

فرش ماشینی 12 متری همانطور که در بالا گفته شد قابلیت بافت در چندین شانه و تراکم را دارد، که همین مشخصات می تواند کیفیت و زیبایی فرش را تحت تاثیر قرار دهد. فرش 1200 شانه کاشان ظاهر زیبا و ظریف دارد، تراکم آن 3600 است و رنگبندی نقشه های آن هم معمولا بسیار شکیل است، اما ططول خاب این فرش در مقایسه با فرش ماشینی 12 متری 700 شانه کمتر است و قیمت بالا تری هم دارد. فرش 12 متری 1500 شانه حتی از این هم ظریف تر بوده و رخ بسیار زیبایی دارد و جزء محصولات جدید و گران قیمت کارخانه فرش کاشان قرار می گیرد. در مقابل فرش ماشینی 12 متری 700 شانه ارزان قیمت تر است، طول خاب بیشتری دارد و برای افرادی که کیفیت و قیمت فرش برایشان اولویت اصلی است خرید این فرش مقرون به صرفه تر است. در گالری سایت پرسان پارس مدل های مختلف از انواع فرش ماشینی 12 متری 700 شانه، 1000 شانه و فرش 1200 شانه قرار داده شده تا خریداران با سلیقه های مختلف بتوانند بهترین و زیباترین انواع فرش را از بین این تولیدات انتخاب نموده و سفارش دهند.

فرش ماشینی 12 متری

خرید اینترنتی فرش ماشینی 12 متری

فرش خوب را از روی مشخصات فنی که دارد به راحتی می توان تشخیص داد، کافی است کمی با ویژگی انواع فرش ماشینی آشنا باشید، برای مثال کسی که فرش ظریف و زیبا بخواهد، می تواند طرح دلخواهش را از بین فرش هایی انتاخب کند که شانه و تراکم بیشتری دارند و اگر کسی قصدش از خرید فرش، کیفیت و دوام و ماندگاری آن باشد، می تواند فرش 12 متری 700 شانه را که طول خاب بیشتری دارد و مقاومت الیاف آن هم بالا است و در عین حال قیمتش مناسب است خریداری نماید. اگر شما با این ویژگی ها آشنا باشید، دیگر نیازی به خرید حضوری فرش ندارید و با اقدام به خرید اینترنتی فرش 12 متری می توانید هزینه های خرید فرش را برای خود به حداقل برسانید. گالری پرسان پارس مشاورینی دارد که در تمامی ساعات روز پاسخگوی شما در مورد مشخصات فنی فرش ها، نحوه خرید اینترنتی فرش هستند و همچنین استعلام قیمت فرش ماشینی هم از طریق مشاورین مجمعوه امکان پذیر است.

فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 6 کاربر